2 reakcí na tento příspěvek tak a je doma
Sema - tak jestli "stejně věrně jako Deauvillka", tak to se bude muset hodně snažit
_xy_ - báwo zatím ne, chci zkusit obojí a z většího se na menší hůř přechází, tak teď zkusím Stroma650 a za nějaký rok uvidíme... ale to už budou dostupnější 1150GS
yeuop - kaktus ne, je směrem na Kopřivnici, prostě tatrovácké komíny a kopec Bílý hora
jinak tady je lepší foto, i když taky z mobilu
oproti sérii má vyhřívané hefty, vyšší plexi a padáky (menší)
na novou sezonu bych si chtěl pořídit 3 kufry, boční hlinikáče, asi tanvak se šikmým dnem a asi i plechový kryt motoru a možná i větší padáky, člověk nikdy neví...
taky si musím koupit olej a někde si přečíst jak správně mazat
A jezdí krásně, jsem nadšený
Naposledy editováno 06.09.2011 07:12:19
Edit: o padácích na stroma je tu někde téma i s fotkama, tak si ho dohledej...
Naposledy editováno 06.09.2011 08:13:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak a je doma
Roman2bk píše: sherm14 - ano, kardan bude chybět, ale zkusím si s tím vyrovnat
Sema - tak jestli "stejně věrně jako Deauvillka", tak to se bude muset hodně snažit
_xy_ - báwo zatím ne, chci zkusit obojí a z většího se na menší hůř přechází, tak teď zkusím Stroma650 a za nějaký rok uvidíme... ale to už budou dostupnější 1150GS
yeuop - kaktus ne, je směrem na Kopřivnici, prostě tatrovácké komíny a kopec Bílý hora
jinak tady je lepší foto, i když taky z mobilu
oproti sérii má vyhřívané hefty, vyšší plexi a padáky (menší)
na novou sezonu bych si chtěl pořídit 3 kufry, boční hlinikáče, asi tanvak se šikmým dnem a asi i plechový kryt motoru a možná i větší padáky, člověk nikdy neví...
taky si musím koupit olej a někde si přečíst jak správně mazat
A jezdí krásně, jsem nadšený
Rozhodně doporučuju spodní kryt motoru. Z fotky nejde poznat jestli to má hlavní stojan, pokud ne, doporučuju Scotoiler nebo podobný systém na mazání řetězu, jinak je mazání řetězu opruz.
Naposledy editováno 06.09.2011 10:01:34
Akai píše: Rozhodně doporučuju spodní kryt motoru. Z fotky nejde poznat jestli to má hlavní stojan, pokud ne, doporučuju Scotoiler nebo podobný systém na mazání řetězu, jinak je mazání řetězu opruz.
Skotík bych doporučil i s hlavním stojanem, je to prima věc. A ještě proč kryt motoru-nahodím fotku šusplechu z kamarádova V-Stroma po průjezdu Albánií. Jinak by to asi odnesl ten svod. Chladič oleje má přemístěný (kit od TT)Naposledy editováno 06.09.2011 10:37:02
Naposledy editováno 06.09.2011 19:41:02