Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
Prasouš píše: SPIJKER> V poho ... Já jen zastávám názor, že to zrychlování musí mít nějaký vývoj... Prostě než vzít ty nej gumy a jen je oholit bez možnosti vyzkoušení jejich kvalit mi přijde jako škoda peněz... Pochopitelně ať si každý obuje co chce, ale trh dnes nabízí různý gumy pro různě rychlé jezdce a osobně mám lepší pocit, když ten daný level dokončím (např. loni Brno na racerech za 2:15, Most 1:45) a teprve potom co mám pocit, že na těch gumách nezrychlím páč to nemá grip při výjezdech, tak vstoupím do dalšího levelu a hned dokážu pocítit ten rozdíl (GP x racer)... O tom to je, že pochopíš kde jedna guma končila a kde lepší pokračuje... Než hned nazout to nej a tím pádem nemít odezvu... Nehledě na to, že je to škoda peněz...
Je to jako když jdeš do akce s nejlepší pornohvězdou a myslíš si, že z tebe bude borec a nakonec zjistíš, že ta obyčejná holka z ulice tě udělá šťastnějším
a sakra... koukam ze se mam jeste hodne co ucit.. v Brnisku mi na Tebe chybi cca 11 sekund a nejlepsi pornohvezdu jsem jeste asi ani nevidel zblizka...
ja treba jezdim D211GP, ne racery, pac je proste dostanu po 20-30 kolech jety za super cenovku... Kupovat novy racery je pak proste drazsi.. tak nevim... ale je fakt ze do ty doby mi zpetna vazba prave chybela.. pak dvakrat v moste na GP a po nich zase zpet Power Pure a v Mejte proste jen klouzaly.. zadna zpetna vazba, jen proste na vyjezdu klouzaly.. Ale uvazuju ze si poridim racery na silnici...
nadruhou stranu.. na silnici se zas tak pomalu taky nejede.. pro me pocitove jako most za 53,5 nebo brno 25.. akorat tam pak neni prostor na chybu..takze lepe limity nehledat.. ..si pak ale nejsem jistej, zda se mam od GP vracet k Racerum, kdyz se mi GP libej.. poprve mam pocit ze zpetna vazba neni jen kec, nebo neco kosmickyho jen pro Valeho a jemu podobny.. KR pak teda muzu brat jako jeste dalsi level, zatim neresim.. s tim co jezdim ja mi jeste budou stacit slusny jety GP.. az to bude za 15.. zacnu uvazovat o novych, nebo KR..
Perňa_81 píše: Dotaz na RACERY - už vám někdy na brzdách vibroval předek motorky a nebylo to předním kolem nebo kotoučema?? Je to jen v některých částech v některých okamžicích a většinou při prudkém brždění z vysoké rychlosti.. Např. v Brně po cílovce ano, ale pak do kopce zase OK. V Těrlicku z rychlosti +270 na rychlost +-50 km/h to bylo dost markantní. Páčka brzdy při tom nepulsuje..
me i Holymu(oba GSX-R 600K4) to delalo do te doby nez jsme vymenili loziska v krku rizeni, u me nevim proc to delalo, zadne extra zavady jsem nezpozoroval.. u Holyho to bylo pocitove mnohem horsi, pak zjistil, ze ty loziska byli na kasi..
Prasouš píše: Perňa_81>
Jinak jak píšeš... Taky až nechápavě kroutím hlavou nad tím, jak gumy řeší střelci co jezdí např. Brno za 2:20 a hůř házejí "špínu" na racery a jím podobné "horší" gumy ostatních značek a doporučujou jen špičku (KR, GP atd.)...
Možná to beru až moc osobně, páč mi z loňska zbylo několik racerů předků a tak jsem je nabídl klukům o kterých vím, že se zatím na "limit" té gumy s časama nedostanou... Zproztředkovaná odpověď mě skoro až urazila, když ty gumy byly označeny "šrot" a absolutně vyhozené peníze ... Trochu jsem si připadal jako debil....
Ja s Holym si zase pripadame vzdy jako debilove kdyz prezouvame pneu ve stanu IV Racingu protoze pokazde co tam jsme tak se nas ptaji jestli tam chceme opravdu tu danou pneu obout, ze uz je na hovno a nebo, ze to byla nap.cu guma, ktera nic nevydrzi.. Konkretne ted na Pannonii mel Roman myslim GP Racer zadni pneu a kdyz ji pak menil za jinou mu borci rekli, ze ta guma stejne byla na hovno a nic nevydrzi, to sme se jen zasmali kdyz na ni Roman jezdil cely den a dal si na ni osobak myslim 2:07(byl tam poprve a tohle zajel pak v CSC) ...
Nejsme zadni extra rychlici, ale jedina pneu o ktere rikame, ze se nam nelibila byla Pirelli Superbike PRO, jinak na nase casy (Brno 2:18,2:19) nam staci jeste cela skala pneumatik do tech nejlepsich.. pravda jakmile tam Holy hodil nejakou Dunlopku, at uz KR nebo nejakyho toho Racera at uz GP nebo neGP tak zrychlil minimalne o vterinu.. na tom neco bude :)
..přitom se dá pořídit sada dobrých,nových pneu sadu za 6.000 Kč..kdy předek těmto jezdcům skoro vydrží sezonu a zadek vymění jednou za sezonu,při časech co jezdí!..a tím je jistota,že mají kvalitně obuto!...a dle mě ty pneu jsou základ,ale to neznamená,že ty "nej" zaručí hned posun a časy!...ale nová,i když dle někoho méně kvalitní, "levnější", je pořád nej řešení!
..pravda ojetá pneu,taky může splnit požadavky...ale je taky tozdíl, po jakém "střelci" ta pneu je!!
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Miváte po 3-4 20timinutovkách v jednom dni křeče v prstech na rukách???
Ne že by to bylo pokaždé ale trápím se s tím magnesium užívám a pitný režim taky zvládám poctivě
Tak v čem může být problém ?? poradí někdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin píše: Trochu od jinud
Miváte po 3-4 20timinutovkách v jednom dni křeče v prstech na rukách???
Ne že by to bylo pokaždé ale trápím se s tím magnesium užívám a pitný režim taky zvládám poctivě
Tak v čem může být problém ?? poradí někdo
...enduro,to značně vylepší!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
někde jsem slyšel že pomuže silný solny roztok vypít to je sice hnus ale ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Dotaz na RACERY - už vám někdy na brzdách vibroval předek motorky a nebylo to předním kolem nebo kotoučema?? Čím vším byly způsobený vibrace u vás??
prosim tě .. pokud jsou kotouče ok, neprobržděný či neohnutý, ložisko v krku je ok , tak skus jestli nejsou špatné futra ve vidlích ... ale bacha má přítelkyně si stěžovala nato že jí na brzdách motorka hrozně klepe, tak jsem se natom svezl a uplně mě vyděsilo co to dělá . tak jsem se podíval podél vidlice při brždění a na dolnim konci byl vydět rozkmit skoro 10mm . tak jsem říkal že mi příde jako povolenej krk řízení, nakonec to bylo ale tim .. že byli povolený boční šrouby na horních brejlích. okem to nebylo vidět ale na brzdách to šíleně vybrovalo.. skus přetáhnout herní brejle jak svíraj trubku. kdyžtak tam dej o 2 mm kratší šroub a skus to
Prasouš píše: SPIJKER> V poho ... Já jen zastávám názor, že to zrychlování musí mít nějaký vývoj... Prostě než vzít ty nej gumy a jen je oholit bez možnosti vyzkoušení jejich kvalit mi přijde jako škoda peněz... Pochopitelně ať si každý obuje co chce, ale trh dnes nabízí různý gumy pro různě rychlé jezdce a osobně mám lepší pocit, když ten daný level dokončím (např. loni Brno na racerech za 2:15, Most 1:45) a teprve potom co mám pocit, že na těch gumách nezrychlím páč to nemá grip při výjezdech, tak vstoupím do dalšího levelu a hned dokážu pocítit ten rozdíl (GP x racer)... O tom to je, že pochopíš kde jedna guma končila a kde lepší pokračuje... Než hned nazout to nej a tím pádem nemít odezvu... Nehledě na to, že je to škoda peněz...
Je to jako když jdeš do akce s nejlepší pornohvězdou a myslíš si, že z tebe bude borec a nakonec zjistíš, že ta obyčejná holka z ulice tě udělá šťastnějším
Ta tvoje přirovnání! ..ale máš recht, rychlý strejdo - divočáku
radi5 píše: gorkin> Přesně takhle se u mě projevily příliš těsné rukavice. Ve finále jsem byl rád, když jsem to ubrzdil do Schwanzovky.......
covece tak jak to ctu tak uz mam 4 sezony rukavice stare ktere chci ted vymenit a ted vubec nevim jestli je mam mit volnejsi nebo na tesno ale ta jezibaaaba z motomanu mi rekla ze volny to mit nesmim vubecna výjezdu ze schvoncovky mi začal jakoby ujíždět zadek při akceleraci a říkal jsem si že bude v hajzlu zadek. přijel jsem dal jsem ji na stojan a zjistil jsem že je guma rozškubaná až na spodní vrstvu... přitom na kontrolních bodech se zdálo zš tam ještě maso je..
zatim jezdim takoví časy že bych moh jezdit i obyč vzorkoví gumy.. ale jezdim slicky z dúvodu lepšího pocitu...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
K vibrovani predku motorky jen toto: Citil jsem jemne vibrace v riditkach pri brzdeni, ne pokazde, taky jen v nektery zatackach, nejvice pri brzdeni z velke rychlosti. Dotahnuti krku rizeni nepomuze, teprve az se to rozdelalo, vysypala se cela klec loziska.
ale to že to dělali ty horní brejle mě dost zarazilo...
Naposledy editováno 08.09.2011 20:14:54
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Za sebe ale fandim víc slickum od michlinu, za cenu podstatně nižší než kr nebo gp je to super svezení..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: Moje zkušenost s racery (vzorkovými) je taková že i přes nikterak zázračné časy mi v mostě na brzdách neskutečně vybroval, jakoby žvejkal předek, připadal jsem si jako bych měl gumový řidítka. Nic co by člověku přidalo na jistotě.. Nejvíc jsem to pociťoval do šikany, k matadoru a do první pravý na cílovku, prostě tam co se hodně brzdí.. Po přezutí na slicky od michelinu jsem okamžitě zrychlil o 2s a motorka neskutečně ožila.. možná to bylo jen profilem gumy, ale na brzdách byl to fakt velkej znatelnej rozdíl.. podotýkám že obě sady byly nové.. se zadkem racrem jsem byl spokojený, krom toho že se mi oproti slicku od michelinu trhal (možná špatným tlakem) jsem neměl problém. Nazul jsem je pak ještě na kocni sezony na slovači a první den na nich celkem spokojeně odkroužil. Jak řiká Prasouš, tyhle gumy snesou fakt hodně a nechají se na nich zajet opravdu slušné časy.
Za sebe ale fandim víc slickum od michlinu, za cenu podstatně nižší než kr nebo gp je to super svezení..
..a tento rok jezdíš jaké pneu!?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Holy-Okruharicz píše: Myslim si, ze nejde proste predpokladat, ze kdyz je nekdo pomalej, je to tim, ze dava malo na vyjezdech. Myslim naopak ze je dost dobre mozne ze "prosere" celou zatacku a na vyjezdu tomu proste napere. Takovy jezdec pak bude tvrdit ze ty gumy stoji za hovno... Slabsi jezdec nedovede vyuzit potecial gumy, kdezto dobry jezdec ano.
Souhlas...
Mně taky trošku vibruje předek (hlavně Slovač, táhlé rychlé zatáčky) a jsou to vychozené futra. Ale už to letos dojezdím. Taky je důležité správně utahovat přední kolo (nikdy ne na stojanu, propružit atd.) a mít dotáhnuté brýle a ostatně všechno na správný moment...
Prasouš: Bohužel jsem ještě nikdy nešel do akce s nejlepší pornohvězdou, takže tohle nemohu posoudit...
Perňa: Furt se učíme. Příště už na Pannonku tvrdé neberu...
Naposledy editováno 09.09.2011 08:43:37
poli46 píše: Corela91 : a jaký ? 195/60 R15 ? nebo jaký máš disky na tom autě ?
190 mi to dá tam max když ty rozměry sečtu
90/17 a 110/17 cbr 125 mojí mladý..
ale neboj R1 ještě letos vyjede...
Naposledy editováno 09.09.2011 10:14:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Taky je důležité správně utahovat přední kolo (nikdy ne na stojanu, propružit atd.) a mít dotáhnuté brýle a ostatně všechno na správný moment...
...
Jak "správně" utahovat? Proč ne na stojanu..?
Naposledy editováno 09.09.2011 11:24:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Hondza píše: Jak "správně" utahovat? Proč ne na stojanu..?
na stojanu se ti bude blbe "zhoupavat" na vidlich, spravne bys mel osu jen nasroubovat a nechat volne v tech svernejch spojich, zhoupnout se parkrat v odpruzeni aby se osa usadila a dotahnout sverny spoje, jinak hrozi ze to dotahnes s osou v nejaky poloze ktera tam vnasi napeti a nechodi vidle tak zlehka jak by mela + to opotrebovava nadmerne pouzdra...
u trubek vidlic zase plati ze bys je mel zasunout do brejli, usadit tak aby tam v nich nebylo viditelne pnuti.. tzn kdyz musis konec jedny trubky pacit 2mm abys ho silou narval do brejli neni to uplne ok... a sroubky na brejlich je opravdu vhodny utahovat na moment, kdyz je pretahnes je moznost ze v tom miste vidle pridrhava (cejtit s pruzinou ve vidlici to neni ale pridrhava) zalazi samo na konstrukci vidlice, nekterejm to muze byt pomerne sumak, ale obecne je to lepsi dodrzet.
Naposledy editováno 09.09.2011 11:33:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36889 | Dnes v 17:27 Ozzy_ |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |