Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
3 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
M6 píše: kolik stála?
...řekl bych, že jí vyměnil za Suzuki GSX-R 1000,...když jí měl v profilu a teď jí má Dolp-cz.
Naposledy editováno 24.08.2011 09:54:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ...řekl bych, že jí vyměnil za Suzuki GSX-R 1000,...když jí měl v profilu a teď jí má Dolp-cz.
nene, to jsem prošvihl, když chtěl Dolph měnit :D Ale nakonec přece jeho bývalá zkončila u mě :D
Je Trevise-Pastravy
a byla za tolik - ale vyměněno az XR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: nene, to jsem prošvihl, když chtěl Dolph měnit :D Ale nakonec přece jeho bývalá zkončila u mě :D
Je Trevise-Pastravy
a byla za tolik - ale vyměněno az XR
...no to je uplný "škatula škatula hejbejte se".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jestli netočí, tak to ještě ověř na autobaterce
Vespa píše: MártyEXC> uhlíky nevím, ale co ti to dělá?
Jestli netočí, tak to ještě ověř na autobaterce
No když jsem měl na KLR špatnou baterku, tak to sice točilo, ale né dostatečně na to, aby to nastartovalo. A když jsem spojil baterku v motorce s baterkou v autě přes startovací kabely, tak to samozřejmě chytlo... Tak to skončilo tím, že jsem koupil novou baterku do moto.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Naposledy editováno 01.09.2011 17:27:14
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jde mi o je napnutí rozvoďáku při běžné údržbě. Napínání se provádí při horní úvrati? Stačí pouze šroub napínáku povolit a pak zase utáhnout?
Díky za rady a ušetřete mě vtipných poznámek, jakej jsem blbec.
Jedním slovem paráda Oproti originálnímu plastovému je promyšlený a vypadá to,že i olej půjde vypustit bez jeho demontáže (na rozdíl od origa).
Je velice masivní, ale přesto váží snad i méně než originální plastový
Už se těším, až ho namontuju, jen motorku teď mám v servise..