Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...
t_freedom píše: SPIJKER> on je Jindřich ... mimo jiný zakladatel a majitel HUDY sportu. Jezdil pro Ducknu nějakej čas i továrně ...nevím ale v jaký třídě.
Když už jsem si v Mostě myslel, že jedu NESKUTEČNOU kládu a dobržďuju jak jen to jde nejpozději - tak mě máznul na brzdy v předposlední zatáčce před rovinkou (v tý dvoulomený) tím stylem, že měl obě gumy ve smyku pustil to, lupnul tam a na výjezdu do rovinky měl už 5-10m náskok ...ještě se musím hóóóóódně učit...
hmm.. to je zajimavy styl.. ale zda se ze ho to smykovani brzdi.. protoze jinak by timhle stylem musel jezdit tak 45.. a pan hudy jeste furt jezdi..?
Hudy už jedzdí jen pro srandu králíkům. Říká, že svoje nej časy už dávno nedá. Ale myslím, že když se rozjezdí tak to pod 1:50 dává bez křeče.
Naposledy editováno 17.08.2011 14:13:36
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...
dobry je..ze na tom jeho trictvrtecnim polomotoru bych mu na rovnkach mel stacit i na RSV a v zatackach bych mohl tu stopu vokouknout..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...
To já se bojím...dvě minutky mě to trvá - mám rád svýho mosntříka
t_freedom píše: SPIJKER> tý jo...1:52 je moc dobrej čas(nevím jseš-li amatér, nebo polo amatér) ale kolo by ses asi jakž takž držel Ono mu to SPčko jede jako splašený ...titan ve hlavách, lehkej setrvák, ojnice, písty jak slupky na dva koružky(nebo snad dokonce jeden) - neudrží se to ani ve volnoběhu ...no a váha někde kolem 160kg plný
To já se bojím...dvě minutky mě to trvá - mám rád svýho mosntříka
ja jsem urcite amater.. paranormalni.. zatim jsem byl v Moste 2x..tak snad by to jeste trochu mohlo spadnout.. ale nepredbihejme..
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...
- 620 + 800 + 1000 jsou nástupci, na pohled pro laika stejný ale s hodně podstatnýma změnama (především v elektrice).
- 620 jede cca jako 750 (taky mají oba jen 5 kvaltů), 800 jede cca jako 900, no a litr jede samozřejmě ještě znatelně víc (ač ne z vlastní zkušenosti).
- Suchá spojka jen 900 a 1000
- 620 a 750 horší podvozky a úzký zadní kola!
- postupem času se měnily přední kotouče, rámy a kola se měnily ze zlaté na šedou, třípaprsky se měnily za pěti, kyvky se zesilovaly, tlumiče zohlinsovaly atd., dalo by se říct, že co ročník, to unikátní kombinace dílů (hlavně teda mezitypy kolem 01 - 03).
Osobně si myslim, že smysl dává jen litr, možná ještě 800/900, ale to už je na pováženou, to už musí být láska, aby si jí majitel užíval a obhájil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...
a smysl mají tak nějak všechny. stejně to pro něj nejspíš nebude konečná stanice.. ať už si vybere jakuokoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Díl karburatoru Mikuni na Ducati Ducati 900 SS | vsetecka13 | 5 | 10.9.2024 v 21:27 vsetecka13 |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS | Honzatuu | 349 | 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu |
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS | kokoška. | 16 | 25.5.2019 v 12:03 Carlo888 |
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS | Ondara | 4 | 10.9.2018 v 19:20 Ondara |