1 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
E: ložiska v krku nebo špatná guma, ale to už jen typuju
Naposledy editováno 17.09.2011 11:41:50
1 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
guestyn píše: To znám. Odlehčilo se ti předni kolo a následně rozkmitalo řidítka.To mi děla Kawa pravidelně při vysokých rotačkách.Měl by na to stačit tlumič řízeni.
Mohlo to být takto...nebo taky klidně povolené kolo, či něco jiného
Takže možná, že jsi trošku odlehčil přední kolo a bezděky sis ho postavil do rejdu - třeba i kvůli tomu větru, nebo tě nakopla nějaká nerovnost a pak si zaklap plyn a kolo se chytlo, jenže už v rejdu no a dál to znáš. Bez tlumiče řízení je to v řiti. Prý teoreticky pomůže pustit řidítka - nevim, komu se to povede - poprvý asi nikomu. Bohužel, čim víc se s tim pereš, tím je to horší, protože tim vyrovnáváním řidítka spíš rozkmitáváš čím dál víc.
Naposledy editováno 17.09.2011 12:06:08
2 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
1 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
Naposledy editováno 17.09.2011 12:46:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
nejde to přečíst
Další možnost je když vymeleš díru , to se mi stalo jednou na Monsteru a ta motorka se tak rozlítala, že jsem akorát zaklapl plyn a čekal jsem až to zastaví! Myslel jsem, že půjdu, ale to kmitání se naštěstí nezhoršovalo, takže to dopadlo na pohodu!
2 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
2 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
Už jsem několik Hornetů na třísky viděl.
Zajímavé je to že všechny byly model F, kdežto S (polokapotáž - asi o 7kg těžší na předek) tímto neduhem netrpí.
Viz níže sken článku.
[img]
Na druhou stranu buď rád, že jen na Hornetovi. Když se ti to stane na nějakým mastodontu, s přilbou typu "vítr ve vlasech" - skůtrovka, motorka na tebe spadne že sotva vylezeš a ještě tou volnou hubou drhneš v zemi, tak nic moc
Naposledy editováno 17.09.2011 18:01:49
3 reakcí na tento příspěvek Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
Skalda píše: nj, taky je zajimavy, ze v tom clanku z Motocyklu (prvni obrazek) doporucujou zmekcit predpeti prednich pruzin, pritom tim poklesne predek a zavlek se jeste snizi (a uhel hlavy bude strmejsi) - nechapu...
Vezmi rozum do hrsti. A zjisti si co je to závlek a úhel řízení. Při snížení předpětí pružin se ti ani jedno nezmění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmit řidítek a následný pád,co se stalo?
b0b4n píše: Nedržel si po tom přidání jak to zatáhlo moc křečovitě řidítka? Kolo by se ti jinak po dopadu srovnalo i při nadzvednutí. Podle mě to má symptomy křečovitého řízení.
Aha, tohle jsem nevěděl! Takže je vlastně dobře, že mám ruce na řidítkách jen položené...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | Dnes v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |