Díky ekologistickým kamarádům máme čistý vzduch ale také katalyzátory ve výfukách a nebo stroje které museli díky těmto zeleným bláznům skončit....Mira
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
Jen asi pro velmi velmi zkušené střelce...(PS.:váha na Gp130kg, rg500 měla 145kg....)
mira76 píše:
Jen asi pro velmi velmi zkušené střelce...(PS.:váha na Gp130kg, rg500 měla 145kg....)
Vodí si jí moc hezky
K té váze, 145kg... to je o dvacet méně než maj dnešní litry a myslím, že výkon u nich bude už uplně jinde...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?
Stev píše: a co teprv sv1000 který nesplňovalo euro3
nepovídej! A nevíš proč zmizel litrovej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki rg500 pánové není to škoda?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
Ale na rovinu - na ty motorky se hezky kouká, ale jezdit na tom je spíše za trest.. Byl jsem velice rád, když jsem to vyměnil za 4T
edit: foceno jedním z prvních "lepších" digitálů, který tehda stál 200tis bez DPH
Naposledy editováno 08.11.2011 17:10:57
c.j. píše:
Ale na rovinu - na ty motorky se hezky kouká, ale jezdit na tom je spíše za trest.. Byl jsem velice rád, když jsem to vyměnil za 4T
asi tak... brečet kvůli ekologii?? nic Vám nebrání si ji koupit, RS 250 se dá sehnat a i půllitr by se našel, za cenu starší šestky v pohodě rs 250... ale už vidím jak nadáváte že dole nic-nahoře to neuřídíte, je to napiču páč to žere 15 na sto a eště plná syntetika za 400 ale hlavně že za to může Bursík nebo jinej ocas
pro TDI si to aplikujte na trabanta?? taky nejsem naftomil ale jezdit za 8-9+ s relativně malým obsahem v benzínu pro mě zatim je výdaj, to už radši pojedu v plynu nebo naftě at si každej říká co chce
Naposledy editováno 08.11.2011 17:30:40
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki rg500 pánové není to škoda?
assassin píše: hmm me ten dvoutakt ani neprisel ze tak taha za ruce, spis to cloveku prislo jako fichtl a tak nejak bez respektu se k tomu choval, jak se otevrely privery furt to jezdilo po zadnim :) az z toho byla velka rana:) zkusenost z dvouvalcove 250 teda (motor TZR250)
Taky mi to tak prislo na RD, ze na to jak to jelo solidne, tak se to ovladalo jednodusejc jak vykonnej a tezkej 4T velkyho objemu....apropo, 2T nejsou mrtvy
Naposledy editováno 08.11.2011 20:22:13
Ignitechu Přelouč řekl , akorát by to stálo "nějaký"peníze a tak jsem se na "bábě
z r.1986" raděj naučil jezdit tak, aby mě někdy/někde neztrestala Jinak viz Obrázek
systému přívěr RG500 v registraci na Motokatalogu - fungují BEZPEČNĚ,na rozdíl od RGV250
a dalších dvoutaktních"dračic" A ta(dostatečně dobrá!)syntetika je i za polovic !!!
K těm emisím jen tolik, že ""máme TDička", nezřídka s poštelovanýma vstřikama,
který "hulí jak fabriky" a nikoho to(u STK a policajty na silnicích!)nezajímá ...
A že ze VŠECH "nafťáků" (nákladních I OSOBNÍCH!) lítají RAKOVINOTVORNÝ MIKROSAZE taky nikoho
nevzrušuje Odskáčou to po letech mladší generace, co to celej život dýcha-
jí ... To bylo keců, jak je škodlivej olovnatej benzin ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Repliky dvoutaktních GP 500 strojů [1, 2] Suzuki RG 500 Gamma | IvanDvoutakťák | 44 | 23.2.2013 v 23:19 Rapture |
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma | mira76 | 12 | 7.1.2012 v 08:41 bob750 |