Téma: Zahraniční palivo
 
11.10.2011 v 11:06
Tak sem si tak něco lehce pročítal na m.cz
Někteří uživatelé tvrdí, že např. při jízdě v Rakousku se jim snížila spotřeba po natankování tamního paliva.
A teď ruku na srdce:
- Jedná se pouze o fámu či jen subjektivní pocity? (např snížila se mi o 0,1l...okamžitě znatelný nárůst výkonu..hned sem to poznal!)
- Není to tím, že za hranicemi spíš jedete více podle předpisů a všeobecně klidněji?
- Nebo na tom opravdu něco je?
Anketa: Tankování v zahraničí
Žádný rozdíl
29%
20
Lepši zkušenost než u nás(a jaká?)
70%
49
Horší zkušenost než u nás
1%
1
Předchozí
1 2
Následující

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 10:01 | Nahoru | #31
tady jezdim běžně za 4,5 - 6 l podle stylu jízdy, v rakousku jsem se dostal pod čtyři. Ale přičítam to tomu stylu jízdy. Jezdil jsek jak připosr. Když se jel na GG tak jsem tam měl skoro šest - takže stejný jako u nás.

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 10:30 | Nahoru | #32
Bohužel musím říct,že Rakouské palivo je mnohem lepší.
Taky prací prášky kupuju výhradně v Rakousku,stejná značka lepší cena,perou lépe a nemusím tam doho tolik sypat.

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 14:32 | Nahoru | #33
Ahoj všem, třeba Vám pomůže udělat si názor o kvalitě benzinu moje zkušenost. Bydlím 20 km od německých hranic a když se chci pořádně svézt jedu právě tam. Nejen, že je tam lepší asfalt a lepší benzín, ale i cajti jsou tam víc v pohodě. Nestalo se mi, že bych je viděl někde vyloženě zákeřně zašitý na místech, kde tutově vyberou. Pokutu jsem ještě žádnou neplatil, ale jak jsem zjišťoval jsou "levnější", než u nás. Jinak jezdím samozřejmě i v ČR.
A k tomu benzinu. Opravdu si nemyslím, že poznáte kvalitu benálu při jedné cestě na dovolenou.Jedete v jiném režimu, po jiných cestách a většinou pomaleji. Já můžu říct, že jsem až na vyjímky loni i letos tankoval v Německu a rozdíl poznám okamžitě.
Když je motorka studená, na sytič s německým benzínem, oproti českému, krásně drží otáčky a nechcípá (Thundercat má karburátory) ...u stříkaček si myslím, že to poznat nebude.
A druhý rozdíl je opravdu ve spotřebě. Na český najedu do trvalého rozsvícení rezervy max.cca 200-240km(dle stylu jízdy). Na německý s přehledem 260-300km. Co se týká té opatrnější jízdy na dovolenou, potvrzuje to 340km na jednu nádrž při pohodové dovolené do Itálie
A teď si udělejte názor sami.

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 15:15 | Nahoru | #34
Kur.. velice rád až budu kousek od německých hranic si dovezu domů benzín v 10 litrovým kanistru a zkusím. Škoda že nebydlím kousek od hranic jak to tady tak čtu.

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 17:41 | Nahoru | #35
Jestli to není tím že tady dávají do paliva poslední dobou sračky,zaprvé to huř jede a rezavijou nádrže.Za poslední 3 roky mě začali rezavět nádrže u motorek (a to je tam i olej).Jinak byli uplně bez rezu,nekolik desitek let.

Zahraniční palivo

12.10.2011 v 20:17 | Nahoru | #36
Bohužel musím konstatovat, že palivo (benzín i nafta) je v západních zemích kvalitnější. Odzkoušel jsem to jak v autech, (benzín i nafta), tak i v motocyklu po dobu několika roků. Stejně tak i řada různých produktů i výrobků je kvalitnější i modernější.
Je to smutná skutečnost a doklad jak nás naši obchodníci okrádají. Proto se snažím většinu nákupů uskutečňovat mimo Českou republiku.

1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční palivo

12.10.2011 v 20:20 | Nahoru | #37
Tak to jste asi netankovali benál v Makedonii, nebo v Srbsku. Ten smrad co lezl z motorky i nádrže samotné byl fakt hustej, ale na spotřebě jsem to moc nepoznal Takže benál v CZ asi zas tak hroznej není.

(reakce na) Zahraniční palivo

12.10.2011 v 20:26 | Nahoru | #38

2stroke píše: Findalf> Když tomu věříš...



mas pravdu, radsi budu verit kecalum na foru a konspiracnim teoriim..

(reakce na) Zahraniční palivo

12.10.2011 v 20:28 | Nahoru | #39
Kajx> Píšu o situaci v "západních" zemích!
Další důkaz o nesolidnosti až podvodném jednání je v případě koupě nového motocyklu. U motocylu určeného pouze pro sport ( tzn. bez SPZ ) je rozdíl až o třetinu nižší cena než v ČR. To už stojí za to, že?

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 09:24 | Nahoru | #40
To máš asi jako s pivem, starý dobrý milovaný Starobrno, jediný Brno který se dá pít je v pivovaru, jinak co nám nechávaj je humus, dobrý pivo dávaj za hranice.. ale sem věrnej.

1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční palivo

13.10.2011 v 09:55 | Nahoru | #41
V zimě jsme jeli civicem do Rakouských Alp, zde jsme nabrali benzín u OMV a ujeli jsme na něj po dálnici rychostí 120-130 km/h 575 km do rezervy. Palubní počítadlo ukazovalo spotřebu 7 l/100km. Při cestě zpátky jsme na rakouský benzín ujeli do rezervy 660 km a to při stejné rychlosti po dálnici. Spotřeba dle počítadla 6,3 Někdo může říct, že jsme byli lehčí atd. Ale takový rozdíl?

V létě s accordem 2,0i jsem na jejich benzín zajel nejmenší spotřebu 5,5 l/100km s klimou. Za celou dovču přůměr 7

S firebladem jsem tam sice při cestovní rychlosti zajel za 5, ale nikdo mi to tu nechtěl věřit

Další kámoš tam byl s jiným civicem a taky hlásil menší spotřebu. Civic 1,5 VTEC zajel tam za 5,3 zpět za 5l.

Nikdy nikdo nezaznamenal, že by to mělo jet lépe, ale spotřebu lepší jo.

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 09:56 | Nahoru | #42
A tatik má dlouhodobou zkušenost s lepší naftou tankovanou v Německu, která se projeví jak na spotřebě tak na hluku motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraniční palivo

13.10.2011 v 10:06 | Nahoru | #43

Danielos píše: V zimě jsme jeli civicem do Rakouských Alp, zde jsme nabrali benzín u OMV a ujeli jsme na něj po dálnici rychostí 120-130 km/h 575 km do rezervy. Palubní počítadlo ukazovalo spotřebu 7 l/100km. Při cestě zpátky jsme na rakouský benzín ujeli do rezervy 660 km a to při stejné rychlosti po dálnici. Spotřeba dle počítadla 6,3 Někdo může říct, že jsme byli lehčí atd. Ale takový rozdíl?

V létě s accordem 2,0i jsem na jejich benzín zajel nejmenší spotřebu 5,5 l/100km s klimou. Za celou dovču přůměr 7

S firebladem jsem tam sice při cestovní rychlosti zajel za 5, ale nikdo mi to tu nechtěl věřit

Další kámoš tam byl s jiným civicem a taky hlásil menší spotřebu. Civic 1,5 VTEC zajel tam za 5,3 zpět za 5l.

Nikdy nikdo nezaznamenal, že by to mělo jet lépe, ale spotřebu lepší jo.



a napadlo te, ze kdyz se jede do alp (tedy do hor), tak ze je to asi do kopce? A kdyz zas jedes z hor, tak ze je to z kopce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraniční palivo

13.10.2011 v 10:12 | Nahoru | #44

Findalf píše: a napadlo te, ze kdyz se jede do alp (tedy do hor), tak ze je to asi do kopce? A kdyz zas jedes z hor, tak ze je to z kopce?



Napadlo Ale nevím jestli ten výškový rozdíl 250 m.n.m. udělal tolik

(reakce na) Zahraniční palivo

13.10.2011 v 12:03 | Nahoru | #45
Danielos> to by ses divil kolik je rozdil mezi jizdou z jihlavy do prahy a naopak (v aute cca 0,3l pri pokusu o superuspornou jizdu). A taky je to jen par desitek metru prevyseni.

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 19:30 | Nahoru | #46
já myslím že je to spíš v hlavě. Jezdím občas za hranice, ale pokud neberu u nás v JZD ale na normální pumpě, tak to nepoznám. Ale netvrdím, že to nebude poznat třeba na opotřebení motoru po najetí nějakých 100.000 km

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 19:53 | Nahoru | #47
Vždy na zimu jezdím do francie nebo itálie. Někdy tam zajedu i autem a je to jen o stylu jízdy. Krásně to bylo poznat na cestě do francie, kdy jsem cestou tam docela spěchal, jel pořád 160 a cesta mě stála o nějaké 2-3 tisíce více (z5 jsem jel 110-120). Jinak při stejných rychlostech (beru dálnice, mimo dálnice mám co jízda to jiná spotřeba ať jsem v jakékoli zemi) vždy naprosto shodná spotřeba. Dokonce ani naloženost auta nedělala velký rozdíl, jediné, co markantně zvyšuje spotřebu je rakev, popřípadě v létě kola.

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 20:09 | Nahoru | #48
Nic se mi nesnižilo ale vyšlo mě to o 4Kč na litru levněji...
Včera jsem bral v Polsku plnou a litr mě vyšel na 30.30kč to je fajn cena ni???

Naposledy editováno 13.10.2011 20:10:08

Zahraniční palivo

13.10.2011 v 22:31 | Nahoru | #49
Kdyz jedu autem tak nafta v Nemecku urcite lepsi jak u nas, ale to ti rekne kazdej ridic kamionu ze u nas se tocej sracky. Na dl spotrebu na motorce nesleduju u me hraje roli spis to jak tomu slapu na krk, takze nevim, kazdopadne na dvace se da na vykonu poznat kdyz koupis benzin na vesnici u noname pumpy a treba u OMV, ale je fakt ze na dvace na to ma vliv i pocasi .
Kazdopadne jde o to co tam u nas mistri u pumpy dolejou aby meli pri stejny vytoci vetsi zisk.

Zahraniční palivo

14.10.2011 v 18:27 | Nahoru | #50
dal jsem letos 8000km na západě a bylo to úplně stejný jako tady...

Zahraniční palivo

14.10.2011 v 22:47 | Nahoru | #51
U benzínu si troufám tvrdit, že se rozdíl nepozná. U nafty jsem byl už párkrát překvapen. U nafty je známej tenhle test. Jinak nafta je palivo satanovo a patří do kotle

Naposledy editováno 14.10.2011 22:49:08

Zahraniční palivo

18.10.2011 v 18:01 | Nahoru | #52
Nečekaně
ČOI

Zahraniční palivo

18.10.2011 v 23:18 | Nahoru | #53
jezdím do F za čáru s transitem 2.2 tdci. Na nádrž po stejný trase za stejnýho provozu ujedu stejný km, akorát z Francie jedu naloženej, takže ca litr/100km, a to ve F tankuju u supermarketu za cenu o 2 kč nižší než tady.

Zahraniční palivo

21.10.2011 v 22:12 | Nahoru | #54
projel jsem letos Alpy s průměrkou 4,6 (upravený Raptor 650) a dokonce kol Stelvia jsem se motal s 4l/100
u nás? když 4,8 tak MOC dobrý
vysvětlení je jednoduché
u nás jsem to hnal těžce přes povolené limity,venku max.95km/h
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist