a otevřené karbce Ti přidají 9kobyl není to moc ale znát to je
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Naposledy editováno 07.10.2008 21:29:09
a ještě bych se chtěl zeptat kde se daji sehnat nahradn idly na Belt Drive.Dík
A jeětě jeden dotaz,jaky ma mit belt drive svicky?ja tam mam NGK d8ea
Naposledy editováno 15.10.2008 18:53:56
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
scanerem a copírkou nedisponuju a manuál z ruky nedám !!! leda bys přijel,zašel na kopírku a nechal si to sjet.
A ND? tak oficiální dealeři kawasaki,ikdyž člověk musí hledat ne všichni jsou ochotní jinak i na parts despot http://www.partsdepot.cz/ podle čísel ND v tomdle katalogu http://www.cmsnl.co...odel12263/partslist/ a jinak dva motory mám doma
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
re:Son - koupil jsem GPZ 305 a po předchozím majiteli mám klasický problém ( před léty jsem ji už měl , trošku ji už
znám )- chycená vačka + vahadla ( počátek obroušení ), uložení vačky tak na hraně ; bylo zanesené sítko olejového čerpadla - nedostatečné mazání - jestli vůbec někdy výměna oleje - něco z motoru ale vykydlo... plastové ozubené kolo náhonu čerpadla od klikovky v pořádku . Soudě podle diskuze se v BeltDrivech vyznáte velmi dobře , můj dotaz na Vás je tedy ohledně repase vačky + vahadel . Mám i jeden kus "repasovaný" tvrdokovem + vybroušení , ale bez nitridování a brutálně to vyhlodalo další hlavu , takže moc optimista v tomto směru nejsem , přesto máte třeba lepší zkušenost..? Zmiňujete , že vlastníte další 2 motory - asi je zbytečné ptát se na ev.prodej..?
Díky , Marťas .
re:Son - koupil jsem GPZ 305 a po předchozím majiteli mám klasický problém ( před léty jsem ji už měl , trošku ji už
znám )- chycená vačka + vahadla ( počátek obroušení ), uložení vačky tak na hraně ; bylo zanesené sítko olejového čerpadla - nedostatečné mazání - jestli vůbec někdy výměna oleje - něco z motoru ale vykydlo... plastové ozubené kolo náhonu čerpadla od klikovky v pořádku . Soudě podle diskuze se v BeltDrivech vyznáte velmi dobře , můj dotaz na Vás je tedy ohledně repase vačky + vahadel . Mám i jeden kus "repasovaný" tvrdokovem + vybroušení , ale bez nitridování a brutálně to vyhlodalo další hlavu , takže moc optimista v tomto směru nejsem , přesto máte třeba lepší zkušenost..? Zmiňujete , že vlastníte další 2 motory - asi je zbytečné ptát se na ev.prodej..?
Díky , Marťas .
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
gratulace k belt drivu
jsou dva možné postupy výměny,jednodušší vhodný jen pro pravidelnou co dvouroční výměnu oilu-to stačí dole z boku na tlumičích povolit šroubky a dochytnout oil(před jejich povolením přes ventilek nahoře vypusť přetlak jináč se budeš divit ) nebo složitější postup to když potřebuješ i vyměnit gufera,ale to musí dolů přední kolo,maska,světlo a vyhodit vidle,pak se dole povolí imbus a vše se rozebere.
tlumič oil volíš podle stylu svého ježdění,řídký vůbec nebrat,střední na ježdění SPORT a hustý pokud dáváš přednost cestování na což je tato motka jednoznačně TOP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Jasný, takže k nalití stačí pvolit ty šrouby s těma ventilkama jo? Ty gufera asi budou chtít vyměnit...přes zimu.. Tak díky.
přesně a buď to z odměřeného množství 120mL pro jednu vidlici lít přes malinkatý trychtýř ,nebo to tam dostat injekční stříkačkou.
S tlakováním vidlice přes ventilky bych si už nehrál,fouká se tam strašně málo a nemáš šanci obě vidle trefit přesně a když to přeženeš,"profoukneš" gufera.Já ty ventilky používám jen jako zátky a když měním oil tak to pře ně odvzdušňuju,bo za ty dva roky se tam něco málo natlakuje samo
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Oželel bych to ale při předjíždění je to vražedný. Díky moc
za prvé blahopřeju k nádherné GPZ
tenhle problém znám hlavně to předjíždění ,ale jak sem ho odstranil netuším
co jsem udělal: kompletně všechny el.spoje rozpojit(v konektorech) prostříknout nějakým tím čistícím sajrajtem v nejhorším WD40kou a zase spojit,a když píšu všechny tak všechny a nejvíc schované jsou ty v předním světle.
U těchdle motek hodně zlobí spínač bočního stojánku a veškeré "spoje" k němu.
Ovšem jen elektriku jsem onehdá nedělal,zároveň s tím jsem čistil i karbce a hlavně "volnoběžnou cestu",ale Tobě volnoběh běhá ,mrkni na šoupátka a hlavně membránu ešlivá není náhodou s dírkou
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Naposledy editováno 25.09.2011 14:13:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
áááá pán bude elektrikář
spínač sis opravil nebo sehnal náhradu??
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Nemůžu sehnat barvu co by vydržela takovou teplotu
dík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | Jarek84 | 2 | 25.6.2020 v 22:12 Jarek84 |
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | dolfiruda | 9 | 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda |
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | pacik1 | 17 | 27.1.2012 v 16:12 pacik1 |
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... | Son | 11 | 29.9.2010 v 17:43 děs |
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... | Son | 15 | 20.9.2009 v 21:44 Son |