myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
3 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Naposledy editováno 06.09.2011 08:46:00
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Co si myslíte o značce motocyklu , který nemá vlastní motor ?
Ztrácí značka ve Vašich očích na hodnotě, nebo se s tím smíříte ?
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
maateess píše: Tu zminovanou fotografii jsem si dal jako profilovku, ale necham ji tam pouze jeden den (mozna i to ne), protoze firme JAWA se to nelibi, uz byla i na jawamanii, tak se kouknete a pak hodnette, ano, nadrz je z typu 634, ale upravena, uzaver nadrze je uplne jinde, dale kastliky, typ 638, proc ne, jako celek pusobi dobre.
jako celek pusobi dobre.
Napsal jsi to sám... dobře je u mne za 3, výtečně je za 1! To bylo mé poslední k věci "Janeček Wanderer".
Mates, Memphis, a další hardcore Jawafilové:
Omluvte mne za tento dovětek (řekl ho taťka el Tunelátor): "vše rozhodne neviditelná ruka trhu", povíme si o ekonomickém profitu, oblíbenosti, kvalitě a servisním zázemí naší hrdé "národní" značky třeba za dva roky, ju? (to už by měl být nárůst zřejmý...) A třeba vítězný test z "Motorradu"?
Plácnem si?
Nadále pomlčím na jakékoli téma "JAWA", nebo "ČZ", abyste mě zas nenadali za kecání, hanění, za malý péro, že jsem nic neviděl na živo a že jsem podžtaška, nýmand, kokot, piča, který nedělá nic jiného, než hanobí a točí všechny kolem na webu, __________ostatní doplňte jak se hodí.
Myslím, že vím proč tu není Babajezi - HOWGH.
sxs525 píše: BETA BIMOTA APRILIA KTM CCM SWM MZ SCORPA H-D CAN-AM atd. všichni požívají-li motory externích dodavatelů ale musí se to dělat dobře
Nojo to je pravě o tom , cena velká , nic moc, servis a ND taky nic moc, tak leda nostalgie.A tam mně ten motor trochu chybí.
maateess píše: Tu zminovanou fotografii jsem si dal jako profilovku, ale necham ji tam pouze jeden den (mozna i to ne), protoze firme JAWA se to nelibi, uz byla i na jawamanii, tak se kouknete a pak hodnette, ano, nadrz je z typu 634, ale upravena, uzaver nadrze je uplne jinde, dale kastliky, typ 638, proc ne, jako celek pusobi dobre.
Noooo, to vypada fakt slusne udelany. Akorat by semi libi trochu zebrovanej motor, to mely i lecjaky jiny vodou chlezeny masiny. Proste takova designova vychytavka. Neco jako mam na XTZ, ten motor vypada potom uplne jinak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Forget píše: Zdravím , mám jeden dotaz .
Co si myslíte o značce motocyklu , který nemá vlastní motor ?
Ztrácí značka ve Vašich očích na hodnotě, nebo se s tím smíříte ?
A ty myslis, ze tim ta masina ztraci neco na kvalite? Ja teda rozhodne ne. Nebejt tohodle faktu, tak níkdy nebylo zadny Pegaso a vlastne ani Rotax by neexistoval. Nebo by nikdy nevyrobili takovou libovku jako 750/900 Cagiva Elephant s motorem od Ducati. Asi by tim byl hodne ochuzenej trh a plosna nabidka.
Wiblyz píše: A ty myslis, ze tim ta masina ztraci neco na kvalite? Ja teda rozhodne ne. Nebejt tohodle faktu, tak níkdy nebylo zadny Pegaso a vlastne ani Rotax by neexistoval. Nebo by nikdy nevyrobili takovou libovku jako 750/900 Cagiva Elephant s motorem od Ducati. Asi by tim byl hodne ochuzenej trh a plosna nabidka.
u motorek se to opravdu pouziva. a je to dobre. a co teprve u aut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Wiblyz píše: A ty myslis, ze tim ta masina ztraci neco na kvalite? Ja teda rozhodne ne. Nebejt tohodle faktu, tak níkdy nebylo zadny Pegaso a vlastne ani Rotax by neexistoval. Nebo by nikdy nevyrobili takovou libovku jako 750/900 Cagiva Elephant s motorem od Ducati. Asi by tim byl hodne ochuzenej trh a plosna nabidka.
ne to si nemyslím,když je to dobře udělaný a je to cenově přijatelný !!!
Ale dal by jsi si JAWU ze současné produkce ?
e: myslim tim Sportarda
Naposledy editováno 05.09.2011 23:34:02
Tenhle pokus jim zlomí vaz podobně, jako jim nepomohl trust s Rotaxem. Cosi jako motorka kolem osvedčeného motoru nefunguje (viz Cagiva..)
Normalne bych na autory techto reseni vyhlasil lovnou sezonu.. zakazl bych je strilet ze zadu (nejsem zadna svine zakerna) a o Vanocich by byly chraneny..
memphis.unv píše: vidím že se tady dohadujete už v podstatě o nesmyslech takže vám něco trošku řeknu
psal jsem to a zas jsem to hned smazal o novým kalifovi protože sama jawa nechce pouštět informace.
je to proto že někdo vidí nějakej rozpracovanej návrh a hned začne do světa vykřikovat co že to bude za hnus, že se na to lidi radši ani nemají dívat až to vyjede atd a musím říct že je chápu, dementů je všude plno a tady se to taky ukázalo.
na druhou stranu, dostal jsem fotku toho novýho kalifa a jednu věc můžu říct s čistým srdcem....
tak jak se vám všem líbila ta předělávka od berta, ta jeho 250 je jenom slabej odvar
je to fakt nádherná mašina, snad nejkrásnější co jsem kdy viděl.
kulatý světlo, klasická přístrojovka, úžasná nádrž, laufy jak na původním, na první pohled designově naprosto proporčně vyvážená mašina, působí neuvěřitelně celistvě a navíc trochu jako šelma
všechno zabalený do zbarvení který má eleganci aji švih
jestli na té fotce je to co skutečně příští rok vyjede, dám ruku do ohně za to že první měsíc tady bude pět registrací
To na tobe miluju jak to dokazes poeticky popsat...
Jestli mas pravdu tak se moc tesim.
Edit: Ten kalif je peknej, (dobre ze se odprostily od pseudomodernich cinskejch tvaru) poctiva jednoducha motorka, ted jeste otazka ceny?
Naposledy editováno 06.09.2011 07:44:58
na taivanu tak jak to dělá dnes řada výrobců tady se vymejšlí a dizajnuje a v číně se to nechá za rozum vyrábět
pocitam ze vsichni musite delat na financnim....
Hlapaky(mozna sem mel dat U) kteri resi "jakesi" dotace pro fabriku s 60 zamestnanci,ktera se presto snazi neco vyrobit a prodat - pritom je jim jedno co se deje napriklad v armade, kde se straceji miliardy pomalu kazdej den,bych nakopal do ...
A ted mi reknete ,ze nemam pravdu!
Naposledy editováno 06.09.2011 10:33:51
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
- přední kolo a brzdy: OK
- přední světlomet a budíky: OK
- nádrž: vypadá docela dobře, jen je nakloněná dozadu (oproti 634) a je to vidět
- motor: překvapivě vypadá v retro-motorce dobře
- sedlo: OK
- boční kastlíky a zámek: OK
- zadní blatník: OK
- zadní světlo: chtělo by to něco kompaktnějšího, držák světla z 634 vypadá na tak velké mašině lacině
- výfuky: nějvětší problém, zcela neodpovídají designu motocyklu, jsou umístěné příliš vzadu a nahoře, nejspíš se jedná o ty ze Sportardu a doufám, že nakonec budou umístěné jinak a na jiných svodech
- blinkry: měly by být retro a ne stejné jako na Sportardu
Celkové hodnocení? Nejsem si úplně jistý, ale ještě to bude chtít úpravy, snad potom to lidi nezkritizují. U nás jsou všichni na Jawu velmi přísní a tak musí Jawa přijít jen s dokonale dotaženým strojem.
Naposledy editováno 06.09.2011 13:53:09
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
3 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Jinak příspěvky některých mě dost baví, borec tady sype rozumy o jawě z rukávu a nakonec řekne, že jeho švagr má péráka z první republiky (příspěvek 208), další týpek nadává na sportarda jakej to je hnusnej šit, když se mu podívám do profilu tak jezdí na čopru yuki 125ccm... Tím nechci nikoho napadat, to je fakt.
Jinak fotka a koncepce kalif 660 na foto. Tak je to prototyp, kterej se může ještě docela změnit. Docela dobrý, ale ty dlouhý zakroucený svody a výfuky ze sportada mě osobně moc nesedí. Motor by se taky asi víc hodil jinej, kalifa bych si spíš představoval jako stylovku, tak možná ten novej litr do něho.
czm175 píše: Každej se může podívat na výroční zprávy jawy do obchodního rejstříku, jsou tam obraty, zisky a výše těch věčně propíraných dotací, jsou to řádově jednotky milionů, takže žádnej vejvar co by je spasil. Velikej díl obratu navíc tvoří strojírenský výrobky (zámečnický práce), jednoduše mají diverzifikovaný portfolio což je pojistka pro přežití když je sníženej odbyt motorek. Navíc dotace nejsou nic nelegálního, projekty mají svoje přísný pravidla a je třeba jet podle nich. Jsou tady jiný problémy a daleko větší kde se pořádně plýtvá prachama, korupcí ve veřejných zakázkách je čr proslulá.
Jinak příspěvky některých mě dost baví, borec tady sype rozumy o jawě z rukávu a nakonec řekne, že jeho švagr má péráka z první republiky (příspěvek 208), další týpek nadává na sportarda jakej to je hnusnej šit, když se mu podívám do profilu tak jezdí na čopru yuki 125ccm... Tím nechci nikoho napadat, to je fakt.
Jinak fotka a koncepce kalif 660 na foto. Tak je to prototyp, kterej se může ještě docela změnit. Docela dobrý, ale ty dlouhý zakroucený svody a výfuky ze sportada mě osobně moc nesedí. Motor by se taky asi víc hodil jinej, kalifa bych si spíš představoval jako stylovku, tak možná ten novej litr do něho.
hele mohl bys mi nalinkovat ty zpravy? ja tam vidim tech sro-cek nekolik, ruzne provazanejch, ruzni spolecnici.. ze bych z toho vseho vyvodil ze tech dotaci je jen "za par korun" mi nejak nesedi a o prisnejch pravidlech bych pochyboval, stejne prisny pravidla byly nejspis i pri nakupu systemu mytnych bran a kdovi jakejch dalsich pruseru.. to ze se nekde plejtva prachama vic neni prece obhajoba toho ze tady se muze taky.
t_freedom píše: ...Stavět svou produkci 40-50let na zcela zastaralým dvouválcovým maloobjemovým dvoutaktu, to je od počátku sebevražda, která v tržním hospodářství dokázala svou vlastní neschopnost života. ...
Ale odbyt tyhle motorky přece měly, jen to směřovalo mimo EU, ale že by se to neprodávalo není pravda. Pořád bylo dost zemí, jejichž průměrný obyvatelstvo je rádo za jednoduchej stroj kterej lze servisovat doma v bambusový garáži.
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
ne, je to fakt nádherná mašina a neni k tomu co dodat, je prostě úžasná
a pokud bude fakt vypadat takhle, nejen že už nebudou ty věčný kritiky, někdy až blitky, na týneckej design, ale opravdu se jich prodá moře
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |