Když jedu pomale plynule asi do 5000ot tak jede v pohodě,ale jak motor rychle vytočím a uberu tak začne chcípat a po přidání plynu cukat,chytne se zase až při větším přidání plynu,potom trvá asi půl minuty(plynulé jízdy) kdy se zase udrží na volnoběhu a nezdechne.
Nevíte někdo co by to mohlo dělat?Zatím sem vyměnil jenom svíčky po 20000km.
Dík za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Nejede po vytočení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
alci5 píše: meerecheck> Dík,dá se s tím něco dělat?
da se i rozebrat a opravit... resilo se to tu mockrat-hledej v historii. oficialni postup suzuki servisu je vymena dilu, bohuzel je to celek s celym telem vstrikovacu a stoji to asi 15-20koliku....
problem je v tom ze kdyz zavres rychle plyn tak na senzoru nespadne rychle odpor, ale klesa pomalu - ridici jednotka si mysli ze je pridano a leje tam benz, ale fyzicky je zavrena klapka, takze se motor hrozne uchlasta...
c.j: tohle diagnostika nedokaze zjistit
Naposledy editováno 19.08.2011 09:39:56
1 reakcí na tento příspěvek Nejede po vytočení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
kuliomario píše: nejdriv zacni u pikovin, do kerych bys to vubec nerek..ten na o fous stejnej problem to delalo mne - byla to preklesana hadicka od benzinu, takze jakmile sem jel vic jak 80km/h (pres 3000/ot) tak po cca 30 sekundach se to zaclo dusit, chcipat az to chciplo nebo sem musel okamzite na volnobeh a chvili pockat, nez se pres ten ohyb v hadicce docuca dost benzinu a zas pul minuty jet..no des na dalnici treba. Tak jsem vymenil hadicky a provedl sem je jinou cestou, nez byly ted, aby se to jejich zlomeni neopakovalo a pohodicka..
hele u gsxr je ta zavada pomerne typicka a to co popisuje na to presne sedi... tady bych si skoro i vsadil na ten TPS senzor...
assassin píše: hele u gsxr je ta zavada pomerne typicka a to co popisuje na to presne sedi... tady bych si skoro i vsadil na ten TPS senzor...
jasne, v pohode, ja jen, ze jsem jednou, kdyz mi na aute ruply obe svetla naraz, hledal jak magor vsude po manualech, kde je pojistka pro potkavaci svetla a malem to jel do servisu vymenit a nakonec mi fakt ruply obe zarovky :) proste sem hledal chybu kde nebyla..tim nerikam, ze nemate pravdu s tim senzorem, ale uznej, ze preklesana hadicka za 40kc a senzor za 20 koliku je kurna rozdil a v prvnim pripade to mas zkontrolovany za 5min, jinac o GSXR apod zavodacich nemam ani sajn, takze nemuzu slouzit, jen sem prihodil vlastni zkusenost ze zivota..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede po vytočení motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |