Ta vůle je mezi Vahadlem a ventilem tudíž vpodstatě při otáčce váčkovou hřídelí se zvedne vahadlo a zatlačí na ventil .. tím ho otevře ..
Při otáčkách si vemte jak rychle ta váčka kmitá a tím pádem "práská" vahadlo (takový šroubek .. kdo to měl rozebrané ví) do ventilu .. T odělá podlemě to cvakání .. pokud v tom netříská a jen lehce cvaká je to cajk .. kdyby to cinkalo je zle !
EDIT: A každá motorka má přípustnou nějakou odchylku .. u mě je to +-0.04mm .. tzv. na sání mám mít 0.06 takže tam můžu dát 0.10 na sání a pořád to bude ještě vpohodě .. Mrkni se do servisního manuálu - ale opravdu servisního (někdy značený jako výrobní manuál), kde máš všechny udaje o motorce včetně tlaku oleje atd..
A ještě jedna věc .. pokud tam máš neorigo výfuk nebo vybrakovaný tak bacha na směs .. musíš jí tomu upravit jinak ti to bude střílet do výfuku i kdyby si měl ventily seřízené uplně přesně .. opět směruju k výrobnímu manuálu .. tam máš napsané origo vůle (počet závitů) pro trysky .. chudá směs ti může prorazit píst .. bohatá se zase bude odspodu dusit a nahoře sát vzduch jak blbá .. tak pozor na to
Naposledy editováno 25.08.2011 21:40:48
EDIT: a na poděkování je tady tlačítko u každého přípěvku (když si zakladatel topicu)
Naposledy editováno 25.08.2011 21:57:01
bacha na material spojky honda xl suzuki dr yamaha xt je to všechno stejný
EDIT: jj má tam být 10W/40 takže bych tam dal klasicky Motul 5100 nebo Motul 7100 ester ..
Naposledy editováno 25.08.2011 22:03:58
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení
EDIT: Motorka sice v super stavu, ale destičky na 70% přitom kapaliny nebylo .. Olej tam skoro taky nebyl .. chladící kapaliny bylo v chladiči málo a ventily rozjeté jak prase .. Ono to občas chce projet uplně všechno a pak máš na dlouho klid .. když už to rozebíráš tak vždycky mrkni i na karbec když už si v tom .. potom bych projel kapaliny a máš klid
Od té doby kontroluju vždycky všechno a olej pro dobrý pocit měním cca po 4 tis km
Naposledy editováno 25.08.2011 22:12:56
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení
Naposledy editováno 25.08.2011 22:34:53
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení
Kafi píše: jj taky leju 10W40 Midland ten se lije i do zavodaku a je to v pohodě.Zajímavý je že ty výfukový ventily zůstaly seřízený vpohodě ale ty sací byly o dost menší ten měl snad odhadem 0,06-0,07 protože 0,05 tam šla a 0,1 už ne.
Nevím proč jsi to nenechal?Přesně tak bych to seřídil já,kdybych neměl měrku 0,08.
Kdybys ji chtěl půjčit,není problém.
Nebo Ti ji za pade pošlu (novou)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení
Ale nahoře píšeš o 0,08-0,12 tak si to tam oprav.
Naposledy editováno 28.08.2011 21:42:12
kawajawa píše: jelikoš Honda neprodala ani licenci na výrobu motoru do sekaček, tak určitě neprodala ani licenci na jiné motory, takže je to prostě obšlehlá čína, o který tuzemští prodejci tvrdí že je to licence.....
Přesně tak .
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=46601&fid=9&pgr=2#goto1704364
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Daelim VT 125 | ahop | 0 | 27.8.2018 v 19:08 ahop |
Co rikate na Daelim VT 125 Daelim VT 125 | kastan4175 | 6 | 8.4.2018 v 20:26 amanzes |
Dobíjení Daelim VT 125 | Fordsi | 9 | 26.2.2016 v 20:49 Fordsi |
Potřebuji poradit Mám Daelim VT 125 Daelim VT 125 | Fordsi | 5 | 12.7.2015 v 22:23 ernee |
zkušenosti Daelim VT 125 | rider911 | 3 | 16.6.2014 v 05:14 sered |