Hledám spíše stroj na delší cestování - dovolenou, vysloveně terén nejezdím (občas spíš jen nějaká horší cesta), měl by být hlavně pohodlný pro dva. Delší cesty a dovolené jezdíme vždy na jedné motorce.
Výběr padl na tyto stroje:
R 1200 GS Adventure
R 1200 RT
K 1600 GTL - velký miláček manželky
Tak je již téměř na 99% rozhodnuto (co bychom neudělali pro klid domova a hlavně na cestách, že?)
Váš názor bych chtěl znát hlavně z pohledu dlouhého cestování – pohodlí a komfort.
Já: 182 cm, spolujezdec: 177 cm, společně 200 kg.
Uzavřeno 02.07.2012 v 13:15 uživatelem HordaStodulky
Naposledy editováno 01.11.2011 21:57:54
2 reakcí na tento příspěvek Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Posez na R1200RT se mi nezdál moc přirozený a nevím jak vlastně jezdí-hlavně co se okresek týče.Za mě GS!
GS nebo RT?
1 reakcí na tento příspěvek Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Alen píše: 200kg 2... To jsi asi pěkný řízek Baťůžek 40kg a ty....
Nechceš auto ?
Batůžek 40kg? tak leda anorektička na smrtelné posteli .
Nori píše: Já taky řešil toto dilema a nakonec jsem skončil u klasické R1200GS 2010 a jsem tomu rád.Motorka je krásně lehounká a obratná,na rozmlácených okreskách se dá jet neuvěřitelná pila díky podvozku a brzdám.Cestování ve dvou i po dálnici-nema problema.Sice málinko fouká,ale do 140km/h je to pohoda.
Posez na R1200RT se mi nezdál moc přirozený a nevím jak vlastně jezdí-hlavně co se okresek týče.Za mě GS!
GS nebo RT?
Díky za námět a odkaz na vlákno. Možná ještě upravím volbu na samotné GS na místo Advíka.
RadoTP píše: Batůžek 40kg? tak leda anorektička na smrtelné posteli .
To Alen:
Ta váha zase není tak hrozná. A když chceš větší mašinu, potřebuješ mít taky nějaký základ pro ukočírování. Nejsou to stroje pro prdítka
Myslím, že se ti BMW líbí a to v mém případě při výberu hrálo velkou roli. Je to fajn pocit,když jsi z motorky hotový a ještě jsi ani nevyrazil. V seznamu pro a proti dej 2+ tomu co se ti líbí
P.S.: Mustistradu ?
Naposledy editováno 23.08.2011 09:44:17
Wilda69 píše: Horda> to same resim take. Vybiram mezi varaderem a pan-europeanem. BMW nechci-zas tak moc chvaly jsem na nej krome majitelu neslysel a po sjezdu vetsiho kopce v alpach v desti(velkym) nakladali bmw rt na karu a odvazeli ho do servisu. Zlobi elektrika, kardany. Nechci to resit-zadne flame prosim. Jezdi se na tom urcite dobre ale za mne radeji zase japonec. Jinak na kazde motorce se najde neco-neda se to moc generalizovat. O komfortu jizdy na GS na dalnici mam take pochybnosti(ostatne v terenu take). Docela dost jich predjizdime. O desti ani nemluve (vsichni si hned kupuji lepsi hadry jak presednou z varadera atd.) Spis bych si ujasnil kde chces jezdit- tenere a pan european a gs je docela slusny rostrel. Sorry za hacky-tlapkam to na notebooku.
Pak se pochlub co to bude-at je to cokoliv tak preju stastnou ruku a neunahlit se
co to jsou za kraviny...měl jsem varana a dr a GS....ale GS je momentálně to nejlepší v cestovním enduru.Varan je pseudoenduro,do terénu nic moc...měkkej atd...je to spíš silnice než enduro..mám GS již pátý rok a řádná porucha...a to sem tam tomu v terénu dám..to varan by to nedal ..to vím...když jsem s klukama jezdil tak jsem jim nestíhal neb GS je lehčí,nižší těžiště a GS má lepší krouťák nemusí se tolik v terénu řadit....takže srovnáváš nerovnatelné!!!!!
Nori píše: Já taky řešil toto dilema a nakonec jsem skončil u klasické R1200GS 2010 a jsem tomu rád.Motorka je krásně lehounká a obratná,na rozmlácených okreskách se dá jet neuvěřitelná pila díky podvozku a brzdám.Cestování ve dvou i po dálnici-nema problema.Sice málinko fouká,ale do 140km/h je to pohoda.
Posez na R1200RT se mi nezdál moc přirozený a nevím jak vlastně jezdí-hlavně co se okresek týče.Za mě GS!
GS nebo RT?
1 reakcí na tento příspěvek Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Naposledy editováno 24.08.2011 13:14:46
1 reakcí na tento příspěvek Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Komfort jednoznačně pro RT, 1000km za den bez problému, i v dešti jsem byl úplně suchý, tempomat šetří zápěstí. Ten komfort byl ale díky jinému sedlu, na sériové je horší než u GS...opravdu komfortní sezení mělo 1150RT.
JENOMŽE........ta motorka prostě nemá "koule", je to takový větší Burgman.
Takže já osobně bych bez váhání volil 1200GSA
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Hovez píše: Měl jsem 1150GSA, pak 1200RT (v plné výbavě vč CD, rádia, tempomatu a miliónu vylepšení od Wunderlicha...) a teď mám 1200GSA takže myslím mohu porovnávat.
Komfort jednoznačně pro RT, 1000km za den bez problému, i v dešti jsem byl úplně suchý, tempomat šetří zápěstí. Ten komfort byl ale díky jinému sedlu, na sériové je horší než u GS...opravdu komfortní sezení mělo 1150RT.
JENOMŽE........ta motorka prostě nemá "koule", je to takový větší Burgman.
Takže já osobně bych bez váhání volil 1200GSA
To je moc hezké, ale máš zkušenosti s batůžkem na každé z nich? Pokud to nemude pohodlné pro něj, tak s tím moc nepochodím. Nesmějí z toho moc bolet hlavně záda. A jak už jsme starší, tak preferuji pohodlnější posez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Pro batůžek je jednoznačně pohodlnější RTčko, nicméně vždy jsem měl sedla od Bagsterů...a teď na 1200GSA zas Sargent, protože origo sedla nebývaj nic moc ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Takže R1200GSA, sedlo Sargent a myslím že budeš spokojený stejně jako já.
Co se týká GS tak ta motorka má koule.Záleží co hledáš.Nejlepší je vyzkoušet je obě a pak se rozhodnout.Já to tak udělal a nelituji.Hodně štěstí.At vybereš GS nebo RT neuděláš chybu.
Wilda69 píše: Horda> to same resim take. Vybiram mezi varaderem a pan-europeanem. BMW nechci-zas tak moc chvaly jsem na nej krome majitelu neslysel a po sjezdu vetsiho kopce v alpach v desti(velkym) nakladali bmw rt na karu a odvazeli ho do servisu. Zlobi elektrika, kardany. Nechci to resit-zadne flame prosim. Jezdi se na tom urcite dobre ale za mne radeji zase japonec. Jinak na kazde motorce se najde neco-neda se to moc generalizovat. O komfortu jizdy na GS na dalnici mam take pochybnosti(ostatne v terenu take). Docela dost jich predjizdime. O desti ani nemluve (vsichni si hned kupuji lepsi hadry jak presednou z varadera atd.) Spis bych si ujasnil kde chces jezdit- tenere a pan european a gs je docela slusny rostrel. Sorry za hacky-tlapkam to na notebooku.
Pak se pochlub co to bude-at je to cokoliv tak preju stastnou ruku a neunahlit se
vem Pan Europeana. Zkusil jsem Varadero ale Pan European má 100% navrch. Perfektní ovladatelnost, nízká spotřeba, velká nádrž - 29l, kufry v tákladu, stavitelné plexi, velké boční přihrádky, stavitelné sedadlo.... Varadero ???? " enduro" co "nesmí" do terénu
Mě při přejímce nabídli okruh a technik mi nastavil obě jednotky na moji váhu , a tak je mám furt.
TomKH píše: Koukám že už vybíráš... Ale výběr máš těžký... Jak bych volil já, ti asi je jasné. A i při 100% asfaltu bych volil tak jako před dvěma měsíci. Teď jsme jeli Řecko, 1640km za den a pohoda, přijel jsem v neděli, v pondělí hned do rachoty, po práci do noci jsem šel dělat dříví na zimu a další den už jsem se musel projet, už jsem měl absťák... Takhle motorka mě fakt baví.
Takže R1200GSA, sedlo Sargent a myslím že budeš spokojený stejně jako já.
Vypadá to, že Tě přesvědčujem, ale to je ONÓÓÓ
P.S.: O "Varanovi" nepadlo z mé strany ani slovo - nic ve zlém, kdo jej máte.
PAN by byl taky docela pěkný na cestování, ale v nabídkách našich motosalónů jsem jej nenašel (čeká se na nový model? nebo je konec výroby?)
2 reakcí na tento příspěvek Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Kdybych jezdil po dalnicich a okreskach po asfaltu v Evrope, chtel bych RT
Kdybych jezdil uplne vsude.. rozbity cesty, dalnice, okresky, sotolina,..., chtel bych GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Alda píše: Kdybych jezdil po dalnici do Chorvatska, chtel bych LT
Kdybych jezdil po dalnicich a okreskach po asfaltu v Evrope, chtel bych RT
Kdybych jezdil uplne vsude.. rozbity cesty, dalnice, okresky, sotolina,..., chtel bych GS
Asi tak nějak , ale k tomu se musí dopracovat sám , než jsem sednul na GS , tak mě nikdy nenapadlo to střihnout někam na polňačku , nebo do lesa , abych se mrknul , kam že ta cesta vůbec vede...A dneska mě potkáš spíš na Jedlové , než v pekelných...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká na cestování: R 1200 GS Adv. nebo R 1200 RT
Ono GS nedela nic bravurne, ale vsechno umi a takovych motorek je malo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure | Trilip | 2 | 3.9.2024 v 11:10 MartasUS |