Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Hondza píše: assassin> Super - dík za vysvětlení. Utahoval jsem na stojanu, takže blbě...
ono u tech modernich silnicnich motorek s masivnima USD vidlicema a pomerne malym zdvihem to bude delat minimalni rozdil, jestli vubec. spis je to dulezity u vysokozdvihovejch vidlic na kroskach apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Hondza píše: Dawe02> Jen pro upřesnění - nasadit osu a utáhnout šroub osy na pevno, pak proprpružit a nakonec dotáhnout svěrné spoje, nebo nechat i šroub osy lehce volný při zhoupávání?
sroub osy dotahnout.
Dotaz tedy:
Jak jednoduše zjistím nadměrně opotřebovaná pouzdra vidlic? Moc tomu nevěřím, mám tam WP vidlici (takže už ten základ je trochu lepší, než bývá běžné) a na jaře se dělala komplet repase. A zase tolik jsem s tím letos nenajezdil..
Opotřebované ložisko v krku - to bych měl poznat, ta vůle je znát a i to jakoby někdy "cvaká".. A také by to mělo při odlehčení špatný chod, misky by byly v nejpoužívanější poloze (tedy přímém směru) vymačkané a v tomto místě by to mělo odpor.. U robustního "endura" RC8R bych se tomu skoro divil, po 9tis. km
Naposledy editováno 11.09.2011 01:12:11
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mám na něm malou prasklinku a teče přes to olej a chtěl bych to slepit tekutým kovem, ten má vydržet do 150°C, olej má 120-130, takže dobré...
Jak to mám slepit? mám vybrousit menší drážku do V na té trhlině? Zvenku, zevnitř? Je to fakt piditrhlinka viz. foto...nebo to jen popatlat z každé strany?
Vařit bych to nechtěl, nemám ted čas a chtěl bych stihnout ty poslední DA...
Naposledy editováno 13.09.2011 19:42:06
RomanSS píše: čau, potřeboval bych poradit s opravou deklu alternátoru...
Mám na něm malou prasklinku a teče přes to olej a chtěl bych to slepit tekutým kovem, ten má vydržet do 150°C, olej má 120-130, takže dobré...
Jak to mám slepit? mám vybrousit menší drážku do V na té trhlině? Zvenku, zevnitř? Je to fakt piditrhlinka viz. foto...nebo to jen popatlat z každé strany?
Vařit bych to nechtěl, nemám ted čas a chtěl bych stihnout ty poslední DA...
zavařit!!!
RomanSS píše: čau, potřeboval bych poradit s opravou deklu alternátoru...
Mám na něm malou prasklinku a teče přes to olej a chtěl bych to slepit tekutým kovem, ten má vydržet do 150°C, olej má 120-130, takže dobré...
Jak to mám slepit? mám vybrousit menší drážku do V na té trhlině? Zvenku, zevnitř? Je to fakt piditrhlinka viz. foto...nebo to jen popatlat z každé strany?
Vařit bych to nechtěl, nemám ted čas a chtěl bych stihnout ty poslední DA...
Hele nezapomeň že DA nepojedeš sám !!
nechat zavařit popř koupit jetý popř. nový
kvůli tebou ušetřenych peněz to nekdo jiný na dráze muže sliznout šeredným způsobem
tož táááák nějak
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: na stojanu se ti bude blbe "zhoupavat" na vidlich, spravne bys mel osu jen nasroubovat a nechat volne v tech svernejch spojich, zhoupnout se parkrat v odpruzeni aby se osa usadila a dotahnout sverny spoje, jinak hrozi ze to dotahnes s osou v nejaky poloze ktera tam vnasi napeti a nechodi vidle tak zlehka jak by mela + to opotrebovava nadmerne pouzdra...
u trubek vidlic zase plati ze bys je mel zasunout do brejli, usadit tak aby tam v nich nebylo viditelne pnuti.. tzn kdyz musis konec jedny trubky pacit 2mm abys ho silou narval do brejli neni to uplne ok... a sroubky na brejlich je opravdu vhodny utahovat na moment, kdyz je pretahnes je moznost ze v tom miste vidle pridrhava (cejtit s pruzinou ve vidlici to neni ale pridrhava) zalazi samo na konstrukci vidlice, nekterejm to muze byt pomerne sumak, ale obecne je to lepsi dodrzet.
Taky jsem to dlouho dělal blbě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: SPIJKER> Čoeče, ale velký dvouvál tohle neřeší.. Já začal mít problémy s velkou "spotřebou" bot až právě na KTM a to už mám stupačky vzadu a nahoře o cca 3cm.. Vejš už nemá smysl je dávat, protože dřu taky kapotáží o zem a hlavně už narážím na výfuk.
Taky nemůžu přijít na to, čím to je ...myslím, že R1 2008 měla větší "světlost", botama jsem škrtal jen vyjímečně na vrcholu zatáčky.
RC8 je uzoučká v rámu mezi stehny a celkově tedy míň unavuje, než obtloustlý 4V. Ale větší pohodu v místu pro náklon od toho nečekej
Tady už jsem na "dorazu" a pneu by třeba ještě mohly ..??
Takže lepší se spíš naučit jezdit s menším náklonem rychleji.. Jenže jak!? "na starý kolena"
Perňo ja se jeste jednou vratim k tayhle Tvy fotce..
..kterou jsem mozna okomentoval napohled namachrovane.. ..ja jsem vlastne chtel rict.. ze se mi zda, ze podobnej naklon jsem jel na RSV taky..a ja mam tendenci brat veci, ktery dokazu sam, jako naprostou samozrejmost.. jako ze co dokazu ja, je normal, kterej muze delat kazdej.. rozhodne jsem nechtel znevazit Tvoje jezdeni, ani rady a tipy, ktery tady vsem kdo se pta davas..!!!
timto Ti tedy zpetne a opozdene znovu dekuju za tipy k zataceni a Védvojce a svetle vysce a dreni kapot...
apropos.. jsem pomalu zacinal verit ze zacinam bejt docela rychlej.. a vrtalo mi hlavou, zda po nejakem intenzivnejsim treningu by melo smysl se prihlasit na nejakej zavod na prirodnaku...ale postupne dochazim k zaveru, ze by to byla sice skvela zabava, ale ze bude bohate stacit, kdyz budu pilovat a brousit casy jen na okruzich, ze i to je az az a zavodum road racing se radej budu venovat jako dívák.. jeden nikdy nevi, zda nezmeni nazor.. ale jako otec od rodiny zacinat..mozna JE zbytecny..
bud jak bud.. doufam ze se s vama rychlikama potkame na okruhu..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: MichaelaZX636: tak jak jsi natom zdravotně ? už lepší? kdy se vrhneš za řídítka a jak pokračuješ s motorkou ?
zdravotne jsem na tom uz nejakej ten tyden vice nez dobre na motorce porad makam,uz to mam prakticky vse opravene akorat se nam ted vse zastavilo na lakovani nadrze a plastu ale melo by se to behem 14 dni uz vyresit,nakoupila jsem nejaky veci a jeste mam v planu nejake mensi a dulezite investice jako pancerove hadice napriklad a jsem nachystana jezdit akorat toho pekneho pocasi uz moc nebude1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: Perňo ja se jeste jednou vratim k tayhle Tvy fotce..
..kterou jsem mozna okomentoval napohled namachrovane.. ..ja jsem vlastne chtel rict.. ze se mi zda, ze podobnej naklon jsem jel na RSV taky..a ja mam tendenci brat veci, ktery dokazu sam, jako naprostou samozrejmost.. jako ze co dokazu ja, je normal, kterej muze delat kazdej.. rozhodne jsem nechtel znevazit Tvoje jezdeni, ani rady a tipy, ktery tady vsem kdo se pta davas..!!!
timto Ti tedy zpetne a opozdene znovu dekuju za tipy k zataceni a Védvojce a svetle vysce a dreni kapot...
apropos.. jsem pomalu zacinal verit ze zacinam bejt docela rychlej.. a vrtalo mi hlavou, zda po nejakem intenzivnejsim treningu by melo smysl se prihlasit na nejakej zavod na prirodnaku...ale postupne dochazim k zaveru, ze by to byla sice skvela zabava, ale ze bude bohate stacit, kdyz budu pilovat a brousit casy jen na okruzich, ze i to je az az a zavodum road racing se radej budu venovat jako dívák.. jeden nikdy nevi, zda nezmeni nazor.. ale jako otec od rodiny zacinat..mozna JE zbytecny..
bud jak bud.. doufam ze se s vama rychlikama potkame na okruhu..
....zdarec,s jakou jezdíš agenturou? jezdim s IV a Racetrackem a žádnou takovouhle Aprilku jsem letos nepotkal Dvouválů je málo tak si docela všímám...Nebo jezdíš na té R1?
poli46 píše: MichaelaZX636: noo tak to je super že jsi už zdravá... . nu na lak to nejezdí a na okruh nemá smysl dělat nějaké složité laky.. to si múžou dovolit jen ti nejlepší co už nepadaj nebo lakuješ ty origo plasty?, bude zelená či nějaká jinčí barva a kombinace ?
originalni plasty budou ve stejne barve jako driv a laminaty budou jen dvoubarevne,velice jednoducha vec,motorka cela cervena a jen na boku dva bily pruhynorihaga píše: ....zdarec,s jakou jezdíš agenturou? jezdim s IV a Racetrackem a žádnou takovouhle Aprilku jsem letos nepotkal Dvouválů je málo tak si docela všímám...Nebo jezdíš na té R1?
zdar, asi jsme se mohli videt v Moste na Racetracku.. ja letos jezdil jednak malo (i kdyz drive jsem nejezdil vubec) a druhak podle casu.. cili jsme se domluvili s kamaradama ze ted jedem, a pak jsme hledali ke komu.. Byl jsem v Moste kdyz se nejel zavod kvuli ty zapaleny ducatce ve vracaku co tam lehla kvuli kously prevodovce.. Tak to bylo jednou racetrack
ale podruhy uz jsme byli s rakusakama s Pezibärem, taky na RSV
a potreti Brno s nemcema, SPS Race, ale to uz jsem byl na R1, kterou se na okruhu ted chystam brousit dal..je to okruovka a RSV mam komplet v serii, laminaty atd by znamenalo dalsi penize, a crash se svetlama zase obrovskou skodu financni, pricemz kompletni motorka nema skoro zadnou hodnotu, coz by z pripadny opravy cinilo ekonomicou hloupost..
Ted bych chtel jet 27.9. brno, protoze je tam dobra cena a zase kamarad jindy nema cas.
Na pristi rok bych ale chtel zajet s jednim subjektem neco souvisle, jako pohar, principielne mi je uplne jedno s kym..
a jeste bych se chtel nekde svezt s IV racingem, pac maji soudruha fillu a jeho slulzeb bych rad vyuzil..
kazdopadne bude mi potesenim se nekde potkat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: Perňo ja se jeste jednou vratim k tayhle Tvy fotce..
..kterou jsem mozna okomentoval napohled namachrovane.. ..ja jsem vlastne chtel rict.. ze se mi zda, ze podobnej naklon jsem jel na RSV taky..a ja mam tendenci brat veci, ktery dokazu sam, jako naprostou samozrejmost.. jako ze co dokazu ja, je normal, kterej muze delat kazdej.. rozhodne jsem nechtel znevazit Tvoje jezdeni, ani rady a tipy, ktery tady vsem kdo se pta davas..!!!
timto Ti tedy zpetne a opozdene znovu dekuju za tipy k zataceni a Védvojce a svetle vysce a dreni kapot...
apropos.. jsem pomalu zacinal verit ze zacinam bejt docela rychlej.. a vrtalo mi hlavou, zda po nejakem intenzivnejsim treningu by melo smysl se prihlasit na nejakej zavod na prirodnaku...ale postupne dochazim k zaveru, ze by to byla sice skvela zabava, ale ze bude bohate stacit, kdyz budu pilovat a brousit casy jen na okruzich, ze i to je az az a zavodum road racing se radej budu venovat jako dívák.. jeden nikdy nevi, zda nezmeni nazor.. ale jako otec od rodiny zacinat..mozna JE zbytecny..
bud jak bud.. doufam ze se s vama rychlikama potkame na okruhu..
Vůbec se nezlobím, naopak se taky rád něco dozvím.. A vono poslední dobou je to moje ježdění zneváženo až až, když vždy někam přijedu, zaplatím startovné, zakroužím pár koleček a pak už jen koukám jako divák
Čoeče s přírodňákama bych v době, kdy bych měl rodinu, taky asi nezačínal.. No ikdyž nevím.. Ale co můžu říct jistě, tak se to spíš mojí rodině a lidem kolem mě nelíbí a spíš jsem jakoby v "odboji".. Trochu zoufalá "závislost"
Jinak věčně opakovaná pravda - to že dřeme kapotama o zem vůbec neznamená, že je to ten nejrychlejší způsob jízdy. Ono spíš opačně Dřív jako benjamínek jsem si myslel, že právě náklon je to měřítko rychlosti a jak jsem pak postupem času měnil názor ...to si každej musí sám projít a vyhodnotit..
Právě na příroďákách je spousta zatáček na velký náklon bez zatížení gumy (takový ty zatáčky za roh)...
Perňa_81 píše:
Jinak věčně opakovaná pravda - to že dřeme kapotama o zem vůbec neznamená, že je to ten nejrychlejší způsob jízdy. Ono spíš opačně Dřív jako benjamínek jsem si myslel, že právě náklon je to měřítko rychlosti a jak jsem pak postupem času měnil názor ...to si každej musí sám projít a vyhodnotit..
..j..ono to tak bude.. protoze Ty kolda prasous a dalsi jezdej o 10 o 15 sekund rychlejc a nedrou, nebo ne vic nez ja.. takze musim zapracovat ja na sobe dale..
no a prirodnaky... jak rikam.. bude az az kdyz se podari sehnat dost prostredkuna pravidelny navsevy na okruh..
tak hlavne kolama dolu.. a at nam to dla jen radost
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER: jj to je dobře R1 ne na okruh ok. až na to provedení tý převodovky. pokud vše vyjde tak po víkendu budu mít naprodej lamináty z R1 98-2002
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
takze pokud se rozhodnu ze mi R1 zustane tak se muzeme dohodnout..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jedna úsměvná historka, přijedem na okruh v nočních hodinách a bohužel už nebyla možnost sehnat klíče od boxu a vyložit obsah dodávky (kvůli spaní) jen tak ven se nám nechtělo, čili vyhrálo spaní pod širákem... V 6:30 krásné probuzení se šimrajícíma kapkama deště do úsměvu na náladě nepřidalo ... Co bych v ten moment dal za karavan ...
Jinak k těm náklonům je to jak píše Perňa... Podle mě taky zbytečně moc klopím a prostě věřím gumám... Se svýma 95 kilama mám co dělat abych přelezl z jedné strany na druhou a tak si dopomáhám tím "špatným" náklonem... Je fakt, že teď mám kapoty od Bikeplastu a ty jsou ve spodní části fajn úzké, předtím byla Motoforza a ta byla z obou stran skoro průhledná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš píše: SPIJKER> Ona ta dodávka není vůbec od věci... Pochopitelně pokud jí využiješ i jinak než jen na dopravu na okruh (a určitě jo, páč když se rozkřikne že máš dodávku, tak najednou zjistíš co máš kámošů co potřebujou něco někam odvézt )...
Jedna úsměvná historka, přijedem na okruh v nočních hodinách a bohužel už nebyla možnost sehnat klíče od boxu a vyložit obsah dodávky (kvůli spaní) jen tak ven se nám nechtělo, čili vyhrálo spaní pod širákem... V 6:30 krásné probuzení se šimrajícíma kapkama deště do úsměvu na náladě nepřidalo ... Co bych v ten moment dal za karavan ...
Jinak k těm náklonům je to jak píše Perňa... Podle mě taky zbytečně moc klopím a prostě věřím gumám... Se svýma 95 kilama mám co dělat abych přelezl z jedné strany na druhou a tak si dopomáhám tím "špatným" náklonem... Je fakt, že teď mám kapoty od Bikeplastu a ty jsou ve spodní části fajn úzké, předtím byla Motoforza a ta byla z obou stran skoro průhledná
chacha..
ted je to tak, ze si na sebe auto primo nevydela.. a melo by dvojty naklady nez neco co jezdi pod 6l.. a abych drzel dodavku kvuli 6ti jizdam na okruh nebo kolika.. no a kamaradi vcetne me si doted vzdy nejak poradili, tak si poradime i nadale.. ..proste kdyby byla moznost jak si na sebe auto primo vydela, je to jasny.. ale takhle.. mam staryho Saaba a tento tyden me nasral v mire vetsi nez malé.. sviti check engine, jede v nouzovym rezimu a ja nemam cas ho odvezt 50 km do Saabu.. a pokud mi reknou ze je tzreba doinvestovat dalsi desitku.. tak pujde z baraku, zupojizdnej ho tam a postavi se k nim na bazar.
No a me se nabizi od znamyho Sprinter 04, 6 mistnej, 180 tkm, 5valec 150k, plna vybava, uzaverka (myslim ze ne samosvor) a bufik, i tempomat.. stredne dlouhej, vysokej za 11.000,-- Jenze nevim, zda to mam zacit pouzivat jako osobak, nebo se na to vykaslat a koupit Trafica, kterej stoji ale 460 tkc. a ma kundu ve znaku, nebo komplet vykaslat na dodavku, vzit obyc auto s kouli a vlek a nazdar.. mam pocit ze jsem uplne marnej, pac se neodkazu rozhodnout o takovyhle pyčovine..
a naklony.. uvidime jak to bude priste.. mozna bych mel zacit trochu cvicit strečing, protoze jsem zkracenej jako asi nikdy v zivote. Mam jen 71 kg, takze mi prekonavani vyskovych rozdilu teoreticky nedela tak velky problemy..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36893 | Dnes v 20:36 Ppepek |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |