Téma: Spojka na 210
13.11.2011 v 21:25
Zdravim všechny motorkáře a v tuto chvíli nejvíce lidičky, kteří mají zkušennost s Babettou 210. Koupil jsem si Babettu 210. Teď k problému. Když ji chci "natočit" tak se šlapadla protáčejí na volno, nic neklade odpor, ani při rychlejším protočení. Teprve, když nasednu a začnu šlapat,jako na kole,pak se teprve "něco" chytne a motor se roztočí a občas se i rozeběhne..... Koukal jsem se po netu, ale když jsem si přečetl, co ty VŠECHNY spojky, co tam namontovali obnášej, vůbec z toho nejsem moudrej. A už vůbec netuším, ve které spojce to "KURVÍTKO" může být.... a jak ho odstranit. Taky jsem se chtěl optat, jestli někdo nemá na kousku papíru malůvku s rozměry a závity stahováků na buben spojky. Tak moc děkuju za odpovědi, nápady, rady i nějaké ty vychytávky. A kdyby se někdo chtěl rozepsat, tak na : minopa@seznam.cz Ještě jednou díky.
1 reakcí na tento příspěvek Spojka na 210
Má to 3 spojky .. Děda s tím má nonstop problémy .. člověk musí rozebrat všechno .. pak příjde co to vlastně je .. jediná výhoda je ta, že je to ultrajednoduchý motor a normální člověk je schopný ho vyndat z rámu pomalu jednou rukou ..

1 reakcí na tento příspěvek Spojka na 210
1 reakcí na tento příspěvek Spojka na 210
dělá to ta první rozběhova spojka pod levým krytem. sundej kryt ,na klice je talíř a uvnitř jsou dva kusy jakoby brzdových čelistí, sundej bubem stahovákem 2-3 packy, můžou být prasklé pružinky,ale nejčastěji jsou mastné ty kousky obložení ,které zabírají. pořádně všechno odmasti a pokud možno nešahej na ně mastnýma rukama, potom by to mělo fungovat.

Mohlo by se jednat o prokluzující spojku druhého rychl. stupně, tj. při pohledu po sundaném krytu ten pravý (větší) buben. Zamáčkni zadní brzdu a povol matičku s pérovou podložkou a sundej ten ktycí plech, uvidíš čelisti dvojky. Nastrouhej do bubnu trochu obyčejné křídy a zajisti matičkou. Pokus se nastartovat. Jestli to pomůže tak máš mastnou dvojku a to není samo sebou. Pravděpodobně gufero, ale to je už jiná kapitola, třeba to jsou fakt mastné startovací čelisti jak se píše výše.
Stahovák koupíš kdekoli kde prodávají ND na Jawy a Babetty za max 85 korun. Je dobré jej mít s sebou na cestách jako třeba svíčku. Všechny spojky v Babettě je třeba mít suché, nemastné, pokud prosakuje olej, je nutno odstranit prosakování a lihem všechno očistit, pak to funguje bez potíží.Občas prasklá pružinka, nebo sjeté obložení. Vyměnit a frčet dál..
nemáte prosím někdo rozměry toho stahovaku chtěl jsem si ho koupit a v obchodě mi řekly že tyhle stahovaky maj ale maj asi 15 typu a nevi kterej to je že by potřebovaly abych zjistil jaký ma stoupani zavit jakej průmer a tak a ja to nemuzu nikde najit 
nechci to objednavat pres internet protozě bych kvuli stahovaku za 80kc platil 150kc postovný
Naposledy editováno 04.03.2014 14:38:35

nechci to objednavat pres internet protozě bych kvuli stahovaku za 80kc platil 150kc postovný

Naposledy editováno 04.03.2014 14:38:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babeta 210 je neustále zařazena dvo... Babetta 210 Jawa 210 Jawa 210 | Talíř | 6 | Dnes v 06:41 SuperSic58 |
Tuning babetty Babetta 210 | Giant13 | 27 | 22.4.2025 v 22:38 Ivan-K |
babetta 210 píst Babetta 210 | žalud_1 | 14 | 10.4.2025 v 10:12 žalud_1 |
B210 pískot v karburátoru jikov Babetta 210 | Rider237 | 3 | 3.4.2025 v 16:55 semperit |
Vynechavani po zavření plynu Babetta 210 | Rider237 | 8 | 28.3.2025 v 21:25 Rider237 |