Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
U jawy je prostě problém v tom, že na místo pro jeden musíš nějak dostat dva. jinak další řešení je též dva karburátory (myslím těla se šoupátkem) a společná jedna plováková komora, která nemusí být ani bezprostředně u karburátoru (spojené nádoby).
a jaky vylsedky a jaky prace mas na mysli?
jestli myslis ohledne motorky tak mám plán vizi informace ohledně komponentů který použít aby to bylo legalizovatelný už chybí jen prachy aby se začalo shánět...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
Tak mít origo 638 motor a dát tam kliku zmenšenou na pruměr 105mm+podkovy a ojnice z MZ150(jsou kratší) o tu délku co jsou kratší (o nějakých 20mm) pokud se sníží válce(od spodku o těch 20mm) tak by časování pasovalo, už jsem o tom slyšel k tomu TK kit a máte tam přes 30koní, aspon co mi říkal majitel takto upravené 350tky.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Nápadů nikdy není málo, ale realizace...
A to mě vede k závěru, že když tuhle úpravu, tak ne za cenu zbastlení motoru, který je funkční a šlape dobře, ale sehnat motor speciálně na experimenty.
Na tom motoru, je ale neskutečné množství proveditelných úprav, ať už od materiálů, po samotnou konstrukci a koncepci motoru.
Sám ale nemám k dispozici prostory pro tyto fantazmagorie, takže se možná ještě nakonec pustím do úpravy toho svého...
Naposledy editováno 03.08.2011 01:22:56
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
No, já o těch dvou karbcích pořád ještě přemýšlím, je to úprava celkem přijatelná bez zásahu do motoru, ty šoupátka sou zajímavý a chtěl bych se do toho vrhnout, ale vyžadujou už úpravu motoru, takže to spíš nechávám na zimu. Zatím nevím.
Ty dva karburátory nejspíš asi vyzkouším.
Přestavba na rotační šoupátko... zapomeňte. Možná na jednoválci.
Přestavba na posuvné šoupátko ....zapomeňte - nová ojnice+jedna další k tomu, to jen základ.
Dva karburátory...na 638 reálné
2karb + klapky......reálné
Sladit motor + jeden lepší moderní karburátor - asi ideální na běžné ježdění
Když někdo řekne uvažuju předělat 638 motor na šoupátka, jako měla J90, tak zjevně neví o čem hovoří = tj. přečetl málo literatury!
Alespoň teoretický základ konstrukce...
Já sem psal, že kdybych to chtěl přestavovat na rotační šoupátka, tak by to byl vývoj novýho motoru...
Je mi jasný, že to není jen tak samo o sobě, přestavět motor na rotační nebo posuvný šoupátka..
A s nejistým výsledkem...
Chci se primárně vrhnout na laborování se dvouma karbcema... Vím, že tohle jediný je reálný.
Naposledy editováno 03.08.2011 14:18:50
Když si uděláš 100%ní normální mootr, myslím nebude důvod k nespokojenosti. Ale dál přes šoupátka cesta nevede, zatím to asi nikdo nedokázal. Klapky ano.
Ze závodů klasiků lze odvodit je vyladěná 350 pérák i s jedním karbcem letí jako prase, bráno podle serie. A je to reálné. Že klasici občas implantují hlavně do jednoválců i klapky... no tak jede to líp, samozřejmě a neni to někdy ani vidět... Fakt je, že když ta motorka má startovat i na kick a teplá - studená, prostě normální provoz, není to až tak jednoduché!
V tomto ohledu byla ČZ a Jawa průkopníci!
První závodně použitelné motocykly, jednoválcové dvoutakty pro třídu 500, udělali oni! Do té doby ovládaly tuto třídu čtyřdobé stroje.
Extrém pak byly jednoválce Jawa 510 pro třídu nad 500ccm a Maico udělalo dvoutakt pro třídu 750-1300.
A jeli ste někdy na tom?! Třeba tá 510ka úúúplně stačila. Orba neskutečná, ale chudák jezdec.
Taky bych vás rád viděl, jak byste bez vysvětlení postupu tenhle velký jednoválec s lehkou klikou nastartovali . Roztlačit to moc nejde.
Naposledy editováno 30.03.2012 12:14:48
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Naposledy editováno 30.03.2012 12:25:08
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4003, 4004] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120093 | Dnes v 11:19 Jirka4137 |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |