globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.
Zdravím, potřeboval bych poradit, jestli neznáte někoho z Plzně nebo okolí, kdo má brzdu a dokázal by mi změřit výkon na zadním kole. Člověk, od kterého jsem koupil motorku se "chlubil" tím, že má zvýšený výkon a motorku mu odbrzdili v Praze na 130 koní. Chtěl bych vědět, zda je to pravda nebo ne. Díky za tipy.

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 08:47 | Nahoru | #1
mereni vykonu je pomerne slozita vec.. co se tyka teorie.. namerene vysledky se blbe srovnavaji, vysledek zalezi na nastaveni spousty parametru a stejna motorka ukaze na kazdy brzde jiny cislicko. pokud chces nakej hodne presnej vysledek tak by to melo byt zmereno na brzde se statickou zkouskou .. u te se da totiz pomerne presne merit primo moment na kole, u veskejch dynamickejch se to dopocitava... samo ze na brzde s moznosti statickyho mereni se daj namerit slusny vysledky i v dynamicky zkousce - protoze parametry spravne nastavis prave v te dynam.

z lidi co vi co meri bych ti doporucil Murkina, pan Hrudka z motocomtestu to same... v okoli plzne nikoho neznam.

130koni na kole by odpovidalo cca 150 na motoru... jestli je to u CBF realny netusim.. ale motor je to puvodem z farose, tzn jestli tam byly naky vetsi upravy tak by to asi slo.. skoro bych ale rekl ze tam zasadni zmena budou vacky, tzn jestli jsou tam origo vacky tak vyfuk+sani + elektronika to z toho asi nedostanou...

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2011 v 08:52 | Nahoru | #2
V Horšovském Týně má brzdu Robert Havlík, vždyť k němu jezdíš, tak bys to měl vědět, hehehe.
Já byl u něj brzdit minulý víkend.

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 09:31 | Nahoru | #3
Zdravim,kdyz uz se tady mluvi o brzde tak bych prisel s prosbou, delam bakalarskou praci na tema Konstrukcniho navrhu uchyceni motocyklu pri mereni na mot.brzde, chtel bych poprosit jestli nekdo nema foto jak byl merit ,potreboval bych okoukat par veci ,z netu jsem postahoval co slo ale taky tam o tom moc neni

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 09:40 | Nahoru | #4

Lukáš88 píše: Zdravim,kdyz uz se tady mluvi o brzde tak bych prisel s prosbou, delam bakalarskou praci na tema Konstrukcniho navrhu uchyceni motocyklu pri mereni na mot.brzde, chtel bych poprosit jestli nekdo nema foto jak byl merit ,potreboval bych okoukat par veci ,z netu jsem postahoval co slo ale taky tam o tom moc neni



to neni zadna veda.. vepredu nakej u-profil do kteryho opres kolo a pritahnes kurtou, zadek motorky taky pritahnes k valci kurtou... treba brzda o Jarose ma vepredu misto kurty elektricky zmacknuty kolo ze stran za pneu, ale ja bych ho stejne pojistil kurtou, je to takovy jednoduchy a funkcni reseni:)

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2011 v 09:59 | Nahoru | #5
Výkon se měří na zadnim kole (dopočítává se na motor). Chyba měření cca +-5%. Tady se píše, že i uchycení motorky je u levnějších brzd (co neměří ztráty) podstatné (ovlivní výsledek): http://www.motocom.cz/mereni2.htm

Není těch 130k na motoru? V Plzni-Koterově asi měří tady http://www.jokaro.cz/servis.php

Naposledy editováno 07.11.2011 10:17:13

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:00 | Nahoru | #6

standamz píše: V Horšovském Týně má brzdu Robert Havlík, vždyť k němu jezdíš, tak bys to měl vědět, hehehe.
Já byl u něj brzdit minulý víkend.


Ahoj, Robert Havlík má brzdu?? To jsem nevěděl. Skvělá informace Díky ti za ni.
Co za to změření chce? Potřebuju to jen orientačně, abych měl přestavu, jak moc prodávající kecal

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:08 | Nahoru | #7

assassin píše: mereni vykonu je pomerne slozita vec.. co se tyka teorie.. namerene vysledky se blbe srovnavaji, vysledek zalezi na nastaveni spousty parametru a stejna motorka ukaze na kazdy brzde jiny cislicko. pokud chces nakej hodne presnej vysledek tak by to melo byt zmereno na brzde se statickou zkouskou .. u te se da totiz pomerne presne merit primo moment na kole, u veskejch dynamickejch se to dopocitava... samo ze na brzde s moznosti statickyho mereni se daj namerit slusny vysledky i v dynamicky zkousce - protoze parametry spravne nastavis prave v te dynam.

z lidi co vi co meri bych ti doporucil Murkina, pan Hrudka z motocomtestu to same... v okoli plzne nikoho neznam.

130koni na kole by odpovidalo cca 150 na motoru... jestli je to u CBF realny netusim.. ale motor je to puvodem z farose, tzn jestli tam byly naky vetsi upravy tak by to asi slo.. skoro bych ale rekl ze tam zasadni zmena budou vacky, tzn jestli jsou tam origo vacky tak vyfuk+sani + elektronika to z toho asi nedostanou...


Díky za vyčerpávající příspěvěk Na motorce mám vše originál. Upraveno to bylo prý commanderem nebo přehráním palivové mapy. Jj, motor je tam z Fároše, takže nějaký nárůst by po "počítačových" úpravách být mohl, ale 130 koní na zadním kolem mi příjde jako "mazání mi medu kolem huby" při standardních komponentech.
Nepotřebuju to změřit nějak přesně, ale orientačně. Dle papírů má motorka 97 koní (72 kW). Pokud brzda naměří na zadním kole 110 a víc koní, budu uspokojen, že prodávající sice kecal, že má mít 130, ale nějaký nárůst výkonu tam je.
Jinak je mi jedno, kolik má motorka koní. Chci to vědět, abych věděl, na čem jsem. I když... by to mohlo zvednout mírně cenu motorky při prodeji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:14 | Nahoru | #8

bledemon píše: Výkon se měří na zadnim kole (dopočítává se na motor). Chyba měření cca +-5%. Tady se píše, že i uchycení motorky je u levnějších brzd (co neměří ztráty) podstatné (ovlivní výsledek): http://www.motocom.cz/mereni2.htm
Není těch 130k na motoru? V Plzni-Koterově asi měří tady http://www.jokaro.cz/servis.php [/quote]
Jo v Jokaru brzdu mají. Johaník je docela šikovný. Před dvěma lety to stálo 400,-, teď nevím, neptal jsem se ho. Ale je po sezóně, tak nebudeš ani dlouho čekat.

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:28 | Nahoru | #9
Já ti neřeknu kolik, protože jsem tam strávil celej den (9-19 hod.), takže cena co jsem platil já je ti k ničemu. Moto jsme brzdili asi tak 13x a mezi tím dávali jehly, trysky atd. Ale to první a porovnávací nabržděmí trvalo spolu s přípravou cca 1,5 hod. Ale také to bylo dáno tím, že pořád v největším výkonu klouzlo zadní kolo, takže se to povedlo asi na 5 nabrždění.

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:38 | Nahoru | #10

standamz píše: Já ti neřeknu kolik, protože jsem tam strávil celej den (9-19 hod.), takže cena co jsem platil já je ti k ničemu. Moto jsme brzdili asi tak 13x a mezi tím dávali jehly, trysky atd. Ale to první a porovnávací nabržděmí trvalo spolu s přípravou cca 1,5 hod. Ale také to bylo dáno tím, že pořád v největším výkonu klouzlo zadní kolo, takže se to povedlo asi na 5 nabrždění.


Tak to já tam tak dlouho fakt nebudu Mě stačí nabrzdit současný stav a fertig. Já se stříkačkou karburátorové ladění fakt neřeším.
No co, brnknu mu a budu vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 10:48 | Nahoru | #11

Janek píše: Jo v Jokaru brzdu mají. Johaník je docela šikovný. Před dvěma lety to stálo 400,-, teď nevím, neptal jsem se ho. Ale je po sezóně, tak nebudeš ani dlouho čekat.


Díky za info. Nemáš na Jokaro telefon? Na webovkách mají jen email.

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2011 v 10:55 | Nahoru | #12
No-limits> 608442383.

1 reakcí na tento příspěvek Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 16:11 | Nahoru | #13
no...máš novější a objemnější motor, ale taky "utaženější". 130 mi přijde moc
na h9 - základ 109 pony - jsme se přes laďáky, filtr a mapu dostali na 118

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

7.11.2011 v 16:25 | Nahoru | #14

mariano píše: no...máš novější a objemnější motor, ale taky "utaženější". 130 mi přijde moc
na h9 - základ 109 pony - jsme se přes laďáky, filtr a mapu dostali na 118


Mě se taky zdá těch 130 šemíků ze základních 97 taky moc velký skok a "tuning". Leda, že by dal motor z fároše

(reakce na) Měření výkonu na zadním kole v Plzni nebo okolí.

13.11.2011 v 17:16 | Nahoru | #15

No-limits píše: Mě se taky zdá těch 130 šemíků ze základních 97 taky moc velký skok a "tuning". Leda, že by dal motor z fároše


MOtor z Fároše tam máš. Akorát je CBF známá tím, že je krouťák posazený oproti Fárošovi dolů, vačkami a vstřikováním.
No a jinak moje zkušenost:
zajížděním a používáním kvalitních olejů mám bez jakýchkoli pí*ovin na kole naměřených 106 koní a 102 Nm krouťák.
A mimochodem, volný a nemazaný řetěz může klidně 5 koní shodit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist