Díky
*s dovolením přikládám fotku Marvyho Tigera. Ta se mi fakt líbí
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
Na druhou stranu, afra má karbce, léty ověřený motor, dobrý podvozek a umí rozbít i takovou Audy A4

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
jinak toto zrejme uz znas.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
Hofner píše: Arfica má v základu větší nádrž
Afra má tusim 23l nadrz a Tigr ma 24l v tom problém nebude.
Afrika je urcite lepsi do terenu, ale na cestovani (hlavně ve dvou) by se trochu výkonu navic určitě hodilo.
Co se údržby týče, je na Tigrovi díky vstřikovacímu systému víc věcí, co se můžou posrat, ale nevím o ničem co by bylo známý poruchovostí, tak jako na Africe třeba odcházej čerpadla. Může to bejt ale i tím, že Tigrů není tolik a tak se to nešíří.
Výměny oleje u Tigra jsou po 10tis km, kontrola vůle ventilů po 20tis. Pokud se v tom chceš vrtat sám. Na Triumphy existuje neoficiální diagnostickej software zdarma a kabel jde koupit za 250kč. Daj se na tom zjišťovat a mazat chyby i přehrávat mapy.
Servisní síť v ČR se rozrůstá Praha, Brno, Olomouc (oficialní) plus další neofiko servisy. Dostupnost a ceny dílů zhruba tak jako u ostatních a cca do týdne.
Na Tigrovi fakt fouká, ale cestování je pohoda. Ten motor je prostě skvělej. Na manipulaci na místě je to fakt těžká kráva, ale dá se na to zvyknout. Dá se koupit za slušný peníze.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
Nevíte třeba jestli se dá na Africe držet 140stabilně s plnou bagáží a ve dvou??
A aby nedostávala čočku, aby se i motor moc nehonil a tak.. Počítám že na Tigerovi to nebude problém.
Jo a s tím zavětrováním, to jsem plánoval že bych tam dal nějakej vetší štítek, aby se ochrana zlepšila.
Spotřebu budou mít asi taky obě podobnou.
Naposledy editováno 08.09.2011 11:44:19
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???

ExonValdez píše: >>Marvy, na fotkách vypadá fakt dobře, hlavně s těma drapákama :) Máš na ní udělaný nějaký úpravy? Co jsem četl, zvětšuje se kolo dopředu ->21, bud měněj vidle nebo podkládaj pružiny, dozadu přepákování? Docela mě to láká, protože tím bych nahnal pár centáků nahoru. A myslíš že to má smysl?
Co se úprav týče, tak větší ofrouďáci co to navíc uměj na rozdíl ode mě. Dávaj dopředu 21 kolo, lepší vidle, případně i zadní tlumič, šusplech pod motor a předělávaj svody kvůli světlé výšce (buď je snížej, nebo je vedou vedle motoru). Tohle by ti poradil člen fóra Pegos (zkus mu napsat). Ten tyhle úpravy dělal. Já fakt nejsem žádnej velkej ofrouďák a ta motorka na to taky úplně neni, ale v dobrejch rukách se s ní dá hodně. Jde o to co všechno s ní chceš jezdit, jak umíš v terénu a jak moc v něm chceš jezdit a jestli se ti takový úpravy vyplatěj. Na moje ježdění to stačí, tak jak je.
Já mám akorát udělanej šusplech pod motor a zvednutý řídítka o 3cm. Na špuntech jsem zvyklej jezdit a v Rumunsku to ve dvou s kuframa bylo mnohem pohodovější a jistější ježdění i když by se to dalo asi i na Touranckách.
Motor, kilo/4tis.ot, 120/5tis.ot, 140/6tis.ot. Spotřeba průměr 5,5l. Já mám 5,9l, ale zajel jsem i přes 8l (ve dvou, naloženej, kufry, na špuntech, dálnice furt 150 +)
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
ExonValdez píše: Jak to prochazim, napadla me jeste jedna varianta, Tiger 900! Je o hodne levnejsi, karboratorovej, zajimalo by me srovnani s Afrikou...
900 na tom bude asi lip co se terénu týče než 955, ale Afrika do terénu bude stále lepší. I když na Tigrovi 900 jel Ivo Kaštan v roce 1998 Dakar. Zkus oslovit majitele T900 co jsou tady na foru v databázi
Jinak pozor T900 roky výroby 1999 a 2000, jsou už taky stříkačky. Karbec je T900 /typT400
Tady je když, tak celkem přehledná Modelová tabulka všech Tigerů
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???
ExonValdez píše: T900 vypada dobre. Proti Africe (stejny rocniky) je težší, ale má o dost větší výkon. Takže pro delší cesty ve dvou je asi lepší. Jenom si řikám, že když to má stejnej obsah + -, a má větší výkon, jestli se nebude víc sypat motor. Respektive jestli nepůjde dřív do kytek než u AT. Na netu je strašné málo informací o tom jestli jsou to držáci nebo poruchový stroje. Mín majitelů, mín názorů.
Martin by ti poradil
Triumph tiger po 100 tisici kilometrech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 11 | 18.4.2025 v 14:00 ZdendaZB |
teče benzin Honda XL 1000V Varadero | Bimbajs | 8 | 17.4.2025 v 21:41 pokemon1 |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 2 | 16.4.2025 v 21:17 kuzmič |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 0 | 16.4.2025 v 14:47 PaloSpetko |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 0 | 16.4.2025 v 14:46 PaloSpetko |