1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
Kamikadze-Ace píše: hochu dodnes v tom tričku spím :) sice už na něm je zub času ale pořád je to ČZ tričko ... akce výborná nejlepší bylo jak v noci byl 1° nad nulou .....
Taky je pořád ještě nosím Jo bylo v noci chladnějc ale myslím, že to nevadilo. Beztak každej byl po transfůzi a místo krve bylo v žilách úplně něco jinýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
Závady žádné, pravidelný servis. Převodovky v pořádku a olej 0,5l na jednu výměnu (5tis).
P.S.: holky neposlouchaj, ony to jsou stvoření, co to mají v hlavě trochu jinak srovnaný a pravděpodobně nepojedou jak dobytek
Naposledy editováno 21.02.2011 14:47:31
Ja osobne jsem koupil hned R1 04 a myslim si, ze jsem neprohloupil. Kazdej me utvrzoval v tom, ze R6 me za mesic prestane bavit a stejne bych sel do litra. Je to hlavne o tom, mit neco v hlave a ne se hnat za kazdou cenu dopredu. Vim o cem mluvim... R.I.P.
Klidne kup litra, ale hlavne davej pozor s plynem, je vazne hooodne silna. Jinak motorka je to nadherna, zamiloval jsem se do ni a uz bych ji nikdy nevymenil za jinou.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
Pedrosso píše: tvl, co to je furt za kecy, jak tě šestka hned přestane bavit... rofl... znám lidi, co na ní udělají 90% lidí na litrech... jo, litr jede rovně rychleji... šestka málo bla bla bla a využijete 50% potenciálu motorky...
S tím musím souhlasit Před rokem jsem řešil naprosto stejnou otázku jako ty.Teda né naprosto,odjakživa sem toužil po R6 a R1 sem viděl spíš jako variantu B(když bych nesehnal vyhovující R6).A proč?Protože mě NAOPAK jak tu skoro každý tvrdí baví mě šestka .Je pro mě hravější, zábavnější , miluje otáčky stejně tak jako já i stěma 135 koníkama se dá slušně pracovat.A ty hlášky o promrhaných financích?vždyt stejný ročník R1 bych před rokem sehnal bud za stejné čí podobné peníze,tak klídek Ke spotřebě:na začátku 5,2, ted 6,3 - 7,2 a to prosím nejezdím jako s hnojem a ted do mě:DNaposledy editováno 14.11.2011 17:10:32
Raďas87 píše: Pokud máš trošku rozum a nechceš ze začátku jezdit až na doraz, tak si kup hned R1 a pomalu se uč. Já jsem šel z MZ 251 na R1 a v pohodě. Dál jsem na radu souseda, který říkál, še šestistovka tě po čase omrzí a pak zase měnit moto, záleží, ale mě třeba dělá problém, loučit se se starou motorkou ke které mám citový vztah. co se týče poruch, tak na to se už tu někdo ptal a je to tu rozepsané, v některém článku na 8 stranách, tak hledej šmudlo
Já měl v 17ti jawu 250 559,pak 16 let nic a šel jsem do R1 a žiju.a jede to jak prase,tak že radím,ber R1 Jinak kámoši mi říkali,nekupuj šestikilo,je to močka,nebude tě bavit...Já jí neměl,tak nemůžu posoudit...ale když to všichni říkaj1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
Cosmogagy píše: a co ze jsi holka? to na to nema vliv
kazdopadne mi prijde sestka urcite na prestup z dvacky lepsi (kor kdyz v dubnu psal ze NSR jede jak raketa), rozhodne tu sestku aspon trochu vyuzije.. na litrovi by jezdil zbytecne se stazenou prdeli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
Pedrosso píše: tvl, co to je furt za kecy, jak tě šestka hned přestane bavit... rofl... znám lidi, co na ní udělají 90% lidí na litrech... jo, litr jede rovně rychleji... šestka málo bla bla bla a využijete 50% potenciálu motorky...
A jen ho nech,ať si koupí co chce.Já měl na Fazeru chcíplejch 90 koní a taky sem s ním v zatáčkách stíhal litrovejm SS,pokud nejely vyloženě na koleno.Akorát na výjezdech a rovinkách to ztrácelo,jenže na brzdy před zatáčkou jsem je vždycky dohnal.A tady se člověk dočte,že těch 120 koní "možná bude stačit"
Serte na motorky a kupte si rovnou stíhačky,pitomci
lukaR1 píše: u litra si zaplatis o dost draz nez u sestistovky.u moji r1 nevim co to je poruchavost a toja ji mam 3 roky a jezdi a jezdi vse funkcni jenom tad kazdej zvani jak zere olej ale ono to taky zas takova pravda neni
když jsem netahal, tak olej nežrala1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - R1 vs. R6
Krovak píše: A jen ho nech,ať si koupí co chce.Já měl na Fazeru chcíplejch 90 koní a taky sem s ním v zatáčkách stíhal litrovejm SS,pokud nejely vyloženě na koleno.Akorát na výjezdech a rovinkách to ztrácelo,jenže na brzdy před zatáčkou jsem je vždycky dohnal.A tady se člověk dočte,že těch 120 koní "možná bude stačit"
Serte na motorky a kupte si rovnou stíhačky,pitomci
souhlas.litr šestce neujede-pokud to jsou stejné motorky a nejedou na tom opravdu borci a na doraz.90% dělá řidič.
rozdíly tam jsou-litr se nemusí tak točit,taky ve dvou je to hodně poznat-ale i tak to jede jako prase!
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - R1 vs. R6
Litry jsou ořezávátka a prakticky se musej honit a ve dvou chybí výkon
Tod za mě ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |