
1 reakcí na tento příspěvek podložky pod ventily
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
Jindrs píše: jak sem ti psal do minulyho prispevku,na podlozce je cislo ktery znamena tloustku podlozky,takze si to spocitej a objednej novou podlozku.Ja kupoval novou za 95 kc/kus
jj s tím počítám a objednáváš to kde prosímtě?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
Otázka je jakýma měrkama si to měřil, tzn. s jakou přesností. Jestli pouze desetinovýma, nebo i setinovýma, protože se mi zdaj ty čísla nějaké moc pěkné.
Kolik to má nalítáno? Podle mojich zkušeností se vůle zmenšuje za cca 25000km o tři setiny, tak že se mi moc nezdaj ty výfukové na předku. Měřils to podle manuálu?
Když už to máš rozkopané, tak bych udělal přijednom všechny, i když sou v toleranci, a
všude dal horní hranici.
Rozdíl mezi broušenýma a novýma je pouze v tom, že u broušených si seš schopen zadat přesně, kolik má ubrat a dostaneš se na přesné číslo vůle. Třeba u sacích Ti vyjde 0,23, tak že při výměně za jinou seš schopen dosáhnout 0,28, protože sou po pěti setinách, kdežto při broušení dáš přesně 0,3.
Koukni se na podložky, jestli už byly broušené. Mělo by to být viditelné pouhým okem a navíc by se měly zbrušovat na té straně, kde je to číslo tloušťky podložky, aby bylo jasné, že už byla broušená. Ale nemusí to být pravidlem, tak že pokud tam číslo je, tak ji pro jistotu přeměř mikrometrem. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily

servisní manuál
To sou ty klasické měrky, pak sou ještě jemnější, kde se dá měřit na jednu setinu. Třeba tydlencty.
Těch 0,1 na předním výfuku se mi po 50tis nezdá, vzhledem k tomu, že ty ostatní hodnoty sou celkem v normě na ty kilometry, pokud to maš dobře změřene.

Pokud budeš ty podložky měnit, tak by je měli mít v Suzuce skladem.
Ale v každém případě bych udělal všechny ventily na horní hranici.

Kousek píše: Mad_Cat>Tak že bych řekl pouze uživatelskou příručku. Měl si líp hledat, šmudlo.
servisní manuál
To sou ty klasické měrky, pak sou ještě jemnější, kde se dá měřit na jednu setinu. Třeba tydlencty.
Těch 0,1 na předním výfuku se mi po 50tis nezdá, vzhledem k tomu, že ty ostatní hodnoty sou celkem v normě na ty kilometry, pokud to maš dobře změřene.
Pokud budeš ty podložky měnit, tak by je měli mít v Suzuce skladem.
Ale v každém případě bych udělal všechny ventily na horní hranici. K
Tak když ty ostatní jsou v pohodě, tak proč je dělat..to je pak docela dost peněz ne když by ještě určitě do další kontroly podle mě vydržely. Jinak jsem to měřil všechno dvakrát, tak snad už to asi ani líp nejde a i když mi někde třeba měrka 0,1 šla snadno a 0,15 vůbec, tak je mi jasný, že to bude něco mezi, ale když to nedělám denně nebo na více mašinách, tak není zas třeba těch úplně přesnejch měrek. Chci to zas rozdělat na tu výměnu až skončí sezóna, teď bych ještě rád něco odjezdil. Beztak je tam blbej přístup přes chladič, takže to chci spojit rovnou s odděláním chladiče, jeho vyčištěním a výměnou chladící kapaliny

1 reakcí na tento příspěvek podložky pod ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
petrvtr_new píše: Mad_Cat> Uvazujes spravne. Takove podlozky ale asi nesezenes, ale sezenes 2.75 a 2.70.
písnu do suzuki, takové, jaké píšeš už nemůžu, to bych měl pak přes 0,3 a to už nemůžu, pak leda tyhle zbrousit.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
Mad_Cat píše: písnu do suzuki, takové, jaké píšeš už nemůžu, to bych měl pak přes 0,3 a to už nemůžu, pak leda tyhle zbrousit.
No tak 2.80 a 2.75... Podlozky byvaji obvykle k dostani po 0.05mm
1 reakcí na tento příspěvek podložky pod ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily
Mad_Cat píše: Akorát je mi trochu divný, že když se dělaj po 0,05mm, tak jaktože já tam měl podložky s hodnotou 2,92mm. To by mohly bejt originál z výroby?
Tak to asi jo. Kdyz se podivas treba do katalogu tady tak jsou po 0.05mm, ale nevylucuju ze v prvovyrobe muzou mit i po 0.02mm. Tak jako tak je to jedno, kdyz mas predepsanou vuli 0.2-0.3 mm tak se tam bezpecne dostanes i s s podlozkama razenyma po 0.05 mm.
petrvtr_new píše: Tak to asi jo. Kdyz se podivas treba do katalogu tady tak jsou po 0.05mm, ale nevylucuju ze v prvovyrobe muzou mit i po 0.02mm. Tak jako tak je to jedno, kdyz mas predepsanou vuli 0.2-0.3 mm tak se tam bezpecne dostanes i s s podlozkama razenyma po 0.05 mm.
Jo jo objednám ty 2,80 a 2,75 a budu mít klid na duši
1 reakcí na tento příspěvek podložky pod ventily
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | Včera v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |