Na příští rok přecházim na okruh a chci pořídit nějakou šestikouli. Ať už CBR, GSX-R, ZX nebo R6, ale nechci se ptát jakou, protože témat o výhodách a nevýhodách jednotlivých strojů je tu si myslím až až.
Moje otázka směřuje na využití USD (up-side down) vidlí oproti klasickým vidlím. V provozu to asi nemá moc smysl řešit, ale na okruhu při honbě za dobrými časy by se ten rozdíl ukázat mohl. Do motorky bych chtěl investovat 70-90 tisíc a v tomto rozmezí se pohybují stroje s rokem výroby ve kterém se přecházelo na USD vidle. Například CBR 600RR rok 03-04 mají klasické a rok 05 a výše už mají USD a to samé je i u R6.
Rozdíly mezi těmito roky bývají 10-15 tisíc a to už nad tím člověk přemýšlí, protože pokud bych je ušetřil, tak už mám na lamináty.
Budu rád za každý názor.
Pro hnidopichy chci podotknout, že jsem se o tom snažil hledat nějaké informace, ale k ničemu kloudnému jsem nedošel. Pouze z tohoto tématu vím rozdíl, ale nevím jestli je výsledný rozdíl takový, aby se do nich vyplatilo investovat.
Díky všem za jejich názory
1 reakcí na tento příspěvek Využití USD vidlí na okruhu
k něčemu to určitě dobrý bude
_SHIFT_ píše: Tak já se v tom prd vyznám ale dle mýho selskýho rozumu je určitě lepší USD vidlice, aneb proč by s tim jezdilo 99,9% závodníků, a proč by se to dávalo na novější modely motorek ?
k něčemu to určitě dobrý bude
Určitě je to lepší, ale zajímalo by mě jestli je to zas až taková výhoda, která by stála za příplatek 10-15 tisíc za které se dá koupit třeba nová jednodílná kombi.
To že to většina lidí kupuje ještě nemusí znamenat, že to je lepší. Možná si to jenom plno z nich myslí a proto je mají a vůbec neví jaké v tom je opodstatnění.
2 reakcí na tento příspěvek Využití USD vidlí na okruhu
skromný názor mrdala na okruhu
VlastíkPlamínek píše: asi bych hlavně koukal v jakým stavu ty tlumiče jsou, když z too pochčije olej, gufera budou KO, kluzáky poškrábaný tak to nebude fungovat ani v jednom případě. Druhá věc je, že ty sériové vidlice nejsou žádný zázrak ale jestli začínáš tak bych začal nákupem gum a hlavně jezdit jezdit jezdit. Tunit začni až si šáhneš na limit toho na čem jezdíš nebo na limit svůj...
skromný názor mrdala na okruhu
Tak stav budu řešit u obou vidlí tak i tak, protože bez dobrého podvozku by to stálo na okruhu za starou belu. Vím, že ze začátku se budu na okruhu jenom mrdat, budu poznávat limity svoje a motorky a až potom možná poznám rozdíl, ale abych si po nějakém čase neřekl, že já blbec napřitlačil na peněženku a nepořídil USD.
Rozdilem ve vykonu se nemusis moc zabyvat, neni zasadni prestoze je u USD obecne mene neodpruzene hmoty.
Myslim, že na lamináty se klidně můžeš zezačátku vykašlat, myslim si, že se dá objet i sezónu bez crashe, než začneš fakt honit časy. Mi přijde občas trapný, když tam přijedou kluci na laminátech a pak jezděj rovně. Ale to sem možná divnej já....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Využití USD vidlí na okruhu
VlastíkPlamínek píše: asi bych hlavně koukal v jakým stavu ty tlumiče jsou, když z too pochčije olej, gufera budou KO, kluzáky poškrábaný tak to nebude fungovat ani v jednom případě. Druhá věc je, že ty sériové vidlice nejsou žádný zázrak ale jestli začínáš tak bych začal nákupem gum a hlavně jezdit jezdit jezdit. Tunit začni až si šáhneš na limit toho na čem jezdíš nebo na limit svůj...
skromný názor mrdala na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Využití USD vidlí na okruhu
Tůmi píše: změna avatáára, ted už si budou myslet všechny děti na táboře že jsi vlastík ne jen dvě
blbečku z děcáku, to ani nevíš že zítra je výročí smrti Edith Piaf? A že jí svým bubínkem vzdávám hold?
1 reakcí na tento příspěvek Využití USD vidlí na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Využití USD vidlí na okruhu
motokuba-keči píše: Čistě teoreticky jsou USD vidlice jen obrácené klasické vidlice
Ciste teoreticky ani omylem
Buraku, pekne to popsal Dawe, toho se drz. A co vim, na seriovem, byt jinak nastavenem podvozku, se Most da jet cca 1:44/45, Brno 2:14.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Využití USD vidlí na okruhu
meerecheck píše: Ciste teoreticky ani omylem
Buraku, pekne to popsal Dawe, toho se drz. A co vim, na seriovem, byt jinak nastavenem podvozku, se Most da jet cca 1:44/45, Brno 2:14.
Dobře tak hrubě teoreticky pokud by jsi kluzáky upnul do brýlí a na konce šavlí dal držáky na kolo tak máš USD
motokuba-keči píše: Dobře tak hrubě teoreticky pokud by jsi kluzáky upnul do brýlí a na konce šavlí dal držáky na kolo tak máš USD
Souhlas a od toho je i to USD
Bejt tebou, tak se nezajímám o vidlice, ale spíš o jejich stav.
Radši bych kupoval něco novějšího a to už bude mít stejně USD
Naposledy editováno 22.11.2011 22:03:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První servis Kawasaki ZX-6R Ninja | kuddla | 13 | Dnes v 17:49 Krautkopf |
Kawasaki zx6r Kawasaki ZX-6R Ninja | kut | 4 | 1.10.2024 v 18:59 Pixik09 |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 13 | 28.9.2024 v 12:21 Kohlstein |
ZX-6R 1999 žere olej Kawasaki ZX-6R Ninja | Farabrim | 4 | 25.9.2024 v 16:27 nevo7 |
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |