Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
FMX = perspektivní komodita!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Chci se te zeptat, jak mas vpredu ozub vetsi kolecko tak si tam dostal i ten plech co je kolem retězu nebo siho musel dat pryc??
akmb píše: Řikaš 160 vpohode tak otom si zatim nechavam jen zdat
Chci se te zeptat, jak mas vpredu ozub vetsi kolecko tak si tam dostal i ten plech co je kolem retězu nebo siho musel dat pryc??
...plech jsem musel dát pryč. Těch 160 mi to jede ale jen s Briskáckou iridovou svíčkou.S obyčejnou tak o 5km/H míň. Nevím jak to,...jestli je tam takovej rozdíl.Bez toho přídavného chladiče bych ale nedoporučoval, to FMX takhle dusit.To by teplota vyletěla nad 120 do červenýho. S chladičem je to pohoda,...nepřesáhne to 95 stupňů, ať tomu dáváš sodu furt 140-150.
Edit: Také tam hraje velikou roli to plexi.Jsem za ním nad těch 150 trochu přikrčenej,....jak se zvednu, hned je citit ten odpor vzduchu.Bez plexi to pak už dot brzdí.
Naposledy editováno 18.07.2011 11:09:44
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
když otáčkoměr tak něco takovýho
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
a pak může někdo psát že fmx není motorka na zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Luk8sh píše:
a pak může někdo psát že fmx není motorka na zábavu
...to videjko už jsem viděl někdy před měsícem. Proto mě řeči jak je to nudná motorka, jak to nejede a nejde na zadní nechávaj v klidu.
Naposledy editováno 21.07.2011 20:33:34
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
a to všechno dává v klidu dokonce s původníma výfukama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
callowsick píše: týpek je dobrej borec jenom závidím.
a to všechno dává v klidu dokonce s původníma výfukama...
Uplne mi beres myslenky. Zrejme poradne potunil motor a na vyfuky hodil bobek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: Uplne mi beres myslenky. Zrejme poradne potunil motor a na vyfuky hodil bobek.
nu nevim u toho prvniho videa má napsáno že to fmx má 28 kW to asi potuněnej motor nebude ...
Omluvte kvalitu zvuku tocil sem to fotakem.
nejde zobrazit
Naposledy editováno 23.07.2011 15:45:39
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Hugila píše: Matess727x> no jediná věc na karburátorové motorce, která se podle otevření klapky může regulovat, je předstih podle zatížení:)
...no myslel jsem si to. Ale třebas Luk8sh dal na FMX jinej karbec-se vstřikovací pumpičkou do difusoru,....tak jsem zvědavej, co pak udělal s tím zapojením-regulací toho předstihu podle klapky-zatížení. Páč co jsem koukal na detailní foto toho jeho karbecu, tak na něm nic takového, kam by se to připojilo není.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |