1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
Naposledy editováno 01.09.2011 12:51:07
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
edit. ty gumy ale neber na 100%, muzes letos koupit gumy co budou 3 roky stary a porad to budou funglovky z prodejny
Naposledy editováno 01.09.2011 12:58:44
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
Jistotu že motorka je stočená budeš mít při vyšším počtu předchozích majitelů (ideálně kupovat od prvního majitele), u dovozu ze zahraničí (zvlášť z Itálie a ze zemí, kde je motocyklová sezona delší než u nás a roční nájezd je tak většinou větší) a u pochybných bazarů.
2 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
Motorku mám od loňskýho července a už teď je tam 11 a půl A to nejezdím ještě nijak moc
Opravdu na kilometry se dívej až jako poslední S tím se zejména u motorek šmelí nehorázně
A hlavně mimo opotřebení koukej na stopy po nehodě - to bývá největší problém
2 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
Naposledy editováno 01.09.2011 19:09:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?
vech.ales píše: abcman> proč by motorka z roku 2006 nemohla mejt 11 tis. ? loni sem nenajezdil o moc víc než 2 tis. a letos sem je nenajezdil zdaleka. Prostě holt jsou lidi kteří nemusí každej rok objet zeměkouli (i když jich asi většina nebude)
ja jsem na tom podobne, taky najedu kolem 2 tis za sezonubikes píše: ja jsem na tom podobne, taky najedu kolem 2 tis za sezonu
Bodejť
A ty 2 tisíce - to je furt ještě pro mě cifra jako kráva. Jen první rok na Viragu byl vyjímka, ale dál už to je horší - letos asi 450 km, vloni 1800....
A prodával sem kdysi jawu, ta měla najeto něco přes 17 tkm a bylo jí myslím 17 let. A tehdá před lety sem si jí koupil novou. Takže poctivý km opravdu občas jsou, ale najít je....
Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..
Vím o FZS 1000, které má 98 000 a motor šlape jak hodinky. Majitel na něm nedávno měnil přední tlumiče a zadní přepákování, protože to bylo vyběhané.Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..
No jo ale jaksi zažitý zvyk v Čr a nevím která piča to nepravdivě (beztak nemotorkáři) roztroubyla je, že pokud má moto nad 35000 km tak je už na vyhození. Přitom motory v dobrých rukách dají 150000 km v pohodě. Ikdyž motorkář, který tím žije to vý a radši veme s víc km a neznalec, který si koupí motorku jen proto že je to modní (takový nesnáším) to neví a koupí si s 15 tis km a hřeje ho že mu zbývá ještě 20 tis do umření . Ne marnej boj. Příští mašnu beru novou a seru na všecko. Už z principu že mě někdo podvedl se mě jetou nechce brát. Mám r1 s IT. Jsem 2 majitel. Kotouče jak nové,Plasty nevařené atd. Navic díky přihodě se spojkovým košem, který je ted nový jsem viděl motor zevnitř a od té doby mám klidné spaní. Po 40 tis km uvnitř jak nový. Ted mám najeto 46 tis km a stáčet ani nehodlám. Ano moto může být po 35 tis na umření pokud je někde demet který to točí na srazech 5 minut v omezovači ve stoje a jezdí záda a točí to studené
Naposledy editováno 01.09.2011 22:11:02