Téma: KTM exc 400 vs. KTM exc 450
25.10.2011 v 21:30
Zdarec, má někdo nějaký zkušenosti s KTM exc 400 a 450?? Nějaký rozdíly, výkon??...Díky moc za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek KTM exc 400 vs. KTM exc 450
pokud nedáš plnej, rozdíl výkonu nepoznáš. 400 je pohodlnější na celodenní ježdění (pomaleji tě utahá)
mám 450 a raději bych 400
mám 450 a raději bych 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 400 vs. KTM exc 450
mariano> nebude tu trochu problém se scháněním náhradních dílů na 400?
mariano> kamarád má právě 450 a jel sem na tom chvilku v terénu a docela tam ten výkon přebejvá ...byl sem se včera podivat na 400 ale bylo mokro a měla měkký kola , takže se to moc nedalo ale budila se až ve vyýších otáčkách...tak nevim, asi ji vezmu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 400 vs. KTM exc 450
Bezvliv> co já vím, tak 450 a 400 by měli být stejné, kromě od válce nahoru ..ale jistej si nejsem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 400 vs. KTM exc 450
PhoeniX37> Známy mi vravel, že nemohol na EXC400 rv. 2002 zohnať ojnicu z druhovýroby, tak musel dať origo, kde je cena okolo 400 € To je už trochu rozdiel oproti 150 € za ojnicu na 450 z druhovýroby.
O nedostupnosti dílů na EXC400 jsem taky něco zaslechl. Ojnice na 450 stojí 3600Kč v náhradě, na 400 jsem v náhradě nenašel a orig. stojí 10 500Kč. Ojnice vydrží 400-500MTH.
Píst vyjde na stejno.
Takže bych se asi tímhle až tak nerozhodoval a spíše bych volili tu v lepším stavu. Na EXC400 jsem nikdy nejel, takže nevím, jak moc velký rozdíl tam je. Ale neřekl bych, že může být nějak zásadní..
Píst vyjde na stejno.
Takže bych se asi tímhle až tak nerozhodoval a spíše bych volili tu v lepším stavu. Na EXC400 jsem nikdy nejel, takže nevím, jak moc velký rozdíl tam je. Ale neřekl bych, že může být nějak zásadní..
http://www.motoinzer...-400-exc-racing.html ..byl sem se podivat na tuhle, je překopaná na 07 a vypadá velice slušně i v reálu
Aha, takže motor po koupi budeš muset rozhodit a zkontrolovat.. Má 450 zněla taky krásně, žádné pazvuky, cinkání, nic.. Ale měl jsem naopak jistotu, že motor má najeto 270MTH a že na něj nikdo nesáhl. A na zvuku to fakt nešlo poznat, jela krásně. Přesto píst byl vyběhaný a dávno pod limit, hrozilo poškození nikasilu, sací ventily tenké jak žiletka, hrozilo prasknutí, vytahaný rozvoďák a spojkové lamely pod limitem.. Ale s tím jsem předem počítal, stálo mě to 12500Kč, až nečekaně levné, na servis po 280MTH
to asi ne... Ale v autorizovaném KTM servise si u mě za práci (výměna pístu, výměna sacích ventilů, výměna rozvoďáku, výměna spojkových lamel) naúčtovali 4 hodiny po 450Kč, takže jen kontrola by měla být za 2 hodiny, což je 900Kč, plus těsnění litr. Takže za dvojku ti řeknou, v jakém stavu to je..
A to jim tam nechal
a tady jsou i fotky starých věcí, opakuju že píst i ventily mají za sebou 280MTH
a tady jsou i fotky starých věcí, opakuju že píst i ventily mají za sebou 280MTH
Jezdím KTM 525 2004, kluk jezdil KTM 520 2000. Nyní jsme koupili KTM 450 2007 a můžu říct, že je to luxus. Pokud bych měl prachy možnost volby, tak bych šel každopádně do ní. Je to poslední spolehlivý motor před nástupem nových motorů, motorka pocitově působí lehce, výkon se dá perfektně dávkovat. Musíš jen trefit na zachovalý stav a máš klid na delší dobu. Problém s díly není žádný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stavba ktm exc predobjednavky KTM EXC 450 | Milagros | 12 | 4.11.2024 v 16:36 Milagros |
nedrží volnoběh KTM EXC 400 | HonzasSl | 5 | 12.10.2024 v 21:50 Krautkopf |
Vydřený nikasil ve válci KTM EXC 400 | Langy88 | 10 | 11.5.2024 v 21:05 Kohlstein |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |