1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
maras píše: Uvalak> tak mě z toho nic neupadá a neřeším nějaké konstrukční debility. Až na to koleno, ale to je jen detail. Tu jde spíš o to, že já to nevyužiju
Tak par veci tam bylo. Uchyceni vyfukovyho kolene, nadrz slisovana ze 2 dilu, ulozeni zadni brzdy, cidlo tachometru, u prvnich modelu 08 drhnouci kolo o vyfukovy koleno, vecne se povolujici srouby zadniho podblatnicku, upadavajici stojan a nakopavacka, blbe umistenej napustak oleje a par jinech drobnosti. Motor byl vybornej, podvozek Ohlins taky v pohode, akorat to co tam delali spanelaci samy a nekoupili to stalo za hovno Ale za tech 125 tis. co me stal novej nelituju jeho koupe, ale pri soucasnejch cenach bych do nej asi uz nesel.1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Uvalak píše: maras> Doporucuju prodat, dokud to nekdo koupi, to ze jsem Gase pred rokem prodal bylo asi to nejlepsi rozhodnuti
Já ho prodal letos a asi to taky bylo to nejlepší co sem moh udělat
volodaj píše: Tento rok som najazdil asi 8 mth, chystal som sa to predať. Potom sa na to vždy na chvíľu posadím a nejak sa neviem presvedčiť, aby som ju predal. Peniaze zatiaľ nejak extra nechýbajú, tak nech stojí v garáži. Jesť nepýta.
Mám to to samé. Taky se na tom svezu jednou za čas, vyčistím hlavu, nahodím úsměv a spokojeně ho zase schovám. Prachy teďka nějak extra nepotřebuju, ale hodilo by se třeba auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Jezi píše: Já ho prodal letos a asi to taky bylo to nejlepší co sem moh udělat
Zapomínáte, že mluvíte o jedný a tý samý pasti pánové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
Carlos. píše: Zapomínáte, že mluvíte o jedný a tý samý pasti pánové
Mno By me zajimalo, kde je mu konec. Asi pred mesicem jsem ho videl na inzerci za nakejch 78 tis., ale mam za to, ze uz to prodaval nekdo jinej nez Jezi.1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
Uvalak píše: Tak par veci tam bylo. Uchyceni vyfukovyho kolene, nadrz slisovana ze 2 dilu, ulozeni zadni brzdy, cidlo tachometru, u prvnich modelu 08 drhnouci kolo o vyfukovy koleno, vecne se povolujici srouby zadniho podblatnicku, upadavajici stojan a nakopavacka, blbe umistenej napustak oleje a par jinech drobnosti. Motor byl vybornej, podvozek Ohlins taky v pohode, akorat to co tam delali spanelaci samy a nekoupili to stalo za hovno Ale za tech 125 tis. co me stal novej nelituju jeho koupe, ale pri soucasnejch cenach bych do nej asi uz nesel.
Horní úchyt kolene jsem řešil a vyřešil, nádrž je dvoudílná, no problem, zadní brzda bez potíží, čidlo tacho také (magnet mi vypadl u Husky), kolo nedrhne, podblatník se nepovoluje, stojan ano, je potřeba občas dotáhnout, nakopávačka se povolila 2x, pak jsem ji utáhl pořádným klíčem a je pokoj, olej dávám trychtýřkem. To bych neviděl tak zle. Motor není výborný, ale já mám 250. Také by šel asi lépe seřídit, ale s jinou jehlou a do toho jsem nešel - už tak to bylo na hlavu. Šestikvalt je výborný, ostatní to teď horko těžko dohánějí a za úplně jiné ceny. Někteří ani to ne. Ohlins nemám. Já jsem koupil o poznání dráž, pak to šlo dolů. Viděl jsem pod 130000,- Kč, ale 125000,- ne. Podle mě - u 250 by měli zlepšit průběh výkonu motoru a odstranit nedodělky. Jinak slušné.
Naposledy editováno 15.11.2011 14:48:39
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07
PetrTM píše: Itall> Na GG 300 jsme měnili píst po 60ti hodinách, a to už bejval sjetej docela dost - ale ta motorka jezdila hlavně po trati. No a teď,když jsem preventivně rozdělal současnou RMZ (taky po 60ti hodinách), tak jsem skoro nervózní z toho, že tam není opotřebováno prakticky nic
To je ta Suzuka? Koukal jsem na net suzuki.cz, že má pohotovostní váhu 123,5 kg? Nádrž snad přes 6 L, tak mi vychází suchá váha někde na 116 kg? To mi přijde dost, naposled jsem měl Pragu ED250 se 118 kg a v blátě při enduru to bylo k neutažení. GG 250 se svými asi 102 kg suché, to je jiné kafe. Také proto mám 2T, jinak cena té Suzuki nebo Husky je přijatelná, i bych to koupil, jen kdyby to zhublo alespoň o 10 kg.
Jinak souhlasím, že některý blátivý pasti,rozježděný bažiny a potoky atd. taky na závodech neuznávám - sice je to atraktivní pro diváky, ale může tam člověk nějakým blbým zapadnutím klidně ztratit celej závod. Beru, když je blbý počasí a rozbahněná trať, ale tyhle "naschvály" rád nemám.
Naposledy editováno 16.11.2011 16:49:32
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
Naposledy editováno 05.09.2012 16:55:44
maras píše: Mám na zadku 40ku asi rok a půl ne-li více ( skoro nejezdím) a je to neskutečně dlouhé. Na cestu, polňačku a nějaký soft to je dobré, jinak nic moc. Jezdit se na tom dá
Tak jezdi, maras, jezdi. Má to málo najeto , tak ať něco najedeš. Zatím je hezky. Jdu se svézt zítra, páč včera mi zablbla přívěra a radši jsem to ukončil. Při výměně pístu jsem ovládání přívěry nečistil, páč se mi zdálo, že jsem to dělal nedávno. Dnes jsem ho vyndal a zakarbonované bylo. Divný, divný... Začal jsem používat levný plně syntetický olej X-treme od Axxonu, že by to bylo tím? Možná také, že se v nádrži smíchal s předchozím polosynťákem. To míšení olejů dobrotu nedělá. Vyčistil jsem a uvidím dál. Každopádně interval čištění byl nyní nějak krátký.
Naposledy editováno 06.09.2012 14:58:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... | TomíkMénoMé | 6 | 6.1.2021 v 18:59 krokoš |
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 | Kohlstein | 1 | 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein |
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 | Kudrnacz | 1 | 1.2.2020 v 21:51 ja1 |
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 | Vojta322 | 1 | 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R |