Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91: tak to je supeer, tak na příští rok se múžu těšit že se trochu potaháme.... jinak za to že jsem se rozjezdil jsem vděčnej nejvíc tobě a padremu.. hodně ste mi pomohli kucí.. a toho si moc cenim že v dnešní době je spoustu takovejch klukú jakoje Lukáš (prasouš) ty, padre, karlos, ermo , frenky atd atd...
nu dělam to tak že si všechno opravuju sám... a nikoho neplatim... a motor seženeš za hubičku dá se říct. to je víhoda týhle babičky...
hlavně aby tě to moc nepoznamenalo ten pád a byl jsi porát stejně rychlej. nu já po pádu v brně byl v mostě a tam se mi jezdilo skvěle jako by sem neupad ale pak z5 do brna a ta první jízda byla fakt děsná ... člověk má strach.. ale v druhé už to bylo lepčí a v open pitlane už jako by nic .. ale asi mam KO tu přívěru vejfuku a nejede to jak má...
Hlavně opatrně kámo a jezdi pořádný gumy né ty starý šlupky cos měl v tom smolnym brně..za ty pády těch pár ušetřenejch tisíc nestojí.. Znám to sám ze slovače.. plnej stan novejch gum ale závod jsem jel na otočenym jetym slicku.. Hold kdo chce kam, pomožme mu tam.. chtěl jsem ušetřit 3t. tak jsem si "vydělal" skoro 80tis. (né na motorce ale na ušlejch vejplatách když jsem ležel ve špitále nebo se doma pomalu léčil) to za to fakt nestojí..když pak nemáš ani na žrádlo.. Uvidíme příští rok snad už bude všechno ok a budu moct zase tahat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš píše: SPIJKER> Teda já fakt nechápu co s těma sliderama děláte... Pochopím, že jsou měkčí, ale i tak... Mám 3 sezony PSI a slidery ještě min. sezonu možná dvě daj... A nemyslím, si že bych byl nějaký "šetřílek"
no ty nejsi zas az tak uplne setrilek..
me se to stalo poprve, na RSV jsem to nemel.. ted v brne mozna proto ze jsem se bal abych si nezved zadni kolo o kapotu, nebo o motor (vlevo).. ja na ty R1 stary jel poprve a tohle je poznatek z prvniho dne.
Rekl bych ze neco delam spatne, ale ted zrovna nevim co. RSV drelo kapotama az kdyz jsem nohu na zemi povolil, ale to bylo v Moste. U ty R1 to byla prvni jizda, poprve v Brne. Nejsispis se to deje pac moc tlacim na koleno. Ale ja dnes nevim proc.. Bude to chtit nejakeho instruktora...
Naposledy editováno 04.09.2011 23:06:11
Corela91 píše: SPIJKER> ty woe co jeto za materiál? kup psíčka nebo nějaký dřeváky tohle bych se bál opřít o asflat
no narychlo jsem od nemcu koupil Roleffa coz ale muze byt to same.. no a poridim teda domu PSI..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Takto škrtaj kluci i s R6R 06- (Kaláb, Dušek) a změnou podvozku to zlepšili.
Máš fotku jak na tom sedíš? Třeba když vylezeš jak Poli, tak přestane problém...
Jinak čas teda moc dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ja se s ni jetse szzivam s tou R1, prvni dojem byl, ze se hrne bokem a nechce zatacet.. Mam pocit ze by mohla bejt nizko, vpredu moc popustena neni a zadek nevim. Mel jsem taky vzadu jen 190/55 D211GP namisto 200/55. Nebo jsem mohl mit 180/60 ale pirelky, ty by jiste byly o neco vyssi ta 200ka i ta 180/60...ale vzal jsem 190/55 dunlopku kvuli gripu a vydrzi..
musim se na okruhu zkusit svezt na necem novejsim ctyrvalcovem..a pokud si skrtnu zase.. asi budu chtit nejakej velkej V2.
No ale spis delam neco blbe nez ze by byla az tak nizka.. nevim.. lepsi fotky dodam jak prijdou a budu vdecnej za rady zkusenejsich.. Kdyz se snazim jet hodne vysedlej, abych mohl klopit, tak me to zase dost znacne unavuje.. odjel jsem 6 zavodnich kol (nevim jaky casy) a byl jsem uplne hotovej, ze jsem si ani nemohl sundat helmu.. na RSV jsem jezdil celej den a pooda.. tak nevim.. mozna kombinace malo spanku (jen 2 hodiny), obrovskyho tepla, rychlejsi trati (nez Most) a rychlejsi motorky (nez RSV) a podtrhnuto secteno mnohem vyssi odstredivy sily atd atd.. ktery narazej na hranici my fyzicky..
no a na rovince mam pocit ze na tom sedim jak hotentot.. ale ta fotka je ze spatnyho uhlu abych si to mohl sam posoudit
pravda, v tom najezdu do zatacky jeste nejsem ani poradne vysedlej a je tam spoustu mista.. ted ale nevim, zda je to tim ze uz jsem si daval pozor nebo zda je to jen najezd a ja se jeste vedle motorky teprve dostavam..
a diky!!
Naposledy editováno 04.09.2011 23:05:31
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: poli46> ja mel jeste origo Spyke.. koupil jsem tam jeste za 25,-- roleff ale ten pravej utavenej jeste otocim a dam na levou nohu na silnici bude jeste davno dobre.. pripadne ho dam na yamaha kombinezu a vezmu tam ty.. jeden je tam jeste vysoce pouzitelnej..
no ja se taky snazil pak uz to min klopit.. vic z toho lizt ven, drzet to rovnejc a i zatacet riditkama, nevim co z toho se i darilo lip, nebo co z toho melo efekt.. ale pak v ty treti jizde (zavod) kde jsem jel pocitove nejrychlejc uz jsem zadni kolo neheveroval.. a neodjizdelo.. ale stejne jsem zjistil ze mam obe strany dorvany.. na levo je karbonovej kryt skoro skrz.. ..no.. uz jsem se teda ted v brne svezl.. tak si myslim ze by to chtelo pozadat o asistenci soudruha filátora..
jo a diky..! :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: SPIJKER> Přidávej dřív, víc a plynuleji plyn. Motorka Tě nepotáhne na výjezdu ven a budeš se s ní mnohem míň prát. Zejména v zatáčkách který jsou z kopce.
ok.. zkusim.. ja se s ni pocitove nejvic ale pral po cilovce, v ty dlouhy.... tam to je jeste po rovince ne? ale to je fuk.. muzu to zkusit aplikovat zda to nejak pomuze
ty jo kdyz o tom premejslim.. cas na premejsleni byl taky nejvic po cilovce, pac je nejdelsi zatacka.. asi jo.. nejvic se hrnula ven uplne v prvnich kolech, na studenejch gumach kdy jsem jeste vubec nevedel co mam cekat, kdy jsem byl jeste hodne opatrnej.. to jsem tam asi moc plynu nemel.. pak jsem najel postupne rychlejc, ale vic plyn jsem zacal pridavat pozdej, v dalsich kolech. A fakt je, ze jsem to pak prestal vnimat tak ukrutne tezkopadny, ale ten pocit prvotni se mi vryl do pameti.. jak jsem se s ni pral a rikal si zatoc ty svine, snad se nebudeme prat..
no diky za tip..
nedokazal bys to nahodou jeste vysvetlit z hlediska fyziky proc pridavat driv vic plynu a proc to pomuze hlavne skopce..? jen mi to vrta hlavou a na honem me vysvetleninenapada
Naposledy editováno 05.09.2011 16:05:33
poli46 píše: SPIJKER: jj chtělo by se to dostat níž s tou horní polovinou těla.. ale než se to člověk naučí tak to chvilku trvá. já to začal dělat až po tom pádu ... jinak tenhle model je nízkej, proto se jí taky zbavuju a chci tu novější s obrácenou kivkou ... předek mam shozenej dolu o 7.5 mm a zadek je nakopnutej nahoru ...
jezdim i niz, tahle fotka je na zacatku zatacky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: ...
no diky za tip..
nedokazal bys to nahodou jeste vysvetlit z hlediska fyziky proc pridavat driv vic plynu a proc to pomuze hlavne skopce..? jen mi to vrta hlavou a na honem me vysvetleninenapada
TotW ti pomuze v pochopeni. Pokud chces vic podrobnosti, pak 'Race Car Vehicle Dynamics' nebo 'Fundamentals of Vehicle Dynamics
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak.. kdyby nekdomel zajem.. mam doma vsechny 3 knihy od Eugena Wendmanna Im roten Bereich, Der schwarze Weg a Am Limit.. je to alles original Deutsch.. ale je to lehky povrchni cteni o motorkach.. cte se to vyborne, jednoduchej jazyk.. na obalce je nejaky hodnoceni jakysi osobnosti, snad nekdo z casopisu.. Knihu prectes jednim dechem, od zacatku do konce.. A pak uz se k ni nikdy nevratis.. myslim ze to sedi.. ..proste super cteni na zimu.. zabava to je! a jednoducha nemcina..
kdo by mel zajem, knihy rad daruji.. at jeste nadelaj dalsi radost
Naposledy editováno 05.09.2011 16:12:50
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Taky nemůžu přijít na to, čím to je ...myslím, že R1 2008 měla větší "světlost", botama jsem škrtal jen vyjímečně na vrcholu zatáčky.
RC8 je uzoučká v rámu mezi stehny a celkově tedy míň unavuje, než obtloustlý 4V. Ale větší pohodu v místu pro náklon od toho nečekej
Tady už jsem na "dorazu" a pneu by třeba ještě mohly ..??
Takže lepší se spíš naučit jezdit s menším náklonem rychleji.. Jenže jak!? "na starý kolena"
Naposledy editováno 05.09.2011 20:50:49
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
@Perňa: no prave jsem mel pocit, ze se na RSV mnohem min nadru a i kdyz vidim fotky tak se mi zda ze z nej je snadnejsi vylyzt ven - o pulo metzru niz a o pul metru vic do zatacky.. no o tolik urcite ne.. ale v tomto duchu.. Ten Tvuj naklon vypada jako normalni slusnej naklon.. jsem prevedcenej ze gumice by jeste kousek mohly... a i Ty jsi uz pak limitovanej motorkou ja? Myslel jsem velky dvouval, protoze litr nejede.. ale fakt se musim svezt na necem modernim radovym na okruhu a taky na tom V2 1200 abych si udelal obrazek...ale zase se clovek boji ze to rozbije.. toho skvosta za ctvrt mega..
JO! Mas recht! ..bude potreba se naucit jezdit rychlejc v mensim naklonu..
@radi5: no zkusim to takhle jak rikas.. uz jsem dostal i lepsi fotky..ale zadny velky novostylovy vylejzani neni zachyceno.. pocitove mam pocit ze z toho v nekterych zatackach lezu vic.. ze kdyz delam nejvic picku tak me zrovna nefotil.. uz jen kdyz mrknes kolik chybi motorce jeste k zemi tak je jasny ze to v zaberu nejsou ty zatacky kde jsem drel kapotama/motorem, nebo snad ani tam kde z toho hodne lezu..
pocitove se ale na RSV vysedava snaz..jenze to muze byt tim, ze Most je celkove pomalejsi nez Brno a RSV je pomalejsi netz R1.. cili mozna neporovnavam srovnatelne.. a proste jen v Brne diky vyssi rychlosti musim prekonavat vetsi silu.. navic na R1 nejde tacho..
@bikerXX: no hezkej zaber..
navic jeste musim priznat ze jsem ukrutne zkracenej.. myslim ze za celej zivot jsem nikdy nebyl takhle moc zkracenej.. mam pomalu problem si zavazat tkanicku..
no ale pokud mi lepsi posez ukroji cas.. resp umozni jet stejne bezpecne vyssi rychlosti.. tak z toho polezu coi se do me vejde..
Naposledy editováno 06.09.2011 08:11:54
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 06.09.2011 07:01:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Nik333> Známá věta Kennyho Robertse: "Neznám jezdce, který by v zatáčce upadl na přední kolo, když měl adekvátně přidaný plyn".... A přečíst si Twist of the wrist II....
radi5, Prasous: co, podle vas znamena adekvatne pridany plyn?
A jeste by me zajimalo co se stane, kdyz jezdec hodne vysedava a k tomu prida hodne velky naklon, misto toho aby se snazil mit motorku vice narovnanou..?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36889 | Dnes v 17:27 Ozzy_ |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |