Téma: Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
24.5.2011 v 09:49
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
45mm Showa forks, spring preload, rebound damping adjustable. 120mm wheel travel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
c.j.> tak tomu se říka plnohodnotna odpověď. 45mm mooc vidlice NC30 má 41mm. Tak pak už jedině z CBR 600. Jde o to že horni brýle NC30 mají držák spinačky šikmo do prava a RC30 ho ma rovně. A ještě jedna technická- z čeho vzít stupačky s přepákovánim? Zatim sem na nic nenarazil tak snad už jen udělat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
Keša> vtr má 41 mm a spínačku rovně
Zdarec tak pokračuju snad docela zdárně,ale na fotky to ještě neníJsem ve fázi shánění dílu a oprav těch co už sem sehnal a nebo v jejich přizpůsobování. Motor venku rám očesaný nepotřebné věci na prodej nebo rozprodané a to co je potřeba pomalu posháněné. Snad příští měsíc začnu s nějakou kompletací a budu sem dávat už i ty fotky. Tu je seznam věcí co bych potřeboval tak jestli někdo má doma tak prosím nabídněte dík.
Poptávka
Sháním komplet přístrojovku z VFR 400 NC30, řídítka z NC30, přední blatník a držáky blatníku taktéž NC30.
Z VTR 1000 bych potřeboval spojkovou pumpu komplet i s nádobkou, tu co je nádobka přímo na pumpě a ne propojena hadičkou. (jestli to teda je)
Z Fire Blade SC28 r.v.1992-1993 bych potřeboval spodní lešení co drží budíky a pokud bych nesehnal budíky z VFR 400 tak i budíky.
Z Fire Blade 1998-2000 SC33 bych potřeboval horní lešení.
No a co by bylo taky potřeba je zadní kolo RC30 5,5"x18"
a kdyb nebylo náhodou k mání tak zadní kolo z VFR 800.
Za nějaké nabídky předem dík...
Poptávka
Sháním komplet přístrojovku z VFR 400 NC30, řídítka z NC30, přední blatník a držáky blatníku taktéž NC30.
Z VTR 1000 bych potřeboval spojkovou pumpu komplet i s nádobkou, tu co je nádobka přímo na pumpě a ne propojena hadičkou. (jestli to teda je)
Z Fire Blade SC28 r.v.1992-1993 bych potřeboval spodní lešení co drží budíky a pokud bych nesehnal budíky z VFR 400 tak i budíky.
Z Fire Blade 1998-2000 SC33 bych potřeboval horní lešení.
No a co by bylo taky potřeba je zadní kolo RC30 5,5"x18"

Za nějaké nabídky předem dík...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
Stev píše: Keša> vtr má 41 mm a spínačku rovně
Jo to máš pravdu,ale brýle z VTR jsou hodně zakulacené. RC30 je má vzhledově jinde...
Takže jsem zjistil že mě tam kolo z ducati nepasuje, teda pasovat by tam pasovalo,ale musela by se tam dat podložka 38mm a to je hodně, nic méně hlady asi nezůstane protože jsem to zkoušel na mojí VFR 400 a tam jé to jen s 5mm podložkou. no sem zvědav jak to bude vypadat a jak se to bude chovat se 170gumou vzadu.
co se týká RC30 tak je to složitější než jsem si původně myslel ,ale na druhou stranu o to bude větší radost pokud se tmě to podaří dotáhnout do zdárného konce a k obrazu svému.
Nevíte náhodou jaké ET má origoš kolo RC30? tj od hrany ráfku ze strany řetězu po dosedací plochu kola na náboj.

Nevíte náhodou jaké ET má origoš kolo RC30? tj od hrany ráfku ze strany řetězu po dosedací plochu kola na náboj.
16mm to nééééé to bude ze strany od matice já potřebuji z druhé strany. Od hrany ráfku po dosedací plochu na náboj kde jsou unášecí kolíky. NC30 tam má ten rozměr 86mm, kolo ducati to má 108mm, kolo RC36 zhruba 95mm a kolo RC30? A kde jsi prosím vyčetl tuto informaci, taky bych si tam rád početl a o rozěrech RC30
díky.

Tak jak pokračuje stavba - podle toho co jsem už přečetl tak jses do toho pustil pěkně od podlahy . Když jsem toto chtěl dělat já tak jsem tenkrát / 14let / měl kontakt na chlapíka co s ní jezdil závody a byla na prodej /motor K.O./ z koupě potom sešlo . Možná bys uspěl třeba u nějakýho bývalého závodníka co s tím jezdil .Většinou jsou to super chlapíci -to byla ještě jiná doba .
Zdarec jo kontakt na nějakého chlapíka co ji měl doma a sem tam se mu doma ještě něco povaluje by vůbec nebyl špatný, ale myslím že už je to všechno pryč. Co se týká stavby jsem na mrtvém bodě a čekám kdy se z něj vyhrabu. Ten bod je rám a nějaké úpravy co se musí zvážit a vše řádně rozměřit a rozmyslet aby pak nebylo zle. Takže pořád kolem toho chodím přemýšlím a sháním různé dílečky a špekuluju až mě z toho chvílama jebe, ale jak udělám rám a bude to stát na kolech a vše bude Ok tak jde motor zase ven z rámu na ponk, rozebrat komplet prohlídka sem tam něco nového upraveného a pak už to snad bude šup šup jen taková skládačka,ale až bude ten RÁM

Kdyby se náhodou povalovalo někomu doma zadní kolo z RC36I Dejte vědět beruho no a kdyby doma někdo potkal kolo z RC30 tak dejte vědět taky
A taky by se mě hodil svazek El. instalace z RC36II, řídítka z VFR NC30 a taky zrcátka z NC30 o přístrojovce ani nemluvím......

No nutná, jak se to vezne, mám kyvku z NC30 a kyvku z RC36 jsem prodal. A jde o to že náboj s ložiskem RC30 do kyvky RC36 nepasuje a kyvka NC30 je zase dělaná pro 4,5"kolo a ne pro 5,5" a taky je hozená v rámu více do leva takže se bude muset dělat podložka a taky proto že má jiné přepákování mimochodem stejné nebo velmi podobné tomu z RC30 a musí se k tomu přepákování upravit držák na rámu, ale to můžu dělt až budu mět dané zadní kolo která tam budu mět.

RC36 má rozvor 1470 a RC30 má rozvor 1405mm takže kyvka z NC30 mě hodně přiblížila rozvoru RC30 a to máš pravdu že 5,5kg je dost a třeba takoví centrální stojan má necelé 4kg nebo nějak tak, už si to nepamatuju vážil jsem ho když jsem ho pouštěl do světa nějak jsem si to zapoměl zapsat... A když uvážím že kolo RC30 by mělo byt hořčíkové tak ta váha klesne ještě aspoň o 1-2kg to už je cca 10kg to se dá ne?
No pěkně do toho jdeš.
Pokud vím tak origo rc30 jezdil kdysi Multík(jak se jmenuje real si nepamatuju)a potom repliku Zdeněk F. zvaný Dědek,ten jí stále má a sem tam jí i vyvenčí.Nicméně to stavěl na okruh,takže bez altíku,jenom otáčkoměr a teplota,vidle pokud vím jenom o x cm zkrátil,vzadu kolo z rc36,přepákování si dělal,vyráběl si i hliníkovou repliku nádrže rc30,kupoval tam kdysi ladák i se svodama od Kerkra a ten zvuk je fakt nejvíc,řev jak když vrazíš medvědovi prst do prdele.RC45 by se tu měla někde potulovat po Ondrovi Lelkovi.Víc nevim.Snad Ti to pomůže.

Ahoj no to by chtělo spíš nějaké kontakty na ty lidi nebo odkazy... Ale i tak díky moc A na tu RC45 sem tu nikde nenatrefil, vím že okolo Prahy by měla jedna byt a pak jedna ve sbírce i s RC30 další RC30 má jeden můj známí taky od Prahy a ještě je tam jedna nekompletní teď už možná kompletní...
Zdravim,pokud to tu ještě někoho zajímá kromě mě
tak momentálně pracuji na motoru a jeho nárůstu výkonu,zatím se mě podařilo snížit rotační hmoty o celé 1kg ,ale pro jistotu jsem si sehnal ještě jeden motor. . Pracuje se také na hlavách válců kde se dělá kompletní repase a taky nějaká ta úprava na zvětšení výkon. 
Naposledy editováno 16.08.2012 13:24:16


Naposledy editováno 16.08.2012 13:24:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |