Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jinak samozřejmě pneu hrajou obrovskou roli testy se jezděj všude možně a například motohouse kterej čte každej má testy převážně na silnici.
Po 4 letech výroby předchozího modelu a navíc k výročí 20 let Fireblade
jsem čekal kompletně novou mašinu, která bude důstojným nástupcem a zároveň
pokračovatelem legendy od Tadao Babby ...
Doufám, že je to jen "fejk" a Honda na podzim představí skutečnou pecku...
Jestli se pletu, tak je to opruz opruzelej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
DonyR1 píše: Že vas to furt baví se hádat stěma výkonama...Předminuly tyden sem mluvil s klukem kterej mel zx-10 04 a tet má 2010 a když to privez domu byl ztoho špatnej,že to vubec ,,nejede´´ proti ty 04,než zjistil že to jen POCIT a na stejnym useku je daleko rychlejší.a vše jen proto že to zrychluje plynule proti stary.A přesně vtom tady spočívá 90% toho místního legerdárního slova NEJEDE
přesně!!!... souhlasím...jelikož mi na zx10r06 mi po nějaké době přišlo, že to nejede prostě... do nějakých 6,5tis otáček mi ta jalovost někdy vrtala hlavou...(některé značky jsou v tomto pohledu o dost líp,ALE v jiném ot. spektru hůř , ale výsledek je stejný +-) a pak jsem byl dementován několika lidmi, že je to daný tim fabrických výkonovým průběhem, ALE TADY NA FÓRU JE TO FURT DOKOLA... Je to o plynulosti průběhu výkonové křivky, podmínkách a jak komu co vyhovuje...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
prusles píše: přesně!!!... souhlasím...jelikož mi na zx10r06 mi po nějaké době přišlo, že to nejede prostě... do nějakých 6,5tis otáček mi ta jalovost někdy vrtala hlavou...(některé značky jsou v tomto pohledu o dost líp,ALE v jiném ot. spektru hůř , ale výsledek je stejný +-) a pak jsem byl dementován několika lidmi, že je to daný tim fabrických výkonovým průběhem, ALE TADY NA FÓRU JE TO FURT DOKOLA... Je to o plynulosti průběhu výkonové křivky, podmínkách a jak komu co vyhovuje...
jestli to je po nejake dobe, tak je to jen tim, ze sis na to ZVYKNUL, chapes?
a kdyz presednes z jedny motky na druhou, tak ty rozdily hned registrujes
takze oba melete nesmysly, tak jak sem psal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jiri-Z píše: Bubrak ZX10R> Ty si fekt borec největší.. ..já si tě snad zarámuju
a s cim prosimte nesouhlasis?
chces rict, ze vsechny motorky maj stejnej vykon a kdo si mysli ze ne, tak je to jen dojmem z prubehu???? to tu zatim pisete a ty s tim souhlasis
a to je blbost prece
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: ZX10 04 budík je hezkej, bohužel málo přehlednej. Mezitím co na analog se stačí mrknout jen podvědomě tak tady se tomu člověk musí věnovat víc.
Nikdo dodnes neudělal přehlednější otáčkoměr než je klasickej analog, bílej tuplem.
marekparek píše: jen jestli nepíše líp než jezdí ...Rosi by se měl třást protože na svojí mašině tě nemůže dát většího egojistu sem nepoznal... to že poznaš že motorka jede motorově jinak je jasné ale pocitově se ti němusí dobře řídit toť vše..Kawy sem měl a nikdy sem nebyl proti žádné značce zaujatý a dodnes je mi to fuck ale co předvádíš ty je monumentální egoismu a ostatní sou tupé ovce ...tak mno vyhraných soubojů pro tvé ego stelče
ale prosimte aby ti nepraskla zilka
jinak ze se motorka nemusi pocitove dobre ridit, o tom sem preci nepolemizoval
dokonce nemam problem uznat, ze napr. 954RR ma supr brzdy, supr podvozek, supr hrava kratka, ale ze jede motorove hur nez ZX9R 98, na to hned chytaj Hondaci jak na cervenej hadr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: jestli to je po nejake dobe, tak je to jen tim, ze sis na to ZVYKNUL, chapes?
a kdyz presednes z jedny motky na druhou, tak ty rozdily hned registrujes
takze oba melete nesmysly, tak jak sem psal
//// ty woe , Bubry ty se jednou z té ninje zblázníš...z kroutáku posereš a z výkonu pozvracíš...
JEŠTĚ BY JSI MĚL ZAČAT ŘEŠIT VÝKONOVOU KŘIVKU, PTŽ KAŽDÝ DOBRÝ KOSTRUKTÉR VÍ , ŽE TO JE TO OČ TU U VÝBORNÉHO MOTORU BĚŽÍ....navíc použitelné otáčky atd.... to že to má 10 kopanců a ty z toho 10 orgasmů neznamená, že to je top motor...když se s motkou pereš je to přece mínus to víš sám... a nevěřím ,že ninja měla někdy lepší a hravější podvozek ,jak fireblade...zkušenost a přímé srovnání např.06tek..
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
stavěli sme auto s kolegou - Kaipan 14 a 47 obje šlo do nesmyslných úprav.. 14 dostala A 1600 motor kompletní přestavbu od Albrechtmotorsport..1.4 16v fabia 129kw a 196nm... v horní výkonovém poli se dal naladit na 153kw a 206nm ale to už by nevydržel, poměr váhy výkonu slušny 176koní 7700ot ... /550kg auto docela úlet i když papírově to nevypadá ale motor který má 176koní není jako když má 176koní z fabriky jde o jeho nárůst výkonu nikoli kolika Kw dosahl... pokud by byl nalazen na 150kw tak by jel někde od 5 do 8800.. avšak pro jídu to nemělo smysl pod 3tis to cukalo kuckalo nejelo... auto mělo v přepočtu 528koní na 1650kg což je někde okolo M3 s nějákou upravou...jenže ten výkon se nedal přenést na cestu ..takže prostě není rozhodující jen motor a síla ale také to v čem je uložen..
Ten 1.8T má něco kolem 360koní na 680kg jedinou trochu výhodou je zadní náhon nevýhodou je to v čem je ten motor nasazen ..prostě jako celek to nefunguje nejde to auto moc zvládnout..
takže v podstatě je to stejně k ničemu...kolik peněz se investovalo bylo lepší koupit asi GTR....
takže si myslím, že zas lopata nejsu ...ale pravdou je že každý chlap má ego
3 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Naposledy editováno 24.08.2011 19:02:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
prusles píše: //// ty woe , Bubry ty se jednou z té ninje zblázníš...z kroutáku posereš a z výkonu pozvracíš...
JEŠTĚ BY JSI MĚL ZAČAT ŘEŠIT VÝKONOVOU KŘIVKU, PTŽ KAŽDÝ DOBRÝ KOSTRUKTÉR VÍ , ŽE TO JE TO OČ TU U VÝBORNÉHO MOTORU BĚŽÍ....navíc použitelné otáčky atd.... to že to má 10 kopanců a ty z toho 10 orgasmů neznamená, že to je top motor...když se s motkou pereš je to přece mínus to víš sám... a nevěřím ,že ninja měla někdy lepší a hravější podvozek ,jak fireblade...zkušenost a přímé srovnání např.06tek..
covece ted nevim o cem pises vubec, ja se bavil o necem jinym mam pocit
marekparek píše: víš mě nic nepraskne jen mě udivuje že už víš všechno nejlíp ... ja závodil na rally , na sprintech , offroad trial(doposud) a každopádně vím že není výkon rozhodujcím faktorem pro fungování celku... proteže můžeš mít M3 a stejně nebudeš vědět co to auto umí , umí pálit gumy to je fakt to asi ví kde kdo protože naložit do 7tis jedničku n ic jinýho ani neudělá...to samé je když si někdo koupí WRX a myslí si že jezdí jako mach ...stačí ho pak posadit vedle někoho kdo opravdu to auto ovládá...já měl možnost jezdit závody a říkal sem si že už mi to jde a že se daří ..jedno usednutí vedle testovacího jezdce WRC a pak uvidíš co to ještě má rezerv...
stavěli sme auto s kolegou - Kaipan 14 a 47 obje šlo do nesmyslných úprav.. 14 dostala A 1600 motor kompletní přestavbu od Albrechtmotorsport..1.4 16v fabia 129kw a 196nm... v horní výkonovém poli se dal naladit na 153kw a 206nm ale to už by nevydržel, poměr váhy výkonu slušny 176koní 7700ot ... /550kg auto docela úlet i když papírově to nevypadá ale motor který má 176koní není jako když má 176koní z fabriky jde o jeho nárůst výkonu nikoli kolika Kw dosahl... pokud by byl nalazen na 150kw tak by jel někde od 5 do 8800.. avšak pro jídu to nemělo smysl pod 3tis to cukalo kuckalo nejelo... auto mělo v přepočtu 528koní na 1650kg což je někde okolo M3 s nějákou upravou...jenže ten výkon se nedal přenést na cestu ..takže prostě není rozhodující jen motor a síla ale také to v čem je uložen..
Ten 1.8T má něco kolem 360koní na 680kg jedinou trochu výhodou je zadní náhon nevýhodou je to v čem je ten motor nasazen ..prostě jako celek to nefunguje nejde to auto moc zvládnout..
takže v podstatě je to stejně k ničemu...kolik peněz se investovalo bylo lepší koupit asi GTR....
takže si myslím, že zas lopata nejsu ...ale pravdou je že každý chlap má ego
ale vzdyt ja s timhle co pises do pismene souhlasim
ale pokud se budeme bavit pouze o tom jak jede motor, tak plati to co sem napsal, a o tom se pred tim diskutovalo, ne?
nemuzu proste souhlasit s tim, ze ZX10R 08 (nebo 2010) proti 04 nejede, kdyz ma o 13 koni vic a je to zcela jasne znat v hornim spektru otacek
marekparek píše: jen mě udivuje že vychvaluješ do nebe furt něco o čem dost lidí co to vlastnili, říkají supr divoký motor ale podvozek poddimenzovaný a to nejsou moje slova ale kluků co jezdili okruhy třeba sezonu na ZX10 06 a nějákej pátek to je a nemyslím si, že sou zrovna školáci...je to věc názoru ale jen ti řeknu, že keci typu LEPŠÍ MRTVÍ NEŽLI DRUHÝ jsou jen silácké keci protože hrdinů jsou plné hřbitovy.. a já budu raděj o 3vteřiny pomalejší ale zajezdím si i příští víkend ...
ale dyk ja tady tu moji desitku prece nevychvaluju, jen sem psal, ze jede motorove lip nez CBR 1000 2004, to je cely, podvozek nevim, mam spatny gumy a nedovedu to posoudit, podvozek tu vychvaluje zase GRASSEL u ty moji motorky a to nekomentuju protoze to neumim posoudit
a zas tu pises o ZX10 06, ktera je uplne jina nez 04
RIKORR píše: jak jsem říkal největší problém kawy jsou kawisti a problém kawistů je bubrak a kawa je nejlepší a proto bych do toho nikdy nešel a to se říká že honda je honda spíš bych řekl, že kawa je kawa
no este chvilku a snad to vyhraju
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Hele a přepral by RAMBO TERMINÁTORA ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Hele brzdy má nahovno, má další věci nahovno ale když někdo o něčem dobrým papouškuje že je to špatný protože jedna paní povídala že jí to říkala teta která si to přečetla v časáku tak to je mimo mísu
A ještě jedna věc, Bubrak není egoista, je vidět že ho neznáte osobně. Jen tady píše názor jako každej druhej, má s tím zkušenost narozdíl od jinejch který jen dementujou to co říkal druhej neříkám že třeba má názor správnej ale má názor svůj vlastní a podle svojí zkušenosti
Naposledy editováno 24.08.2011 23:07:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |