Před několika lety, stejně jako spousty z vás, jsem si pojistil motorku u Kooperativy.
Jejich pojištění + ručení nebylo oproti tehdy nabízeným produktům jiných pojišťoven až tak nemocně drahé a tak jasná volba. Samozřejmě jsem si tento "objev" nenechal pro sebe. Jezdí nás dost a bohužel netrvalo dlouho a museli jsme služeb Kooperativy využít. Tehdy ještě jednali rychle a plnění bylo dostačující.
... jenže
Časy se mění a od té doby uteklo hodně vody.... byly povodně a vůbec Koop měla velká vydání
A zase se stalo, že jsme museli využít služeb Kooperativy. Celá věc je jen těžko popsatelná slušnými výrazy a působí negativně už od prvního okamžiku. Likvidátor bezostyšně zkresluje ohledání po nehodě, na dílech které výrobce neopravuje, odpočítává zůstatkovou cenu stejně jako na dílech a doplňcích, které se prodávají jen v páru, nebo na jejich nekoupitelných částech... suma sumárum, hrůza! Jako tenkrát i dnes jednají rychle, ovšem plnění evidentně podhodnocené.
Kooperativa se od doby, kdy jsem stejně jako spousty z vás pojištění sjednal, hodně změnila.
Nízké ceny a spousty reklamních řečí…. když ptáčka lapají... dál to asi znáte, že?
Kvalitu pojištění, tím že do omrzení platíme a platíme neprověříme, ovšem okamžik pravdy přichází, když se něco stane a pojišťovna má platit nám.
Proto už Kooperativu jako partnera na cesty nechci
Naposledy editováno 22.09.2010 10:27:08
1 reakcí na tento příspěvek Časy se mění, aneb pojištění u Kooperativy
popř.jiné zkušenosti s Koopem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Časy se mění, aneb pojištění u Kooperativy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Časy se mění, aneb pojištění u Kooperativy
PS: důvodem, proč Koop začíná šetřit je, že za chvíli vejde v platnost zákon o úrazovém pojištění zaměstnanců...doposud každý zaměstnavatel musel mít pojištění odpovědnosti za své zaměstnance u Koop, ale až bude účinný tenhle zákon, může to dělat jakkákoli pojišťovna, která splní podmínky. Koop se bojí, protože to byl monopol a pěkně z toho rejžovala...i proto měla cenu havarijka tak nízko...to ale poletí rapidně vzhůru...
1) Pokud pojišťovny vyberou od nás 10 těždo dokáží vyplatit 20
2) Technologie oprav motorek má v Česku neskutečné rozpětí:
a) totální prasárna,
b) poloprasárna,
c) Dle VUT Brno ZS-Oceňování motorových vozidel,
d) výměnářská všeho-technologie dealera značky (zaměstnávající za nízkou mzdu spíše lemply), e) technologie bodu d) dolněná o dodatečně "vykonstruované" další nároky zastupitelskoupijavico agentur, kteří se snaží udělat si z pojišťoven bezpracný přísun financí formou perpetum mobile.
Kalkulace pojistného se odvíjí od technologie bodu c), ale díky konkurečnímu boji se dostává pod tento bod.
Takže za jednou uspokojenou pijavicozastupagenturou nutně musejí kráčet nejméně čtyři úplně nespokojení.
Pokud někdo píše, že obdržel "královské" plnění (kalkulováno poj. obvykle dle bodu "c) mínus něco") to znamená jen jedno = nedal to do motorky a tak se tahle motorka stala šrotem!!! Neboť logicky musel aplikovat "léčení" poškození dle technologie bodu a) nebo b).
Samozřejmě se tahle historie táhne s motorkou a promítne někdy v budoucnu = lze předpokládat, že nový majitel motocyklu, který havaruje, bude po vyčíslení škody (na tom šrotu) plivat pekelnou síru jak byl pojišťovnou "okraden"!
Ono nic není tak úplně černé a bílé.
Naposledy editováno 14.08.2011 22:54:21
verybusy píše: Vstávat,budíček!!! Všude je to naprosto stejný,pokud si to neprolatí pojišťovna přímo se servisem,tak dostaneš kulový....
tohle moc nechápu ted jsem to řešil u auta a za nalakování zad. blatníku chtěl servis 9tis.kč pojištovna mu to samozřejmě proplatí , ale kdybych chtěl peníze tak mi dají max.4tis.kč ... kdyby mi dali 6ku ušetřili by tři tisíce