Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
kde máš spotřební materiál a díly? Na tebou oscanovaný faktuře vidím jen práci.
Kolik garanček uděláš do 24tkm ?
Já jsem ti poměřoval částky mejch servisů v Kawě dle předepsanýho garančního servisu...stále čekám na to, abys mi vyčíslil částku do 22-24tkm dle "garančních servisů" a jejich počet.
Já na tý hrozně drahý Duckně dělám celkem 3(slovy - tři) a vyjdou mě na cca. 28.000CZK (ve 24tkm - tedy cca. 3-4roky)
Jo a co je na tom servisu tak drahý - stačí se zamyslet - mám o pár vaček a vymezovaní víc, víš?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Nejrychlejší jsem ale já...a to mám Most do 2:00:00 (ale určitě bych ho dal i 1:55 ....kdyby se mi tam furt někdo nemotal )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Klasická argumentace v úzkých - "všechno víš všechno znáš".....
No je pravda že na většinu jednoduchejch názorů tady mám opravdu argument a reakci
To s tím road racingem se tady řešilo už spoustakrát, hledej šmudlo
Naposledy editováno 27.08.2011 11:40:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Jindra650> Libová Daytonka stylovka
to vis, zvitezilo pozerstvi a touha po pocitu elitarstvi, jeste vetsim, nez s polomotoremNaposledy editováno 27.08.2011 12:09:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Jindra650> To jsem nějak nepochopil ale každopádně je to krásnej bajk pozérství?! Spíš styl
to byl pokus o vtip ...ale vem to cert ...ohledne motorky, skoda, ze u nas tak malo k videni ....vlastne prakticky vubec a jedinej kousek tohohle uzasnyho 3-valce kterej jsem tady nasel na prodej byl totalni srot...Naposledy editováno 27.08.2011 12:25:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: omg> Hele je mi upřímně u prdele co si myslíš nebo co tě zajímá pro mě seš jen tři písmenka na monitoru, virtual s nedávnou registrací kterejch je tu jak sraček
Klasická argumentace v úzkých - "všechno víš všechno znáš".....
No je pravda že na většinu jednoduchejch názorů tady mám opravdu argument a reakci
To s tím road racingem se tady řešilo už spoustakrát, hledej šmudlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Počítal jsem to a zatím se do toho pouštět by byl rychlej spád čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše: Hondza> řekl bych že opět vytrháváš věci z kontextů...
kde máš spotřební materiál a díly? Na tebou oscanovaný faktuře vidím jen práci.
Kolik garanček uděláš do 24tkm ?
Já jsem ti poměřoval částky mejch servisů v Kawě dle předepsanýho garančního servisu...stále čekám na to, abys mi vyčíslil částku do 22-24tkm dle "garančních servisů" a jejich počet.
Já na tý hrozně drahý Duckně dělám celkem 3(slovy - tři) a vyjdou mě na cca. 28.000CZK (ve 24tkm - tedy cca. 3-4roky)
Jo a co je na tom servisu tak drahý - stačí se zamyslet - mám o pár vaček a vymezovaní víc, víš?
Hele třeba se zblázni, nevím co víc chceš..? Nedám ti náklady 0-24tkm když mám na motorce 16tis.km... Počet garanček a úkony jsem ti už napsal. Tys psal že platíš v Ducně 10100,- při 12tis. a já ti sem dal ceny za práci v Hondě při 12tis. To jest 1hodina práce na garančce a výměna oleje = 210 + 105 Kč bez daně = 315,- (ostatní bylo navíc..)
Připočti olej + filtr - i kdyby 1500,- tak seš na 2000,-KČ i s daní CELKEM... nic víc nic míň ve 12tis.!!!
Ofoť mi sem prosím fakturu (stačí práce) z tvojí garančky ve 12tis. ať to můžem porovnat
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Víš problém je ten, že já tu mluvím o určitý periodě servisů a ty mě tady "umlátíš" jednou fakturou z jedný garančky. To že máš servisní intervaly po 6- 8tkm, že já jsem do 12tkm udělal garančky 2 a ty s největší pravděpodobností 3, co na tom, hlavně že se mám podívat na tvůj účet. Když tě požádám o opravdu objekivní posouzení - dáš jeden účet. OK máš pravdu...ital je drahá, neustále servisující jebka... ještě že jezdíš na Hondě(díky bohu za to)
Jindra650> Já jsem měl jak japona (od voňavky) tak itala ...jen tvrdím, že ty řeči o drahým servisu jsou kecy...s Kawou jsem dal v prvních 3 letech za garanční servisy asi o 3000Kč míň... to je holá skutečnost, nebudu to tu dokládat fakturama, fakt nechci hrabat v 6 let starým archivu, ale už jen to, že kawa servisuje(servisovala) po 6000km a Duckna po 12000m dělá trošku rozdíl ... (některým lidim to ovšem nevysvětlíš, ti mají od svých "známých co to říkali, kamarádů svejch známejch a jedný paní co to povídala" vytetováno, že servis itala je hroooóóózně drahej)
Pro člověka co si kupuje starší stylovky a dělá si většinu servisu třeba sám, jsou to astronomický částky. Ale já začal diskusi na základě porovnání "autorizovaných servisů" ...hawk
t_freedom píše: Jindra650> Já jsem měl jak japona (od voňavky) tak itala ...jen tvrdím, že ty řeči o drahým servisu jsou kecy...s Kawou jsem dal v prvních 3 letech za garanční servisy asi o 3000Kč míň... to je holá skutečnost, nebudu to tu dokládat fakturama, fakt nechci hrabat v 6 let starým archivu, ale už jen to, že kawa servisuje(servisovala) po 6000km a Duckna po 12000m dělá trošku rozdíl ... (některým lidim to ovšem nevysvětlíš, ti mají od svých "známých co to říkali, kamarádů svejch známejch a jedný paní co to povídala" vytetováno, že servis itala je hroooóóózně drahej)
Pro člověka co si kupuje starší stylovky a dělá si většinu servisu třeba sám, jsou to astronomický částky. Ale já začal diskusi na základě porovnání "autorizovaných servisů" ...hawk
Naposledy editováno 27.08.2011 15:02:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše: Hondza> já už tady fakt končím...to nemá smysl...zeptám se na několik věcí...odpovědi choděj jen na ty, který se hoděj.
Víš problém je ten, že já tu mluvím o určitý periodě servisů a ty mě tady "umlátíš" jednou fakturou z jedný garančky. To že máš servisní intervaly po 6- 8tkm, že já jsem do 12tkm udělal garančky 2 a ty s největší pravděpodobností 3, co na tom, hlavně že se mám podívat na tvůj účet. Když tě požádám o opravdu objekivní posouzení - dáš jeden účet. OK máš pravdu...ital je drahá, neustále servisující jebka... ještě že jezdíš na Hondě(díky bohu za to)....
??? - garančky jsou na Hondě taky po 12tis. úplně stejně jak na tý tvojí. Kolik chceš účtů nebo co - já ti dal naprosto konkrétní čísla a údaje. I seznam úkonů jsem ti vypsal na straně 7 (přesně dle manuálu). Prostě a jasně 2000,- je míň než 10100,- při 12tis. garančce a to můžeš okecávat jak chceš (při 1tis. je jen výměna oleje a za tu jsem cenu taky uváděl..). Chtěl jsi srovnání ceny servisu vůči Ducati, tak si to přeber jak chceš.
Naposledy editováno 27.08.2011 15:25:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Pokud dnes už po 12000km...to pak ano...to si itala raději nekupujte
Jindra650> no je to spíš o uznání reklamace (do 2let) pak už je to na tobě. Do dvou let života je to nutnost(mě to ušetřilo min. 15.000Kč - odešlo mi ložisko v motoru, takže celková rozborka a sborka kvůli ložisku za 500Kč) ...pak je to spíš o vztahu tebe jako zákazníka a servisu. Tu a tam strávím v servisu při ladění COčka třeba hoďku bez nutnosti řešit účet, tu a tam si tam zadara odvzdušním pumpu na spojce a doleju to, či to.
Když máš Ducati, nesmíš si pokazit vztah se servisákem...(co Gommezi? )
t_freedom píše: Hondza> ok, to potom žádná...moje ex-přítelkyně měla CB1000R - garančky ještě po 6000km.
Pokud dnes už po 12000km...to pak ano...to si itala raději nekupujte
Jindra650> no je to spíš o uznání reklamace (do 2let) pak už je to na tobě. Do dvou let života je to nutnost(mě to ušetřilo min. 15.000Kč - odešlo mi ložisko v motoru, takže celková rozborka a sborka kvůli ložisku za 500Kč) ...pak je to spíš o vztahu tebe jako zákazníka a servisu. Tu a tam strávím v servisu při ladění COčka třeba hoďku bez nutnosti řešit účet, tu a tam si tam zadara odvzdušním pumpu na spojce a doleju to, či to.
Když máš Ducati, nesmíš si pokazit vztah se servisákem...(co Gommezi? )
t_freedom píše: Hondza> ok, to potom žádná...moje ex-přítelkyně měla CB1000R - garančky ještě po 6000km.
Pokud dnes už po 12000km...to pak ano...to si itala raději nekupujte
Já mám rád všechny motorky, a italský se mi líbí taky ... ale prostě zaplatit jen na garančkách do 24tis.km cca 30000Kč, to mi přijde hodně a tak asi radši zůstanu u nenáročnýho Japonce, zatím... Ale je to daný i dostupností servisů a jejich konkurencí a kvalitou atd. - u Japonce má člověk vždy trochu víc na výběr a tak se nemusí spokojit jen s jedním servisem a jejich cenami. Jasně že ale "Když ji miluješ.."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Hondza píše: GRASSEL> Na příroďáky tě ale jen tak nepustí, ne? To musíš mít už něco odzávoděno na okruzích a také udělanou licenci, myslím. Takže to asi nebude tak rychlé a jednoduché...
A myslíš že jsem jako počítal s tím že příjdu, řeknu dobrý den a půjdu?!
Třeba na Hořice musíš mít odježděný už třeba jiný příroďáky, Těrlice, Kyjov.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: A myslíš že jsem jako počítal s tím že příjdu, řeknu dobrý den a půjdu?!
Třeba na Hořice musíš mít odježděný už třeba jiný příroďáky, Těrlice, Kyjov.....
No právě Tak jak to chceš udělat, když na okruhy jezdit nechceš..?
Hondza píše: No právě Tak jak to chceš udělat, když na okruhy jezdit nechceš..?
????? Kde jsem řekl že na okruh jezdit nechci?! Čti pořádně
Navíc mluvil jsem o tom že musíš odject příroďák, což znamená ject nejdrřív Kyjov, Těrlice....
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
technasia> hele já celkem chápu že ti pořád leži v žaludku to vlákno kde se do tebe pustilo xxx lidí že meleše kraviny, sic trošku nechápu že z toho máš pořád mindrák ale ok, budiž
Jen tak když už to byla narážka na mě, tak já nikdy neřekl že K1 má nejlepší motor
Ano, 08 má třeba nejlepší ovladatelnost z litrů ale z konurenčních dnešních dnů, ne minulých zjisti si třeba co o tý ZX10 říkal Lelek když už tě teda zajímá co někdo říkal.
Na 08 fárošovi jsem lítal opět dneska a na zx10 04 to ovladatelnostně prostě nemá ale zas je klidnější a stabilnější....
Jinak ať si každej utvoří obrázek sám a jezdí si na tom co je mu libo, pro mě jsou obě ty motorky dostatečně ovladatelný, víc nepotřebuju a pak mě zajímaj další faktory.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
technasia píše: já zas dneska lítal na gold wingovi a na zx-10 to ovladatelnostně taky nemá
Výborně, nevybočil si ze standardu nedávného vlákna. Ty musíš mít opravdu IQ čínský mikrovlnky a když nemáš argumenty tak plácáš kraviny.
Radši jdu ať nevytáhneš zas něco s hajlováním a náckama
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |