dík všem za věcné odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Takže tak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Begy píše: XTZ750 má koncepci motoru shodnou s TDM850 3VD (první typ 1992-1995)tam byla přesazená o 180°. Tuhle motorku jsem měl taky a musím uznat že pod 2500 se s tím nedalo prakticky jet. Teď mám TDM850 4TX novější model, tam už je klika přesazená o 270° (stejně jako TDM900) a bez problémů se to zvedá z otáček pod 2000.
Když se jedu volně projet točím +- 2500-4000
Jestli se s XTZ nedalo jet pod 2500 otáček tak jsi měl nějaký totálně rozhozený motor nebo karburátory.pokud je seřízený tak jak má ,krásně táhme už před 2000ot,pokud jde o škubání na nižší otáčky může to dělat i mrtvá řetězovka Pokud jde o servisní přístup tak snad kromě svíček je to všude stejný,to je věčné téma....je pravdou že jsu rozdíly v motorech -3LD-3TD apod...ale je to jen kosmetika,výkonem jsou na stejno..
Jestli někdo jezdí na nízké otáčky tak ať si koupí "Véčko" nezapomínejme že XTZ ,TDM jsou řaďáky stavěné na trochu vyší otáčky,osobně jsem se naučil nejezdit pod 2500 protože potom trpí motor.....ale po troše cviku už jsem schopen vyměnit síčky za 15minut naštěstí jsem to musel udělat jen 2x za 2roky
Naposledy editováno 11.09.2011 11:51:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Jinak servisní intervaly u 850 jsou ventily 40tis a olej je tuším po 6tis.
Osobně najedu ročně do 10tis, takže olej neřešim a měnim vždy až na jaře (holt barák a rodinka jsou znát )
ale těch 6tis na olej mě přijde od výrobce přestřelených... Olejová náplň TDM850 je 4 litry. Tedy oleje habaděj, pokud vemu že jiný motorky s podobným motorm mají při menším objemu náplně víc, tak...
Naposledy editováno 11.09.2011 12:30:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
JMCH píše: black333> jen pro zajímavost protože sem se kdesi dočet že snad má mít servisní intervali po 6 tis což by pro mne bylo velice finančně náročný když v sezoně najedu přes 12 tis km.
náročný? olej+filtr = cca 1100Kč jestli je tohle pro tebe náročný tak si větší motorku snad ani nekupuj. Počítám že 12tis Km = prakticky nová sada gum atd... a tam teprve lítaj peníze...
Begy píše: asi jsem to nešťastně formuloval. Né že by nešlo, ale motoru to moc nechutnalo. Musel jsem opatrně s plynem. Každopádně přesazení kliky o 270° má na tyhle nízký otáčky velký vliv (teď můžu klidně v 1700 dát plnej a plynule to zrychluje)
Jinak servisní intervaly u 850 jsou ventily 40tis a olej je tuším po 6tis.
Osobně najedu ročně do 10tis, takže olej neřešim a měnim vždy až na jaře (holt barák a rodinka jsou znát )
ale těch 6tis na olej mě přijde od výrobce přestřelených... Olejová náplň TDM850 je 4 litry. Tedy oleje habaděj, pokud vemu že jiný motorky s podobným motorm mají při menším objemu náplně víc, tak...
JJ ta přesazená klika asi bude znát,taky najedu do 10tis za rok takže to řeším stejně,na jaře výměna,o TDM jsem dost uvažoval,ale po pár projetí jsem se rozhodl pro enduro...přeci jen se to nedá srovnávat,podle mě je TDM už z 80% cesťák a vzhledem k tomum že jezdím dost často polňačky,šotolinu apod.tak jsem bral XTZ,jednak cena,pohodlí na cesty a s menším terénem také nemá problém
Begy píše: náročný? olej+filtr = cca 1100Kč jestli je tohle pro tebe náročný tak si větší motorku snad ani nekupuj. Počítám že 12tis Km = prakticky nová sada gum atd... a tam teprve lítaj peníze...
Tak, tak. Každou sezonu 4 litry oleje,1 fitr a sadu gum. Pak ještě takovou drobnost-30tisíc na benzín. No a pak ob jeden rok řetězovku, destičky, iridiové svíčky. Lepší to nepočítat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
olej (10W-40) + filtr : 10tis.km
svíčky : 20tis.km
ventily : 40tis.km
vzduchový filtr : 40tis.km (já měnil ve 30tis. km - preventivně)
rozvoďák : preventivně v 60tis.km
Ročně najedu 10 - 15tis.km a s těmito intervaly jsem spokojený
Naposledy editováno 12.09.2011 15:11:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Roman_ST1 píše: JMCH> TDM 900 má tyto servisní intervali :
olej (10W-40) + filtr : 10tis.km
svíčky : 20tis.km
ventily : 40tis.km
vzduchový filtr : 40tis.km (já měnil ve 30tis. km - preventivně)
rozvoďák : preventivně v 60tis.km
Ročně najedu 10 - 15tis.km a s těmito intervali jsem spokojený
Tak to je krasa, pro srovnani V-Strom 650:
olej kazdych 6000, filtr kazdych 18000 - divny co?
svicky kazdych 12000 - proc tak casto sakra, SV 1000 ma 24000
ventily kazdych 24000
SirIndy píše:
olej kazdych 6000, filtr kazdych 18000 - divny co?
to není nic nenormálního. TDM850 to má podobně. Olej po 6 a filtr tušim po 12. Ale vzhledem pokud chceš vypustit všechen olej tak musí filtr stejně ven, takže osobně ho měním pravidelně. Těch +-130Kč mě nepos...e
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Naposledy editováno 11.09.2011 18:38:05
JMCH píše: tak dnes sem se sves tak 50 km na TDM a tak z 90 procent sem rozhodnut pro TDM, jen co mi u něj malinko chybý tak je taková ta véčková hrudost (zrychluje sametově hladce bez zatahání za ruce)
Tak si koupis od Ignitechu zapalko a nechas si ji prenastavit
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Tak hodně zdaru při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
v tom případě máš hodně tvrdou ruku. varani do 2003 (karbec) jezdí běžně kolem 8 l, nad 2003 (vstřikování) v průměru 5-5,5 l . Teď jsem měnil gumy Conti Trail Attack po 18 tis.km drží naprosto bezpečně v náklonu až ke stupačce.
XL je super na dlouhé trasy, měřím 190 cm. Manévrování na místě je úměrné váze, tady je lepší TDM (je lehčí). Do terému jsou naprd obě. záleží na tom, k čemu tu motku budeš používat ...
MilanS píše: boban01>
v tom případě máš hodně tvrdou ruku. varani do 2003 (karbec) jezdí běžně kolem 8 l, nad 2003 (vstřikování) v průměru 5-5,5 l . Teď jsem měnil gumy Conti Trail Attack po 18 tis.km drží naprosto bezpečně v náklonu až ke stupačce.
XL je super na dlouhé trasy, měřím 190 cm. Manévrování na místě je úměrné váze, tady je lepší TDM (je lehčí). Do terému jsou naprd obě. záleží na tom, k čemu tu motku budeš používat ...
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Transalp forever
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Co znamená že má duši? Pneu jsou stopro bezdušový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V
Váňa píše: honza_PR>
Co znamená že má duši? Pneu jsou stopro bezdušový
Taky to nechápu...nezdálo se, že by měla duši....tu mají zcela jiné stroje
1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |