1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
:lol: um tata um tata na 2-taktu :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
2 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru
za chvíli to u mě bude aktuální :P ( doufám že za chvíli :| )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
to all> Já jsem slyšel od závodníků, že to stačí na stojánku ohřát na volnoběh (myslim třeba 10-15 minut) a pak jet na trening, sice volnější než obvykle, ale rozhodně ne ty vaše um tata um tata. Spíš takový hlubší ííín ííín. :lol: A ten trening namastit o trošku více než normálně.
Bavím se o krosce a ne enduru! Aby bylo jasno. :D
1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru
předchozí majitel týhle motorky co mám, pravil ( udajne tam byly kroužky , rozvody atd., což se pozdeji ukázalo jako nepravda) , že chvilku mu dávat (drtit ) , a chvilku jet lážíčko... prý aby si kroužky zvykly na oba režimy.... tak nevím co je na tom pravdy... ( stejne jsem ji zajížděl polehoučku.... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
EDIT : Jinak míchat ku 20, alespoň nádrž, ale 2 sou jistota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
Zrovna jsem koukal do návodu ke KTM 200. Předepisují jen prvních 5 hodin jezdit na proměnlivé zatížení a otáčky a nedávat plný plyn. Nic ani o mastnější směsi, ani o tryskách nebo zvýšené jehle. A já s tímhle souhlasím.
Já to obvykle řeším vyjetím jedné nádrže na spoř, a pak už kůl. Někdy i dřív.
Pouze pokud je nový píst ve válci těsnější, je potřeba jezdit opatrněji trochu déle . 3-4 nádrže
(tj.plný plyn jen krátkodobě, pozor hlavně v chladnu nebo za deště)
1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
A do toho RMX zkus nalít směs 1:1 - pokud tvoje teorie platí, bude výfuk naprosto čistý a suchý
ještě drobnost, pokud mažeš 1:20 tak tě litr směsi stojí tak o deset korun víc
a s tím ředěním malinko více neuškodí ale extrémě nebude takovej vyplach a odvod malejch drtin při zajíždění!!! a zpětně to dělá brusnou pastu, takže decentne řadit a jezdit prohnat a zese klidek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
Do motoru sem nacpal 17,5 tisíce, to je investice, kterou už si hned tak dovolit nemůžu, chlápek co to sesazoval, to dělá už nějakej pátek a pověděl mi 1:20 dvě nádrže - první vyjet systémem 10min ject 10 min stát, druhou normálně, ale furt moc netahat za plyn, při 40 mth si mám skontrolovat píst. Investice do voleje je 150 kč navíc, ale když něco povolí nikdo mě neobviní z toho, že je málo namazáno. To je asi jedinej důvod proč to dělám. 150 kč nikoho nezabilo a v porovnání s 10 000 za případnou další opravu je to pakatel
2 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru
-nastartovat a nechat běžet do ohřátí cca 5 min, mírně plynovat a pak nechat vystydnout do okolní teploty
- zopakovat ještě jednou běh cca 5 min bez zátěže
- nastartovat , nechat 5 min ohřát a 10 min projet s minimální zátěží, nechat vystydnout
- nastartovat, 5 min zahřát a 15 min projet se stř zátěží ale bez prudkého přidávání plynu
- vyměnit ojej a jezdit bez omezení
Takže princip- od nejmenší zátěže zvyšovat, ale ze začátku se vyvarovat prudké akceleraci, ale vyšší otáčky /proměnlivě/ vůbec nevadí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
Nedovedu si představit že by takhle měl vypadat opravdový záběh. Jestli to nemá spíše něco společného s nějakým tepelným ustálením pístu nebo válce.
ani nevím jestli něco podobného předepisují nebo předepisovali i jiní výrobci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru
Vana666: Neodpustim si rejpnutí: nebylo to tvoje zadření GG po 4 MTh protože si na to šel svojí hlavou a ne podle manuálu? ;)
Ale ať budeš zajíždět jakýmkoliv způsobem, nezabráníš tím vysypání šmejdového ložiska na klice.
Výrobní vady se ani sebeopatrnější jízdou odstranit nedají.