Někteří uživatelé tvrdí, že např. při jízdě v Rakousku se jim snížila spotřeba po natankování tamního paliva.
A teď ruku na srdce:
- Jedná se pouze o fámu či jen subjektivní pocity? (např snížila se mi o 0,1l...okamžitě znatelný nárůst výkonu..hned sem to poznal!)
- Není to tím, že za hranicemi spíš jedete více podle předpisů a všeobecně klidněji?
- Nebo na tom opravdu něco je?
A k tomu benzinu. Opravdu si nemyslím, že poznáte kvalitu benálu při jedné cestě na dovolenou.Jedete v jiném režimu, po jiných cestách a většinou pomaleji. Já můžu říct, že jsem až na vyjímky loni i letos tankoval v Německu a rozdíl poznám okamžitě.
Když je motorka studená, na sytič s německým benzínem, oproti českému, krásně drží otáčky a nechcípá (Thundercat má karburátory) ...u stříkaček si myslím, že to poznat nebude.
A druhý rozdíl je opravdu ve spotřebě. Na český najedu do trvalého rozsvícení rezervy max.cca 200-240km(dle stylu jízdy). Na německý s přehledem 260-300km. Co se týká té opatrnější jízdy na dovolenou, potvrzuje to 340km na jednu nádrž při pohodové dovolené do Itálie
A teď si udělejte názor sami.
Je to smutná skutečnost a doklad jak nás naši obchodníci okrádají. Proto se snažím většinu nákupů uskutečňovat mimo Českou republiku.
1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční palivo
Další důkaz o nesolidnosti až podvodném jednání je v případě koupě nového motocyklu. U motocylu určeného pouze pro sport ( tzn. bez SPZ ) je rozdíl až o třetinu nižší cena než v ČR. To už stojí za to, že?
1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční palivo
V létě s accordem 2,0i jsem na jejich benzín zajel nejmenší spotřebu 5,5 l/100km s klimou. Za celou dovču přůměr 7
S firebladem jsem tam sice při cestovní rychlosti zajel za 5, ale nikdo mi to tu nechtěl věřit
Další kámoš tam byl s jiným civicem a taky hlásil menší spotřebu. Civic 1,5 VTEC zajel tam za 5,3 zpět za 5l.
Nikdy nikdo nezaznamenal, že by to mělo jet lépe, ale spotřebu lepší jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraniční palivo
Danielos píše: V zimě jsme jeli civicem do Rakouských Alp, zde jsme nabrali benzín u OMV a ujeli jsme na něj po dálnici rychostí 120-130 km/h 575 km do rezervy. Palubní počítadlo ukazovalo spotřebu 7 l/100km. Při cestě zpátky jsme na rakouský benzín ujeli do rezervy 660 km a to při stejné rychlosti po dálnici. Spotřeba dle počítadla 6,3 Někdo může říct, že jsme byli lehčí atd. Ale takový rozdíl?
V létě s accordem 2,0i jsem na jejich benzín zajel nejmenší spotřebu 5,5 l/100km s klimou. Za celou dovču přůměr 7
S firebladem jsem tam sice při cestovní rychlosti zajel za 5, ale nikdo mi to tu nechtěl věřit
Další kámoš tam byl s jiným civicem a taky hlásil menší spotřebu. Civic 1,5 VTEC zajel tam za 5,3 zpět za 5l.
Nikdy nikdo nezaznamenal, že by to mělo jet lépe, ale spotřebu lepší jo.
a napadlo te, ze kdyz se jede do alp (tedy do hor), tak ze je to asi do kopce? A kdyz zas jedes z hor, tak ze je to z kopce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraniční palivo
Findalf píše: a napadlo te, ze kdyz se jede do alp (tedy do hor), tak ze je to asi do kopce? A kdyz zas jedes z hor, tak ze je to z kopce?
Napadlo Ale nevím jestli ten výškový rozdíl 250 m.n.m. udělal tolik
Kazdopadne jde o to co tam u nas mistri u pumpy dolejou aby meli pri stejny vytoci vetsi zisk.