Takže kamarádi motorkáři, nestyďte se svěřit s negativy, moc by mi to pomohlo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
A k těm dvoum motorkářským táborům... to by se mohlo stejně říct, že se dělí na ty co jezdili na Golďasu a na ty co ne... Čůůůs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
podle ženy puberťák píše: kubrt11> Váhal jsem jestli ti vůbec odpovědět vzhledem k tónu tvých řádků, ale budiž... Motorky miluju a milovat budu a o baráku uvažuju asi dva měsíce, co se mi naskýtá možnost stavět na pozemku u rodiny, pokud mě na něj pustí. O jiné motorce než CBFku uvažuju trochu déle, co se moje přítelkyně na ni svezla a byla zklamaná. Byla zvyklá na GW a chybí ji na ni jeho pohodlí. I mě se stýská po velké motorce. S prodejem GW jsem asi udělal chybu, ale už se stalo. Možná zvládnu barák i větší motorku, to se uvidí. Dost možná CBF prodám, zůstanu po dobu stavby bez motorky, a pak si stejně opět nějakou pořídím. Sám teď nevím, jak se věci budou vyvíjet. Ale nevidím žádný důvod, proč bych se ny veřejném motorkářském fóru nemohl na cokoli zeptat. Svoje rady typu "vy.ser se na to nebo na ono..." si strč zaklobouk, nebo pro ty, kteří si před tebou sednou na prdel. Já o ně nestojím.
A k těm dvoum motorkářským táborům... to by se mohlo stejně říct, že se dělí na ty co jezdili na Golďasu a na ty co ne... Čůůůs
Naposledy editováno 19.10.2011 20:50:44
ani jedna není špatná, dle mého bmw lepší, honda mi nesmí do baráku ani centrála, byť sou možná nejlepší holt jsem bmw propadl, ale ne bezmezně.
taky stavím barák, jen nehážu takovým obnosem na ptákovinu (motorka v provnání s barákem),pač já už jsem si vybrala a dojedu na tom kamkoliv, o pohodlí to u mně není, já jdu po stylu a po designu, ten mne (bez urážky) snad díky mému věku žene dál i s menší mírou pohodlí
tak rozum a hlavně rozhodnost do hrsti - dalo by se tedy říct, hondu neber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
Vlada XX píše: Guga> Myslím, že z příkopu okolo silnice, kam obvykle motorky padají, by to nevytáhli oba dva.
Máš recht
Ládís, přijeď na náš jarní srazík, tam si prubneš min mýho PE1300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
kubrt11 píše: ...tak za prvý tón mých řádků neřeš,nejsme tady žádný slečinky,navíc sem se musel dost ovládat,abych Ti neřek rovnou jdi do ř...!Připadáš mi tak trochu ve Tvým věku,sorry za ten výraz,jako puberťák,(Tvoje žena má asi pravdu)vyzdvihuješ GW jako by to bylo bůhví co,a při tom je to bůhví nic,a do motorky to má hodně daleko!!!Řešíš ptákoviny!!!Buď chceš motorku,tak si jí kup,nebo chceš stavět vysněnej domeček,tak si ho postav,nebo udělej vobojí,když na to máš,ale neptej se na ptákoviny,a když už Ti někdo odpoví,tak neútoč,nemáš na to evidentně koule!Nemusíš si sedat na prdel,stačí když budeš vobčas myslet hlavou,a nejlíp svojí!!!Zduř.
Nemám rád hádky a s tebou bych se asi nedomluvil. Víš co, ty si řeš svoje, já si řeším své. Víš prd proč mám ten nick a z které doby, v jaké jsem situaci, a jak si plánuju SVÉ věci do budoucna. Ostatní bláboly co tam píšeš komentovat nebudu. Jen tě prosím, vynech tohle vlákno, já o tvoje "rady" nestojím.
podle ženy puberťák píše: Nemám rád hádky a s tebou bych se asi nedomluvil. Víš co, ty si řeš svoje, já si řeším své. Víš prd proč mám ten nick a z které doby, v jaké jsem situaci, a jak si plánuju SVÉ věci do budoucna. Ostatní bláboly co tam píšeš komentovat nebudu. Jen tě prosím, vynech tohle vlákno, já o tvoje "rady" nestojím.
...hele,sklidni hormon,taky se nerad hádám,jen píšu,jako ostatně všichni,svůj názor,což Tě ještě neopravňuje k tomu na mě,nebo kohokoli útočit!!!Proč máš svůj nick je mi srdečně putna,každej máme ňákej!Se mnou je domluva jako s každym motorkářem,jen na "váhavý střelce" mám svůj názor,a jestli o něj nestojíš,Tvuj problém,pak ale nevim proč sem píšeš?!?Končím s Tebou tenhle dialog,na podobný nesmysly bude času dost v zimě,teď se jdu projet,páč já totiž vím na čem!!!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
Jinak, našel jsem šikovný RTčko, ale hrnout se do toho teď nemůžu. Podmínka je že, bych prodal CBFko. Pokud bych našel pokračovatele v placení úvěru, bylo by to jednodušší, jinak já ji můžu leasingovce vyplatit až v prosinci. Prodej za hotové je snazší, ale jestli i tak seženu kupce za solidní cenu, nevím. Každopádně se do žádného dobrodružství (mít znovu dvě motorky) pouštět nechci. Tóž asi tááák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
podle ženy puberťák píše: Guga> Máš recht.
Jinak, našel jsem šikovný RTčko, ale hrnout se do toho teď nemůžu...
Každopádně se do žádného dobrodružství (mít znovu dvě motorky) pouštět nechci. Tóž asi tááák
Držím palečky, snad budeš mít v květnu čas a na našem srazíku se potkáme
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
Citace:
Ale !!!
Já prodal BMW ( mimo jiné) také z důvou, že na místě jsem již měl problémy s manipulací.
Je to velké, široké a neforemné, a hlavně není kde opřít koleno, všechno držíž rukama.
Takže při zastavení jsem byl velmi nejistý a stále jsem měl obavu, kdy a kde BMW spadne.
To se také několíkrát venku stalo, a vypadal jsem jako blbec. V Poděbradech mě věřejně kluci od sousedních mašin řekli, že když na tu motorku nemám a neumím ji udržet a postavit, tak at přestanu machrovat a koupím si pionýra. To pak vypadáš jako blbec.
Nebo když jsem ve Slovinsku rozbil Ivošovi mašinu, na kterou spadl můj BMW. Oprava jeho Fejzra stála 17 tisíc... BMW Chce rovinu a asfalt. jinak padá.
Rozdíl Moto Guzzi, nízká, lze se zapřít kolenem o nádrž a opřít když padá, a
naprosto namám problémy parkovat.
Kamkoliv ji opřu o boční a vím, že nikdy nespadne. Kamarád, starý jako já, menší si splnil životní sen, koupil si BMW. Ale když zastavuje a chce parkovat, stěží se dotýká špičkama, stále hledá rovný asfalt, přes trávu nejede protože to neudrží... Takže už se toho chce zbavit. Krásná motorka ale jen pro velké a mladé chlapy.
Syn Jirka s nim neměl problém ale má 2 m a 120 kg )
Můj názor, BMW RT krásná mašina - ale jsi na ni malej. Při jízdě to nepoznáš, ale budeš mít problémy s parkováním.
Nechci Tě urazit, známe se pár let, ale to je můj názor. Hledal bych něco většího, kapotovanýho, ale nízkýho. Nemám rád HD Elektru, ale posad se na ni, vyzkoušej, ta je na manipulaci OK.
Takže něco podobného. Proto zůstávám u Moto Guzzi.
Zdraví JVk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
podle ženy puberťák píše: radim2> Kluci co mě radíte ...
Takže něco podobného. Proto zůstávám u Moto Guzzi.
Zdraví JVk
Jj, Norge je také pěkná
Krom toho, tady se zkus změřit , resp. poměřit s jakým strojem chceš
Mně z toho jasně vyšlo, že mám sedět na čem sedím Na lepčí stejně nedošáhnu finančně, takže PAN je PAN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
Guga píše: Jj, Norge je také pěkná
Krom toho, tady se zkus změřit , resp. poměřit s jakým strojem chceš
Mně z toho jasně vyšlo, že mám sedět na čem sedím Na lepčí stejně nedošáhnu finančně, takže PAN je PAN
Vendo mě se to v tuto chvíli jeví tak, že vemu auto a udělám si jízdu vyzkoušet si jak RT, tak Pana, aspoň na posaz, a přitom si udělám názor i na prodejce. Mám jedno RTéčko a 2 Pany, zatím... Ale v neděli snad budu víc vědět ohledně té stavební parcely, a pak už možná motorku vůbec řešit nebudu, snad jen kdyby se mi ozval slušný zájemce na moje CBFko. Hlavní je, že se mám pořád čím vzrušovat
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
je tezkej
levej "suplik" v kapotach hreje a ja caj nemam rad
nema tempomat
nema sterac
nema zasuvku (dodelas), nema radio (no to uz by mozna chtel clovek moc), vetsinou nema v zakladu vyhrivany hefty (za par korun dokoupis)
kdyz spadne, tak to jde na kapotach sakra poznat - ale ma fajnej integrovanej padak
pozitiva pana:
vyborna ovladatelnost
slusna spotreba (podle pocitace 5,6 litru / 100 km pri 9200 km dlouhe ceste do Portugalska a zpatky)
prijemne naladenej motor na cestovani
dobry brzdy
perfektni plego, pres ktery ale za deste houbelec vidis
servisni interval 12000 km, gumy bt 20 - skoro vubec je to nezere, jsou paradni
vubec nezere olej
sedlo nastavis do tri poloh
a i kdyz se mi ze zacatku nepozdaval, je moc hezkej, i v me neoblibene barve
na RTcku jsem jel jenom chvilku (do 100 km) a navic za deste, coz mi dost zkazilo zazitek, ale:
ma tempomat. dal bych pul kralovstvi za to mit ho na panovi, silene me bolela prava lopatka (ale to je mozna tema myma zadama)
v zakladu ma vetsinou celkove super vybavu - napr. vyhrivany hefty, sedadla, elektronicky stelovatelnej podvozek apod.
je _vyrazne_ lehci a diky tomu se taky snaze ovlada, ale i tak je panE vyborne ovladatelnej
min zere
tipnu si, ze bude mit lepsi pristup k ruznym castem motorky, takze i levnejsi servis apod.
motor je neco uplne jinyho, kdyz sednes z pana na rtcko, tak se ti jeho projev vubec nezda, jak neni uhlazenej (a to ja jsem sakra zvyklej na boxery)
jinak ja mam cca 170 cm / 65 kg a reknu ti, manipulace s panem na miste je dobrej porod. vim, ze je to o grifu, ale treba r 1100 gs jsem hazel na hlavak lehoulince, tak s panem jsem rezignoval a stavel ho vzdycky na bocak. manipulace s rtckem se mi zdala ok, ale jak jsem psal - najel jsem s nim mnohem min.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ?
Peacemaker píše: negativa pana:
je tezkej
levej "suplik" v kapotach hreje a ja caj nemam rad
nema tempomat
nema sterac
nema zasuvku (dodelas), nema radio (no to uz by mozna chtel clovek moc), vetsinou nema v zakladu vyhrivany hefty (za par korun dokoupis)
kdyz spadne, tak to jde na kapotach sakra poznat - ale ma fajnej integrovanej padak
pozitiva pana:
vyborna ovladatelnost
slusna spotreba (podle pocitace 5,6 litru / 100 km pri 9200 km dlouhe ceste do Portugalska a zpatky)
prijemne naladenej motor na cestovani
dobry brzdy
perfektni plego, pres ktery ale za deste houbelec vidis
servisni interval 12000 km, gumy bt 20 - skoro vubec je to nezere, jsou paradni
vubec nezere olej
sedlo nastavis do tri poloh
a i kdyz se mi ze zacatku nepozdaval, je moc hezkej, i v me neoblibene barve
na RTcku jsem jel jenom chvilku (do 100 km) a navic za deste, coz mi dost zkazilo zazitek, ale:
ma tempomat. dal bych pul kralovstvi za to mit ho na panovi, silene me bolela prava lopatka (ale to je mozna tema myma zadama)
v zakladu ma vetsinou celkove super vybavu - napr. vyhrivany hefty, sedadla, elektronicky stelovatelnej podvozek apod.
je _vyrazne_ lehci a diky tomu se taky snaze ovlada, ale i tak je panE vyborne ovladatelnej
min zere
tipnu si, ze bude mit lepsi pristup k ruznym castem motorky, takze i levnejsi servis apod.
motor je neco uplne jinyho, kdyz sednes z pana na rtcko, tak se ti jeho projev vubec nezda, jak neni uhlazenej (a to ja jsem sakra zvyklej na boxery)
jinak ja mam cca 170 cm / 65 kg a reknu ti, manipulace s panem na miste je dobrej porod. vim, ze je to o grifu, ale treba r 1100 gs jsem hazel na hlavak lehoulince, tak s panem jsem rezignoval a stavel ho vzdycky na bocak. manipulace s rtckem se mi zdala ok, ale jak jsem psal - najel jsem s nim mnohem min.
Zdravim vespolek, ahoj Petře!
Shodou okolností jsem řešil přesně stejný problém - přívrženec BMW, cíl koupit nějaký cesťák, předchozí majitel BMW i Hondy... Pásl jsem po RTčku, nakonec mi v garáži stojí Pan...
Měl jsem VFR - řekl bych projevem podobný motor jako Pan - Včko, pružný, parádní, spolehlivý...což mělo asi rozhodující efekt poté, co jsem narazil při hledání RTčka na Peacemakerův inzerát na Pana...
Měl jsem R1150R - pro BMW mluvil naprosto špičkový podvozek, jízdní vlastnosti a radost z jízdy 2 levely nad ostatními moto... bohužel jsem se trápil s drobnostmi typu elektrika, zoxidované kontakty apod. (nicméně většinou vše co Tě odstaví, než na závadu přijdeš)
V přímém srovnání Pan a BMW mohu po zkušenosti napsat následující:
Motor Pan - sametově měkký, tahavý odspodu, ale ochotný k vytočení, zkrátka uhlazený (někdy mi ale ta surovost BMW chybí)
Motor BMW - typicky tvrdý boxer, charakter spíš auta než moto (táhne odspodu, nemá rád vyšší polohy - vibrace), ale prostě srdcová záležitost!
Podvozek BMW - jednoznačně super, málo co je konkurentem i pro 10 let starou motorku, kterou jsem měl. Nekroutí se, nepotápí se, jede jak po kolejích, můžeš si např. i v náklonu dovolit to, co by tě na jiné moto poslalo spolehlivě do strouhy...
Podvozek Pan - subjektivně o něco horší než BMW, trochu znát váha, potápí se, vyšší těžiště, ale stále bych řekl nadprůměr a hlavně pohodlí...ale BMW je BMW...!
Celkově bych řekl, že si s BMW nemají co vyčítat a je to přesně o tom jak píšeš výš - navenek mě nemrzí, že nakonec RTčko nedopadlo, protože se utěšuji tím, že mám teď spolehlivou japonskou klasiku stejné kategorie, kvalitní, dobře vypadající, komfortní, ..... ale srdíčko je srdíčko a já vím, že i přes nejistotu jaká elektronika se kde na BMW "vy*ere" nebo co nebude fungovat jak má, jednou si ho stejně zase pořídím!!!!
pee_tee píše: Zdravim vespolek, ahoj Petře!
Shodou okolností jsem řešil přesně stejný problém - přívrženec BMW, cíl koupit nějaký cesťák, předchozí majitel BMW i Hondy... Pásl jsem po RTčku, nakonec mi v garáži stojí Pan...
Hustý!
Takže v okolí Budějk je víc 13tek než policejních?!
i já jsem kdysi byl na těhle váhách po 12GSA které jezdilo jen po silnici jsem si řekl že pujdu do klasickýho cestáku a tak jsem pásl po RT12 ST13 popř RT1150 znal jsem RT 11 a 1150 dobré staré stroje ale lákala mě moderna ( asi mi nestačily problémy s elektronikou na R1200GS ) a tak sem navštívil par prodávajících jednou jsem měl možnost se kusek projet na ST 1300 dobrý motor fakt tahoun moto trochu padavá ale jinak super škoda jen te chudé výbavy a nenastavitelnosti přední vidle , ale šel jsem dál ještě mě napadlo GTR1400 - krásná motorka hladký motor který ale táhne na mě moc ve vysokých ot a měla nízké plexi moc na mě foukalo (190cm měřím ) no a 12 RT zatím nic a tak sem tomu nechal volný průběh až se mi tak jednou připletlo do cesty K1200LT nikdy jsem neměl rad tyhle parníky a odsuzoval jsem to ovšem do doby než jsem se projel !!!!
opravdu je LT luxus nejen výbavou a komfortem ale i jizdními vlastnostmi je to sice 380kg ale nemám z ní o nic horší pocit než z ST1300 krásně se vodí řidítka ač vypadají hrozně padnou přesně do ruky je to prostě super tak jsem ho prostě vzal a abych se vrátil k RT 1200 naskytla se i možnost si pujčit R1200RT rv 2007 s ESA a vším možným NAŠTĚSTÍ AŽ PO TÉ CO MÁM LT !!! po projíždce mužu říct jen to že je lehčí a dá se s ní zajet sportovnější jízda , nic víc dobrého si nepamatuju je to proti LT rozklepaná hajtra plastovej skutr myslým že 11 a 1150 byly lepší lepe zpracovaný jsem rád že jsem ji tenkrát bezhlavě nekoupil . ještě jeden faktor plně vybavené RT a LT mezi sebou nemají tak velký rozdíl v ceně na to jaký je mezi nimi rozdíl v komfortu a zpracování za mě R1200RT URČITĚ NE !!!!
a ještě když to srovnám s GL1800 od hondy která je akorát o hodně hezčí ale zase má milion zahybu a podobných neučelných věcí kde se akorát tak drží bordel a po jizdě v dešti to pak majitelé pul dne umývají o nemotornosti goldwinga a jeho brzdách nemluvě misto toho aby radši udělali pořádné elektrické plexi dbají na image a to všea za šílené prachy .
je pravdou že LT zase prodávám ale ne z duvodu nespokojenosti opravdu po tehle motorce už asi není kam jít
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vůle BMW R 1200 RT | Trio | 7 | 18.7.2024 v 12:36 Trio |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 49 | 28.5.2024 v 09:27 FrancisR |
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |
Audio na 1200RT / 2006 BMW R 1200 RT | Greko | 8 | 29.12.2023 v 22:23 ŠtrychH |