Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.
Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Avelina píše: No, zeditovala jsem po sobě jednu ranní jedovatost, zakladateli možná dojde
Ja si to nestihl přečíst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Mazlík11 píše: Třeba mě ta rychlost dostatečně stačí.. není tak velká jako litr,ani tak těžká... prostě jsem s ní spokojená.. ale jsem ženská no.. takže můj názor tě asi vůbec nezajímá
Rozdil je asi 10-12 kgNaposledy editováno 07.11.2011 09:08:28
Píšeš že na naše silnice jsou vhodnější bajky a že se na tom nedá dlouhodobě jet víc jak 250km/h. To by mě zajímalo kde jezdíš po našich silnicích že je ti 250 km/h málo Vhodnější bajky jsou to je fakt - endura A pokud jezdíš víc jak 250 tak každopádně hodně štěstí - budeš ho potřebovat
SVSkritek píše: Rozdil je asi 10-12 kg
rozdil v hmotnosti neni vse, zalezi kde ta hmota je rozlozena a i taky jaka cast ty hmoty rotuje... motorky s malym motorem jsou ovladatelnejsi nez stejna moto s vetsim motorem.. ikdyz celkova hmotnost je temer identicka.. a rozdil delaj prave rotujici hmoty v motoru...
moje TL je hmotnostne na tom lip nez leckterej novej litr a presto se ovlada hur...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
Nevim kdo to pochopil ale to vlakno byla takova trochu recese a na narazka na tohle
Ale jinak je to tak jak jsem psal. Napadlo mne zkusit setku. Tak o tom premyslim no. Je fakt ze nema cenu blbnout na rovinkach a v zatackach je to rychle dost. Jen si je na to treba zvyknout . Nebyt liny radit. Pak je to opravdu v zatackach zabava.
Naposledy editováno 07.11.2011 09:21:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Danielos píše: SVSkritek> Takže oba rýpete, ale alibisticky napíšete, že to není rýpačka pro ty, co by vám to chtěli vrátit No skvěle, jen tak dál
Ale v poho jen rýpejte . Zajimaj mne nazory lidi co maj narozdil ode mne najezdeno. Jen aby to tady nekdo nebral smrtelne vazne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
jinak mám litr a na šestkách jsem "začínal". a pokuď tvrdíš že to nejede, tak budeš asi nějakej amatér, protože je hrstka těch co jí má a využije plně její potenciál (myslim -+ 120 kobyl a v běžnym provoze) a pokuď říkáš že taháš za heft a ono to nejede, tak na rovince (dálnice třeba) to umí každej ňouma!
toť můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
a tak jsem trochu cekal nejakou "podpasovku", co nakonec prisla od Leka. Ale ja s tebou vlastne souhlasim, do provozu na rychly presuny litra a tu sestku jen v laminatech na hrani...
Jinak k prispevku typu "na rovikach umi tahat kazdej", asi totok: Tak ne kazdej ma tu kliku a bydli nekde primo v horach v zatackovitem usek. Pro nas, co si musime dat za zatackama nejakej ten 8Oti km presun, je ten litr urcite lepsi.
Kazdopadne preji dobrej kup a vsem extra vyvonenou sezonu 012!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Dolík.... píše: mára929r> jenže proč jezdit na dvojnásobné otáčky, když to jde snadněj....
presne... tady nikdo netvrdi ze to nejede... jen ze na litru nemusis tak radit a ono kdyz jedes nekam dal a pak projizdis nejaky velky mesto, tak mas pak ruce jak orangutan... ja takhle projizdel loni s kamosem italske Milano... omylem sme ho neobjeli, ale vjeli do nej.... 3 hodiny semaforu v ukrutnym vedru... takze nemit VTX1800 tak asi zdechnu jel sem furt na dvojku... i rozjedy...
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
Šestka je podle mě vhodnější na začátek - v nižších otáčkách to má relativně klidnej průběh motoru, je to lehký, dobře ovladatelný a navíc to odpustí hodně moc chyb Výhodou je i to, že se to musí pořádně točit aby to jelo a ve spojení s vibracema to může trochu "usměrnit" začínající jezdce, kteří se drží spíš v nižšim pásmu otáček (spíš můj subjektivní názor ale)
Každopádně litr je prostě dobrá věc, dá se na tom cestovat, dobrá výkonová křivka, nižší otáčky, míň vibrací, krouťák i ve spodku - topspeed neni důležitá... Taky k tomu pomalu ale jistě směřuju
Každopádně mi pořád uniká význam tý 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
SVSkritek píše: 2LEKO> . JJ to byla to zacatecnicka chyba. A moc jezdit neumim. Proto uz jsem si dal zaves na auto. A koupim vozejk. Blbnout budem na okruhu
Dobře ty tak doufám, že se potkáme a společně potaháme
burak píše: Dobře ty tak doufám, že se potkáme a společně potaháme
Jo ja uz to mel zaplacene v lete. Ale uz jsem to nestihl. A taky byl problem s dopravou. Ted se to pres zimu vsechno vyresi a uvidime se. Mas hezkou okruhovkuNaposledy editováno 07.11.2011 10:21:02
Sleeper1 píše: SVSkritek> aha, to vlakno s choppery a cruisery jsem nezaregistroval a tak si rikam: " Tyjo ten Skřítek je docela hustej, založit takový vlákno! "
a tak jsem trochu cekal nejakou "podpasovku", co nakonec prisla od Leka. Ale ja s tebou vlastne souhlasim, do provozu na rychly presuny litra a tu sestku jen v laminatech na hrani...
Jinak k prispevku typu "na rovikach umi tahat kazdej", asi totok: Tak ne kazdej ma tu kliku a bydli nekde primo v horach v zatackovitem usek. Pro nas, co si musime dat za zatackama nejakej ten 8Oti km presun, je ten litr urcite lepsi.
Kazdopadne preji dobrej kup a vsem extra vyvonenou sezonu 012!
no, ani já nemám štěstí abych bydlel někde v horách
i když mám za polem "přírodní okruh" dubou, musim se přiznat, že tam nejezdim, protože je to o ničem když pominu stav silnice a provoz aut, tak i velká koncentrace motorek, což už neni ono co to bylo před nějakými 13 lety co jsem začínal na té šestce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Dolík.... píše: mára929r> jenže proč jezdit na dvojnásobné otáčky, když to jde snadněj....
ano, to já vim, protože i já měl dvě šestky a teď mám litra, tak vim o čem je řeč. jen mi uniká smysl toho, že to mezi šestkou a litrem nejede
jasný že se šestka musí točit, ale ve finále je maximálka o nějakách 20 - 40 km/h míň, což si myslim že zase takovej rozdíl to neni.
a jak jsem již psal, kdo využije plně potenciál šestky v provozu?
mára929r píše: a jak jsem již psal, kdo využije plně potenciál šestky v provozu?
Tuhle vetu nikdy nepochopim To jako vyuzit plne potencial je neustale jezdit 300 ? Tohle snad neni o nejakem vyuziti potencialu, pro me je dulezite a to tady zatim nikdo nenapsal, technicky stav, ktery u litru diky tomu ze to nemusis tak honit je povetsinou daleko lepsi nez u sestek.
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
jinak je to presne o tom co kdo kde chce vyuzit, kdyz budu jezdit minibikovou drahu, tak si koupim minibike, kdyz budu chtit tocit 16tis otacek v Alpach, tak si koupim 600cc
a kdyz chci letet pres 300 po dalnici, jezdit sprinty na letisti (400m ale i cely letiste), jezdit porad po zadnim, vzit tu motku na dovolenou ve dvou, a sem tam ji prohnat na okruhu, tak vemu sportovniho litra, tam jina varianta proste neni samozrejme v kazdym tom pripade na kterej ho mam, je to urcity kompromis a jina motka by tam byla lepsi, ale to bych musel mit 10 motorek, jednu na kazdou tu disciplinu
a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry' to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam
Naposledy editováno 07.11.2011 11:49:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Bubrak ZX10R píše:
a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry' to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam
nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
Naposledy editováno 07.11.2011 12:03:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
JO největší výhoda litru v Brně je ta že tě dokáže mnohem líp katapultovat než šestka
Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
ted nevim jestli sem te spravne pochopil, ale zkusim to
Brno mam nejlip za 2:32 , vim, ze mam pomaly najezdy do zatacek, protoze se bojim, mam pomaly vyjezdy ze zatacek, protoze se bojim ale jezdil sem v Brne na predvadecce R6,09 a pripadal sem si znatelne rychlejsi, jednak to byla nova motorka (moje ZX10 ma napr. vyoseny predni rafek, nevraceji se vidle z dolni pozice tak jak maji, vetsinou sem tam mel sjety slupky gumy) diky ovladatelnosti a lehkosti sem si veril vic v najezdech, a diky jemnejsimu motoru i ve vyjezdech, proste bylo lehci ji drhnout abych tak rekl
Most mam za 2:00 coz by mel byt lepsi cas nez v Brne 2:32, a to bych s tebou souhlasil ze Most je pro litr horsi nez Brno, ale me to tam nejak vic bavi, a to se dostavam opet k tomu, ze na dromu je to o hlave, musis ji umet vypnout, spolehnout se na gumy atd., takze si i myslim, ze cas nevypovida jen o tom kdo jak ovlada motorku, ale dost i o psychice (treba je lepsi si privezt motorku na voziku nez na ni prijet a muset na ni zas odjet, coz sem mel pokazdy a jednou sem jel do Brna po D1 rano pred zavodem CEC2, a i kdyz sem mel 2:32 uz z predchoziho roku, tak sem ten den jezdil 2:46, byl sem proste utahanej a vyklepanej z D1, asi, pritom gumy sem zrovna mel slusny) . takze litra muzu mit radne v ruce jak chci, ale hlava mi nedovoli ject Brno rychlejs ale me to nevadi, ja si tam zajezdim rad jen pro radost kdybych chtel jeste dalsi motku jen na okruh, tak urcite 600cc na zacatek
to 'marnej' sem psal k ty 600cc, protoze 600cc je v zatackach rychlejsi i pro mene zkusenyho jezdce (a nebo spis prave pro nej), to sem chtel rict