Dík moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Sukin píše: Tak hlvně že jsi ušetřil motor...
Nooo...to bylo taky první co mě fakt pobavilo :o))))))) .....by mě zajímalo, kde lidi choděj na tyhle názory typu "tak abych šetřil motor kopnul jsem neutrál" ...pochopil bych to u dvoutaktu, kdy to pak nemaže, ale tohle
crazyyer píše: Marex> jasný na neutrál nejezdím. To bylo snad poprvý. Prostě pod kopcem je stopka, tak jsem myslel že tam dojedu s kolonou na neutrál, ale kolona se najednou rozjela a já nechtěl být brzda
O.K. Myslel jsem to dobře. Vidím, že nejsi žádná trubka a poučil jsi se sám. Ostatně nejlepší je- vyzkoušet si všechno sám.
Zanas píše: No to je přece normální a ničím vyjímečné od ostatní motorek...
EDIT: Je to jako u náklaďáků - v neutrálu "brnknout" po plynu, zmáčknout spojku a zařadit.
Nevím,že bych u naklaďaků brnkal o plyn abych zařadil za 1 Alespon u Volva to není potřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
bikes píše: jak bylo jiz receno dat trochu plynu a dale muzes drzet spojku dat zase trochu plynu a dat za 3
Kdyz budes drzet spojku , tak sesinchrozinujes maximalne pisty ve valcich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Creck píše: Kdyz budes drzet spojku , tak sesinchrozinujes maximalne pisty ve valcich
to se taky hodí, ne?
mě například lítá každej jinak, jeden dolů, druhej nahoru, budu muset zase do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Jo kdyby takhle dva pridali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
A jelikoz imigracni politika kazde zeme je nastavena k ziskavani odborniku, kteri v zemi chybi, tudiz musim verit ze to odbornik na slovo vzaty
2 reakcí na tento příspěvek Neutrál za jízdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
no nevim, mě by motorka nakopala ve 30 i na trojku..
dva_hrnce píše: Mr.Dreamer> jako že jede 30 z kopca a bude tám místo N z 2 řadit šestku?
no nevim, mě by motorka nakopala ve 30 i na trojku..
Je to asi kus od kusu. Ty, na kterých jsem zatím nic nenamítaly. Ale auto v těchto rychlostech také kape...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Mr.Dreamer píše: při brždění motorem je spotřeba mnohem nižší než u neutrálu)
můžeš mi to prosím nějak více vysvětlit?Naposledy editováno 01.10.2011 16:01:37
Maty_Kolin píše: můžeš mi to prosím nějak více vysvětlit?
asi to myslel tak, že stříkačka při brždění motorem odstaví uplně přívod paliva, motor je poháněn zadním kolem, kdežto na N to něco málo papá aby motor nezdechnul.
Ale na N zase dojedeš dál, chtělo by to hlubší průzkum a spoustu chytrých hlav s kalkulačkama, aby bylo jisté zda je lepší z kopce brzdit motorem nebo jezdit na N a v jakém případě ušetříš 0.005 litrů benzínu na 100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
dva_hrnce píše: Mr.Dreamer> jako že jede 30 z kopca a bude tám místo N z 2 řadit šestku?
no nevim, mě by motorka nakopala ve 30 i na trojku..
mě to na 6ku ve 42 málem urvalo řetěz , ale zase 50 to jede jakš takš normálně....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
ale u 2V se musí furt řadit, bo dole to škube a nahoře nejede, prostě uplně pitomej počet válců, říkám to pořád
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |