na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: zkusím to víčko prohodit z té exc250 a uvidím... chladičovku mám 1:1
Nevím co myslíš pojmem chladičovka, ale co koupíš šměs do chladiče, ta se už neředí. A na víčku abys měl vyražené aspoň 1,6 nejlépe 1,8. Víčko z 250 Tě asi nezachrání, bo tam bude ještě míň... To je tlak, při kterém víčko pustí vodu ven. Ale jestli začínáš na enduru, viděl bych to spíš ve stylu jízdy. Kup si nalepovací teploměr na chladič a uvidíš jestli se to hřeje pořád nebo jen někdy a při jaké teplotě to pustí vodu ven...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
víčko mám jen na 1,4bar. na 250 je taky 1,4bar. Jaké tem má být origo jsem nezjišťoval, protože mě nenapadlo, že by tam někdo dal víko na nižší tlak.
jo, chladičovou směs jsem nekupoval jsko hotovej mix, ale koncentrát antifreze a dal jsem ho 1:1 s destilkou.
zas taková lama, abych motorku tůroval když furt hrabe nejsem, takže i přes šetrný přístup vyvaří.
druhej problém co s ní mám by se k tomu vázat mohl, a to je hodně nízká spotřeba, neustálé střílení do výfuku při ubrání plynu (výfukové potrubí je utěsněné), a právě to přehřívání. celý mi to směřuje k velmi chudé směsi. mimo to je tam koncovka se svodama RASS a údajně k ní natryskovanej karburátor. Motorku mám doma teprve měsíc, tak zatím zjišťuju a odstaňuju závady...
Jestli dokážu nastavet bohatost směsi bez měření složení spalin netuším. Ale řešit to budu muset, protože to pálí jak kulomet... :(
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
HonzaM píše: určitě dej víčko 1,8
to je předepsaný tlak, nebo běžná praxe? Nebo nějakej tuzing...
Nezdá se mi že by to nemělo fungovat v serii když je vše ok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
MikiberG píše: PopiSV> jestli tam máš karbík tak pohni šroubkem a obohať směs na volnoběhu + zvedni jehlu o 1-2 zářezy.
dík, mám karbec, budu přes zimu laborovat...
koho mi doporučíte na repas centrálu v okolí Brna?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
kdo zkusí nemůže litovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: to je předepsaný tlak, nebo běžná praxe? Nebo nějakej tuzing...
Nezdá se mi že by to nemělo fungovat v serii když je vše ok...
Sériově se dnes dodává 1,8 Barů. Jak 450 tak 530, jiné nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Dolph-cz píše: za velmi slušnou cenu jsem našel 95-100°C.to by snad mohlo klapnout.
pokud to někoho zajímá je to na z mercedesa 190 2,0 benzín,rv.82-93.
závit 14x1,5-takže by to mělo pasnout.
cena 250kč
Tak čidlo to má za sebou, asi mu vibrace nesvědčily.. Úplně se rozpadlo, celý vnitřek je pryč, naštěstí voda neteče..
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
ale to se ukáže nejlépe v provozu,když tak tam potom hodíš teplejší čidlo...
2 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
c.j. píše: Podle katalogu má být čidlo fakt 80-85st.. http://www.partsdepot.cz
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
aha,fakt.někdo tady psal,že tam má 95-100 a já to už více neřešil.
je fakt,že aby se mi ten ventilátor zapnul,tak jsem musel dát mašině pěkně za uši.nevařila mi nikdy a ventilátor se mi za celou dobu zapnul max.5x
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
čau, no tak já momentálně taky řeším ventilátory...
95-100°C se mi zdá taky hodně, pokud by to mělo být měřeno na výstupu z chladiče...
zatím váhám jaké termospínač mám objednat...
Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo?
Poraďte, komu dáváte na seřízení karburátor? Znáte nějakýho fakt dobrýho fachmana co to mu rozumí a dělá Keihiny?
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: Dolph-cz>
čau, no tak já momentálně taky řeším ventilátory...
95-100°C se mi zdá taky hodně, pokud by to mělo být měřeno na výstupu z chladiče...
zatím váhám jaké termospínač mám objednat...
Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo?
Poraďte, komu dáváte na seřízení karburátor? Znáte nějakýho fakt dobrýho fachmana co to mu rozumí a dělá Keihiny?
dík
poladit karburátor je běh na dlouhou trať-chce to pojezdit,vyzkoušet ve všech režimech,trošku poladit a zase jezdit-není to až taková sranda.ideální je dát karbutátor do originálního stavu a mělo by to být ok,pokud je tam laďák,tak spousta laďáků je už odladěných a dá se to na netu dohledat,u těch lepších dokonce přímo na stránkách výrobce .
jinak co se týká chcípání-já když zahodím motorku,tak většinou sama chcípne-protože je tam kvalt a pokud přece jen pár sekund brblá na volnoběh-tak se podle mně nemůže nic poškodit-olejový film na válci zůstane,tlakem je přimazávána jen klika a ta má jehličkové ložiska a ty se taky neposerou...,případně lze nastavit tak nízký volnoběh aby bez plynu sama chcípla.
ale samozřejmě když tam něco vytvoříš,tak to na škodu nebude-až na to,že bude na motorce zase o jedno heblo které se může pokazit navíc....
problém je že tam mám výfuk i se svodama RASS a údajně jinak natryskovanej karbec...
Jede to perfektně, táhne brutálně od volnoběhu ale nehorázně střílí do výfuku při každým zavření plynu... když uberu tak ne, ale když zavřu tak to je jak dělo...
No s tím vypínačem zapalování... volnoběh vysokej nemám, ale motorka moc chcípnout nechce ani když leží... zkusím vymyslet nějakej trhací konektor a pak napíšu, jak dlouho trvalo, než jsem ho zase ustřihl
c.j. píše: Podle katalogu má být čidlo fakt 80-85st.. http://www.partsdepot.cz
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
Se někdy dějou věci...
Opravdu všude v dokumentaci píšou 80-85 stupňů, ale překvapení bylo až jsem vymontoval originální. Tam bylo vyraženo 95-100 stupňů a valil jsem měnit. Byla to náhrada za ca 250-300,- Kč. Těch 80-85 stupňů dávali ještě do LC4 v 90. letech.
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
c.j. píše: měl jsem tam po Dolphovi 90-95 a ani v srpnu se nikdy neseplo, ani při neustálém blbnutí na jedničku.. Je možné že bylo vadné, ale to asi moc pravděpodobné není.
Pokud nevaříš, tak je všechno ok. Jsem to psal jako informaci, ne narážku na Tebe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Ale to by mě těď teda zajímalo, jaký spínač tam teda má fakticky být Teď v tom mrazu to moc neotestuju Ale jak už bylo napsáno, je to jedno, když v létě pojede ventilátor pořád, tak dám čidlo s jinou teplotou, když jsou náhrady za 250Kč, tak to je sranda.