Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.
Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
Zbynek750 píše: spíš bych se zeptal obráceně, k čemu je na normální silnici superbike - litr ... pokud uvažuju modely od 04 výš.
treba ze se zveda bez spojky na zadni ve 220km/h z kopce? proste to zrychleni nema konkurenci i v techhle rychlostech
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Coolasice píše: Litr není zase tak těžkej,co mám říkat já se suchou hmotností 226kg Co se týče jízdy,tak musím vynaložit hodně velké usilí abych se udržel šestek Samozřejmě na rovince jim ujedu
no jo.. ale kolik měříš ty a kolik já..? a kolik vážíš ty a kolik já...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Mazlík11 píše: no jo.. ale kolik měříš ty a kolik já..? a kolik vážíš ty a kolik já...?
Já mám 170cm a 60kg2LEKO píše: ...myslím tím,že na výjezdech je možno více "tahat" a i v rádiusu,se dá jet za vyšších otáček a potom ten "nárust" není tak značný a "tvrdý",to samé i u odřazovaní,i když tam anti hop pomůže!
..doplnění:..třeba Ještěd ,tam je "600" značně výhodnější než litr!
Jo tak to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
2LEKO píše: ..tak já předpokládám,že jsou tady jen "výborní" jezdci! ..co to v pohodě podrží!
Ty ses nově registroval Lekouši?! Nebo si poprvý vyjel mezi "motorkáře"?! A nebo jen s příchodem vánoc doufáš v lepší zítřky?!
Ne jako vážně, v tomhle je ta šestka zrádná, o to víc když každej žije v domnění že na šestce se začíná....
Pak na to sedne a točí až dotočí, nebo nevytočí...zatáčku
Naposledy editováno 07.11.2011 21:02:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
_BoB_ píše: 2LEKO> Nerad to říkám ale nedávno jsem dostal v zatáčkách po prdeli od jednoho zdejšího člověka co jel na "fejzru 600" s cestovníma Mischelinkama Pilot Road 3 a pro něj naprosto s přehledem. Papírově jsem na něj měl lepší motor, podvozek i gumy a možná i odježděné roky - a mohu s klidem přiznat, že jsem se mu mohl tak maximálně poklonit. Prostě objem ti je k hovnu pokud nejsi na rovince nebo nejdeš po najeté trase - a na té najeté technické části bude mít ta trasa taky nějaké rychlostní limity kterýma se dá projet a tam to nebudeš tak to mít jak litrem přiživit aby jsi byl znatelně rychlejší ;)
Protože byl lepší a to že lepší pilot je lepší je věc známá asi i mozkově slabším jedincům...
Nehledě na to že v čr to po silnicích zrovna dobrejma jezdcema nepřetejká. Takže tady by stačil i fichtl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Coolasice píše: Já mám 170cm a 60kg
kecko ti tak věřim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
GRASSEL píše: Ty ses nově registroval Lekouši?! Nebo si poprvý vyjel mezi "motorkáře"?! A nebo jen s příchodem vánoc doufáš v lepší zítřky?!
Ne jako vážně, v tomhle je ta šestka zrádná, o to víc když každej žije v domnění že na šestce se začíná....
Pak na to sedne a točí až dotočí, nebo nevytočí...zatáčku
v tomhle taky souhlasim, ze sestka vic nuti tocit a tak je clovek asi zbytecne rychlejsi, prave treba zacatecnik v takovym tom mezidobi, kdy si mysli, ze uz umi
3 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
Kazdy skoro Rossi, nebo jeste vice....
Zavidim vsem litrovym boreckum. Nemusi to tocit, jejich rajon je dalnice a jejich rychlost je zavratna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
GRASSEL píše: Protože byl lepší a to že lepší pilot je lepší je věc známá asi i mozkově slabším jedincům...
Nehledě na to že v čr to po silnicích zrovna dobrejma jezdcema nepřetejká. Takže tady by stačil i fichtl
To neni jen o tom jaky je kdo pilot. Ja za svou ,,karieru,, zazil x lidi co mi dali naprdel , jezdili beze strachu a kazdy kdyz je videl rekl WOW
No ja narozdil od nich ziju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Hyene píše: Jeje, tady je zase virtualnich zavodniku.
Kazdy skoro Rossi, nebo jeste vice....
Zavidim vsem litrovym boreckum. Nemusi to tocit, jejich rajon je dalnice a jejich rychlost je zavratna.
Proc mi tak nejak pripada, ze takovi extra idioti jako ty v posledni dobe se horentne zbavuji modni vlny zvane : mam super masinu.
Copa, motorkareni uz neni IN ?
Creck píše: Proc mi tak nejak pripada, ze takovi extra idioti jako ty v posledni dobe se horentne zbavuji modni vlny zvane : mam super masinu.
Copa, motorkareni uz neni IN ?
Dobry vzorek, nebo hodne piv?
Zkus nepsat jak Dina.
Ano napsal jsi to presne, jezdeni na motorce neni davno IN...
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
Filipvele píše: 750. Je to ideální kompromis, sám jsem zvažoval jestli Tuono, nebo RSV, ale protože mě na tom baví jezdit denně do práce, koupil jsem 750. Nevím, jestli by byla stočtyřicetikoňová bestie na takový pojížďky ideál... Takovou si koupim na okruh, myslím, že tak od těch 600 vejš to na našich silnicích nemá moc smysl, s jistýma výhradama.
V naší zemi je 140koní k pousmáníCreck píše: To neni jen o tom jaky je kdo pilot. Ja za svou ,,karieru,, zazil x lidi co mi dali naprdel , jezdili beze strachu a kazdy kdyz je videl rekl WOW
No ja narozdil od nich ziju
O tom to taky není, jedna věc je ject rychle, druhá věc je jet i bezpečně a v čr spousta lidí když jede "rychle" tak dělá píčoviny, zmatkuje, střílí protisměry a prostě dělá píčoviny, pak to každej spojuje a myslí že ject rychle znamená i nebezpečně....
Což ovšem tak není a i rychle se dá ject relativně bezpečně se základníma pravidlama přežití na motorce....
A to s tím životem....
Já zas znám lidi který tu už nejsou a jezdili plíseň.
Bubrak ZX10R píše: v tomhle taky souhlasim, ze sestka vic nuti tocit a tak je clovek asi zbytecne rychlejsi, prave treba zacatecnik v takovym tom mezidobi, kdy si mysli, ze uz umi
Přesně tak, něco podobnýho je když tě někdo posadí na choppera, budeš za něj tahat stejně do plna ale podvozek a brzdy jsou nahovno....
V tom případě je sport s dobrým podvozkem, brzdama bezpečnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Filipvele píše: 750. Je to ideální kompromis, sám jsem zvažoval jestli Tuono, nebo RSV, ale protože mě na tom baví jezdit denně do práce, koupil jsem 750. Nevím, jestli by byla stočtyřicetikoňová bestie na takový pojížďky ideál... Takovou si koupim na okruh, myslím, že tak od těch 600 vejš to na našich silnicích nemá moc smysl, s jistýma výhradama.
No je teda myslel GSXR 750 to ma tech 110KW (150 koni) . Litry maj 130kw
A do prace na tom jezdit nebudu
Naposledy editováno 08.11.2011 08:41:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
SVSkritek píše: No je teda myslel GSXR 750 to ma tech 110KW (150 koni) . Litry maj 130kw
A do prace na tom jezdit nebudu
pylot píše: Kup si CBR 125 RRRRR a uc se vyhejbat pankejtum.
Zadny pankejty uz nebudou. Koupim si nalesteneho litra. A budu s tim jezdit jen na benzinku a za holkama. Proto mam taky novou kombi. Zbytek casu se na to budu chodit divat do garaze. A pres zimu si to dam do pokojicku
Naposledy editováno 08.11.2011 09:16:25