Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 18:25 | Nahoru | #541

maras píše: Uvalak> tak mě z toho nic neupadá a neřeším nějaké konstrukční debility. Až na to koleno, ale to je jen detail. Tu jde spíš o to, že já to nevyužiju

Tak par veci tam bylo. Uchyceni vyfukovyho kolene, nadrz slisovana ze 2 dilu, ulozeni zadni brzdy, cidlo tachometru, u prvnich modelu 08 drhnouci kolo o vyfukovy koleno, vecne se povolujici srouby zadniho podblatnicku, upadavajici stojan a nakopavacka, blbe umistenej napustak oleje a par jinech drobnosti. Motor byl vybornej, podvozek Ohlins taky v pohode, akorat to co tam delali spanelaci samy a nekoupili to stalo za hovno Ale za tech 125 tis. co me stal novej nelituju jeho koupe, ale pri soucasnejch cenach bych do nej asi uz nesel.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

14.11.2011 v 18:27 | Nahoru | #542
Tento rok som najazdil asi 8 mth, chystal som sa to predať. Potom sa na to vždy na chvíľu posadím a nejak sa neviem presvedčiť, aby som ju predal. Peniaze zatiaľ nejak extra nechýbajú, tak nech stojí v garáži. Jesť nepýta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #543

Uvalak píše: maras> Doporucuju prodat, dokud to nekdo koupi, to ze jsem Gase pred rokem prodal bylo asi to nejlepsi rozhodnuti



Já ho prodal letos a asi to taky bylo to nejlepší co sem moh udělat

Gasgas 250 07

14.11.2011 v 19:28 | Nahoru | #544
Itall> No holt bych nejezdil, nebo bych občas provětral DTčko co stojí vedle... Segra na něm taky moc nejezdí... Uvidíme no.

(reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 19:30 | Nahoru | #545

volodaj píše: Tento rok som najazdil asi 8 mth, chystal som sa to predať. Potom sa na to vždy na chvíľu posadím a nejak sa neviem presvedčiť, aby som ju predal. Peniaze zatiaľ nejak extra nechýbajú, tak nech stojí v garáži. Jesť nepýta.



Mám to to samé. Taky se na tom svezu jednou za čas, vyčistím hlavu, nahodím úsměv a spokojeně ho zase schovám. Prachy teďka nějak extra nepotřebuju, ale hodilo by se třeba auto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 20:06 | Nahoru | #546

Jezi píše: Já ho prodal letos a asi to taky bylo to nejlepší co sem moh udělat


Zapomínáte, že mluvíte o jedný a tý samý pasti pánové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 22:37 | Nahoru | #547

Carlos. píše: Zapomínáte, že mluvíte o jedný a tý samý pasti pánové

Mno By me zajimalo, kde je mu konec. Asi pred mesicem jsem ho videl na inzerci za nakejch 78 tis., ale mam za to, ze uz to prodaval nekdo jinej nez Jezi.

(reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 23:36 | Nahoru | #548

Uvalak píše: Mno By me zajimalo, kde je mu konec. Asi pred mesicem jsem ho videl na inzerci za nakejch 78 tis., ale mam za to, ze uz to prodaval nekdo jinej nez Jezi.


Horký zboží no

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

15.11.2011 v 07:30 | Nahoru | #549
Já ho prodával za 80 nakonec přijel kluk a za 73 ho odvez, ale takhle rozesranou motorku sem ještě neprodával. Pravda nebejt to v půce sezóny tak sem asi splakal nad výdělkem, takhle to vcelku šlo.

(reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2011 v 11:26 | Nahoru | #550
Jezi> 80 ???

(reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2011 v 14:48 | Nahoru | #551

Uvalak píše: Tak par veci tam bylo. Uchyceni vyfukovyho kolene, nadrz slisovana ze 2 dilu, ulozeni zadni brzdy, cidlo tachometru, u prvnich modelu 08 drhnouci kolo o vyfukovy koleno, vecne se povolujici srouby zadniho podblatnicku, upadavajici stojan a nakopavacka, blbe umistenej napustak oleje a par jinech drobnosti. Motor byl vybornej, podvozek Ohlins taky v pohode, akorat to co tam delali spanelaci samy a nekoupili to stalo za hovno Ale za tech 125 tis. co me stal novej nelituju jeho koupe, ale pri soucasnejch cenach bych do nej asi uz nesel.



Horní úchyt kolene jsem řešil a vyřešil, nádrž je dvoudílná, no problem, zadní brzda bez potíží, čidlo tacho také (magnet mi vypadl u Husky), kolo nedrhne, podblatník se nepovoluje, stojan ano, je potřeba občas dotáhnout, nakopávačka se povolila 2x, pak jsem ji utáhl pořádným klíčem a je pokoj, olej dávám trychtýřkem. To bych neviděl tak zle. Motor není výborný, ale já mám 250. Také by šel asi lépe seřídit, ale s jinou jehlou a do toho jsem nešel - už tak to bylo na hlavu. Šestikvalt je výborný, ostatní to teď horko těžko dohánějí a za úplně jiné ceny. Někteří ani to ne. Ohlins nemám. Já jsem koupil o poznání dráž, pak to šlo dolů. Viděl jsem pod 130000,- Kč, ale 125000,- ne. Podle mě - u 250 by měli zlepšit průběh výkonu motoru a odstranit nedodělky. Jinak slušné.

Naposledy editováno 15.11.2011 14:48:39

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

15.11.2011 v 15:48 | Nahoru | #552
Ještě přípodotek: nikdy jsem ho neproháněl až na krev. Když si projedu terénní vložku na trati endura - na louce, kde je to zamotané a stále se jen brzdí do vraceček a zas naplno akceleruje z jedničky, tak je slyšet, že motor by toho měl za nějakou dobu dost. Nicméně je potřeba vzít v úvahu převod 13:42 a více než 200 mth na pístu. Asi není divu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2011 v 17:05 | Nahoru | #553
Itall> Na GG 300 jsme měnili píst po 60ti hodinách, a to už bejval sjetej docela dost - ale ta motorka jezdila hlavně po trati. No a teď,když jsem preventivně rozdělal současnou RMZ (taky po 60ti hodinách), tak jsem skoro nervózní z toho, že tam není opotřebováno prakticky nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2011 v 17:29 | Nahoru | #554
PetrTM> To víš, válec bez kanálů a přímý mazání olejem pístu dělá asi dobře..

(reakce na) Gasgas 250 07

15.11.2011 v 17:43 | Nahoru | #555
David gas> To ano,u válce bych to bral,ale on není vytahanej ani rozvoďák, ventily se nehnuly,a zkrátka nikde nic....no nechci to zakřiknout, a asi bude na čase začítá dávat víc plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

16.11.2011 v 16:29 | Nahoru | #556

PetrTM píše: Itall> Na GG 300 jsme měnili píst po 60ti hodinách, a to už bejval sjetej docela dost - ale ta motorka jezdila hlavně po trati. No a teď,když jsem preventivně rozdělal současnou RMZ (taky po 60ti hodinách), tak jsem skoro nervózní z toho, že tam není opotřebováno prakticky nic



To je ta Suzuka? Koukal jsem na net suzuki.cz, že má pohotovostní váhu 123,5 kg? Nádrž snad přes 6 L, tak mi vychází suchá váha někde na 116 kg? To mi přijde dost, naposled jsem měl Pragu ED250 se 118 kg a v blátě při enduru to bylo k neutažení. GG 250 se svými asi 102 kg suché, to je jiné kafe. Také proto mám 2T, jinak cena té Suzuki nebo Husky je přijatelná, i bych to koupil, jen kdyby to zhublo alespoň o 10 kg.

Gasgas 250 07

16.11.2011 v 16:41 | Nahoru | #557
Jó, a já najedu 2/3 po silnici, pianko s dlouhým převodem. Tak může být životnost pístu klidně 3x vyšší. Dokonce ani v terénu nemám potřebu trápit motor. Na takové enduro vložce by to jinak nešlo, pravda. Ale enduro závody nejezdím. Když to někdy vidím v Opařanech, divím se, že to ti lidé dělají dobrovolně a ještě za to platí. To bych rozhodně nejel. Nechápu tu zálibu v plácání se bahnem. Považuji to za úchylné ničení techniky, když už uznám, že je to sport. Mám za to, že je to trochu přežitek doby minulé, kdy enduro bylo preferováno, asi jako branný sport. To píšu s plným vědomím toho, že se rád svezu. Ale když vidím, co v přírodě nadělají tihle sportovci, tak toho bych se určitě účastnit nechtěl.

(reakce na) Gasgas 250 07

16.11.2011 v 16:47 | Nahoru | #558
Itall> ty údaje jsou asi na verzi RMX (endurovou), já mám krosovou RMZ a ta je asi o dvě kila lehčí než GG 300(obojí v "naplněném" stavu). Popravdě ten rozdíl nějak moc neregistruju,zase je ta hmotnost rozložená trochu jinak - ale jede se mi na ní výrazně líp,a to je hlavní

Jinak souhlasím, že některý blátivý pasti,rozježděný bažiny a potoky atd. taky na závodech neuznávám - sice je to atraktivní pro diváky, ale může tam člověk nějakým blbým zapadnutím klidně ztratit celej závod. Beru, když je blbý počasí a rozbahněná trať, ale tyhle "naschvály" rád nemám.

Naposledy editováno 16.11.2011 16:49:32

Gasgas 250 07

9.12.2011 v 14:56 | Nahoru | #559
A hlavně - první a poslední jezdec mají naprosto jiné podmínky průjezdu.

Gasgas 250 07

28.8.2012 v 09:20 | Nahoru | #560
Tak jsem najel 10000 km a 244 hod. Přistoupil jsem k výměně pístu - opět orig. Vertex. Jak vypadalo opotřebení? Válec měřen mikrometrem, má průměr 66,41 mm, bez ovality, takže odpovídá pístu B (66,34 mm), který tam také byl. Protože opotřebení válce měřitelné nebylo (dole je ještě vidět honování, ale to je asi normální), koupil jsem zas píst B. Uvažoval jsem o C, páč na netu byly rozměry odstupňované po 0,01 mm a vůle ve válci může být i nižší, ale prodejce řekl, že jsou po 0,03 mm, takže C by nešlo. Píst jsem měřil jen šuplerou, takže přesnost na setiny tam nebyla, ale dá se bystrým okem i na šupleře odhadnout . Píst byl maličko pod 66,3 mm - řekněme 66,28 mm. Teflon byl ještě všude vidět, kromě jednoho místa vpředu, kde to chodí přes výfukový kanál, tam už byl zcela setřen. Opotřebení tedy nebylo přes míru - 0,06 mm. Najel jsem nejméně 3/4 po silnici nebo cestách s převodem 13:42, jen asi desetinu s převodem 13:48. Zbytek 20-25% jsem najel na motokrosové tratičce. Oleje do benzinu různé, poslední dobou polosynt. OMV (110,- Kč/L), nyní synt. Axxon (153,- Kč/L), také syntetický Castrol Garden Synthetic (200,- Kč/L), polosynt. Repsol - Scooter i Sintetico (do 200,- Kč/L), možná jednou syntetický Repsol Competition, páč byl hodně zlevněný (asi 250,- Kč/L, už nevím). Zkrátka jsem se držel cenové hladiny 200,- Kč/L a méně. Pokud jde o karbonování a zanášení ovládání přívěry, na pístu shora nějaký karbon byl, na hlavě válce jen na jedné straně trochu a šel setřít hadrem. Z pístu jsem slabou vrstvičku seškrábl, kvůli informacím pod ní . Váleček ovládání přívěry jsem za tu dobu čistil 3x nebo 4x. Syntetické oleje jsou na tohle lepší, i když zrovna Repsol Competition... nevím. Takový Castrol Garden Synthetic, podle mě, funguje lépe - mám ostatně silný pocit, že je to přebalená "tétéeska". Ale už ho nejezdím, přece nebudu dávat zahrádkářský olej (kurva, ne? ). No, teď jezdím plně syntetický za 3/4 ceny, možná to bude trošku i tím . Kromě nedodělků už na nové motorce, které jsem tu popsal za předchozí léta a které jsem všechny vyřešil, nenastala na motorce žádná závada. Takže si nemohu koupit novou, páč jezdím až do první závady... Načal jsem tedy druhou desítku tisíc km. Vyměnil jsem jen pístní sadu, obě duše, rozetu, kolečko, nyní airfiltr, 3 sjeté gumy vzadu a 2 vpředu, olej v převodovce po 1000 km a ve vidli nakonec po 3000 km, páč v kratším intervalu byl úplně čistý. Mazání ložisek kyvky a přepákování stačí, jak vidím, po 4000 km, jen hřídel kyvky je potřeba už za 2000 km. K tomu je ovšem třeba říci, že motorku nemyji tlakovou vodou. Takže není všude čistá, ale zas to nemusím pořád rozebírat. Já bych tenhle Gasgas hodnotil jako dobrý pro mé účely. Motor by mohl mít lepší průběh, ale nikdo není dokonalý . Uvidím dále.

Gasgas 250 07

28.8.2012 v 11:40 | Nahoru | #561
Jako problém bych viděl pouze standardní registrační značku, kterou teď sundavám v terénu, páč s pružným vypodložením (aby se netrhala) to zas neunese uchycení podblatníku. Měl jsem i malou, plastovou, ale to policie stíhá sebráním řidičáku (málem se mi stalo), tak teď vozím originální ceduli, ale je to náročné na obsluhu. Mám dojem, že se časem stejně roztrhne.

Gasgas 250 07

4.9.2012 v 17:05 | Nahoru | #562
Padlo tu někde i použití rozety 40z. a já jsem to nedoporučil, páč jsem jezdil 42z. a převod 13:40 se mi zdál do terénu už dlouhý. Teď jsem ale rozetu 40z. sám namontoval (páč jsem ji levně sehnal) a není to vůbec špatné. Totiž - na silnici je dobrá, to je jasné a v terénu, na tratičce, kde jezdím, mi sednou zatáčky dobře na dvojku, když předtím s rozetou 42z. byla dvojka krátká a trojka slabá. Takže jsem zaznamenal zlepšení času na kolo oproti jiným převodům. S rozetou 48z. se zase zbytečně řadilo. Takže - odvolávám, co jsem nedoporučil, i se 40z. se v terénu dá jet, dokonce rychle, ale bude to záležet na konkrétní trati. Plácat se v někde v enduru s dlouhou jedničkou by byl asi problém.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

4.9.2012 v 17:29 | Nahoru | #563
Mám na zadku 40ku asi rok a půl ne-li více ( skoro nejezdím) a je to neskutečně dlouhé. Na cestu, polňačku a nějaký soft to je dobré, jinak nic moc. Jezdit se na tom dá

Gasgas 250 07

5.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #564
Na trati musí být ta dvojka roztočená, nejde si to nějak šetřit, ale zas časy na kolo se lepší . Výjezd, co jsem s 48z. dával na dvojku, teď jezdím za 1, ale je to zajímavé, motorka letí, teď je to i s výskokem na vrchu a jaksi automaticky. Horší by byl nějaký opravdu drsný výjezd nebo potoky apod. Maximálka je asi 135 km/h.

Naposledy editováno 05.09.2012 16:55:44

(reakce na) Gasgas 250 07

6.9.2012 v 14:00 | Nahoru | #565

maras píše: Mám na zadku 40ku asi rok a půl ne-li více ( skoro nejezdím) a je to neskutečně dlouhé. Na cestu, polňačku a nějaký soft to je dobré, jinak nic moc. Jezdit se na tom dá



Tak jezdi, maras, jezdi. Má to málo najeto , tak ať něco najedeš. Zatím je hezky. Jdu se svézt zítra, páč včera mi zablbla přívěra a radši jsem to ukončil. Při výměně pístu jsem ovládání přívěry nečistil, páč se mi zdálo, že jsem to dělal nedávno. Dnes jsem ho vyndal a zakarbonované bylo. Divný, divný... Začal jsem používat levný plně syntetický olej X-treme od Axxonu, že by to bylo tím? Možná také, že se v nádrži smíchal s předchozím polosynťákem. To míšení olejů dobrotu nedělá. Vyčistil jsem a uvidím dál. Každopádně interval čištění byl nyní nějak krátký.

Naposledy editováno 06.09.2012 14:58:38

Gasgas 250 07

9.9.2012 v 21:39 | Nahoru | #566
Nepojezdím, prodávám... Není tady s kým jezdit, navíc sem teď zkoušel downhill a jdu do toho... vzhledem k cenám benzinu... a aby mi to stálo v garáži a já to za jednou za čtvrt roku projel :(

Gasgas 250 07

10.9.2012 v 10:41 | Nahoru | #567
Já jezdím také sám a spokojenost. I když - teď byl na tratičce houf kluků a zrychlil jsem se . Ale jezdil jsem zas sám, chvíli oni, chvíli já. Přeci se nebudu prášit ve skupině, né? Rozeta 40z. na takové ježdění fakt vyhovuje. Jsem spokojen. Gasík jde, jak hodinky, najeto 10500 km. Už se těším na další svezení tamtéž, jsou to chvilky stěstí. Co je to downhill?

Gasgas 250 07

10.9.2012 v 10:50 | Nahoru | #568
Jo tak, to je kolo, už jsem si to našel. Dobře, dobře, já už si dnes ten benzin mohu dovolit. Však mi není 20. Řešil jsem to u auta, tam mám malé auto na benzin s minimální spotřebou. Jiné druhy paliv se mi moc nezdají. Nafťáky s náchylnými turby, případně i jinými věcmi a drahými filtry, E85 prudce zvyšuje spotřebu a plyn má zas jiné nevýhody, i když provoz vychází levně. Na naftu stejně jezdí hlavně lidé, co mají možnost "levné" (rozuměj kradené) nafty. Ale ani za 20,-Kč/L bych si nafťáka nepořídil. Při naftě zdarma, to ano, ale takových lidí je omezený počet a já mezi ně nepatřím (a jsem rád).

Gasgas 250 07

17.9.2012 v 12:17 | Nahoru | #569
Přistoupím k výměně řetězu, našel jsem jeden prasklý vnitřní váleček. Vydržel téměř 4,5 roku a 10500 km. Slušné, na to, že byl několikrát "přetržen" (spojka) o šroub na stojanu.

Gasgas 250 07

18.9.2012 v 14:23 | Nahoru | #570
Gasáci, jak je to s čištěním přívěry? Já jsem vždy vyndal jen váleček z levé strany válce a čistil ten. Ale to je jen jedna strana. Je potřeba to vyndat celé, případně jak? Zatím pro mou potřebu stačilo to, co jsem udělal, ale asi by se to někdy mělo vyčistit celé?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist