1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
pylot píše: No panove kdyz mate motor 1,8 a nezenete ho tak bude zrat min nez kdyz budete mit motor 1,8T tezce prefoukanej a taky pojedete s lehkou nohou. Pri tomhle rezimu se do ty oblasti kde mate plochou krivku ani nedostanete a ve spodnich otackach bude mit motor s turbem horsi ucinnost. Abyste ho totiz mohli prefukovat na velky vykony tak musite zmensit kompresi a motor s mensi kompresi ma zakonite mensi ucinnost.
no tam už je to o nastavení plnícího tlaku... obecně se to nastavuje tak, aby to co nejvíc tlačilo už od nízkejch otáček a sníží se předstih...
(doufám že tu nemelu sračky, mé znalosti v oboru přeplňování jsou velmi zběžné a povrchní ale on už mě kdyžtak assassin opraví )
Naposledy editováno 24.11.2011 13:54:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: no tam už je to o nastavení plnícího tlaku... obecně se to nastavuje tak, aby to co nejvíc tlačilo už od nízkejch otáček a sníží se předstih...
(doufám že tu nemelu sračky, mé znalosti v oboru přeplňování jsou velmi zběžné a povrchní ale on už mě kdyžtak assassin opraví )
Naposledy editováno 24.11.2011 14:11:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: pylot> no ale ten nižší kompresní poměr je přece vyrovnanej tím přeplňováním... že už od volnoběžných otáček tam je takovej přetlak, že je dynamická komprese vlastně vyšší než u nepřeplňovanýho motoru s vyšším kompresním poměrem...
Doufam ze neplacam blbosti. Ale abys tam zvednul tlak tim preplnovanim tak tam musis neco nacpat cili tam fouknes vic smesi a cim vic smesi tam cpes tak tim ti roste spotreba (samozrejme i moment). Pokud chces stejnou kompresi jako u atmosfery tak tam musis nacpat vic smesi (tim vyplnis prostor a stoupne tlak) ale tim taky dostanes vyssi moment. Pokud chces ale stejnej moment tak tam nemuzes cpat vic smesi nez u ty atmosfery. Tim ti klesne kompresni pomer a zhorsi se ucinnost. Aspon takhle to chapu. Chtelo by to toho Assassina.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
pylot píše: Doufam ze neplacam blbosti. Ale abys tam zvednul tlak tim preplnovanim tak tam musis neco nacpat cili tam fouknes vic smesi a cim vic smesi tam cpes tak tim ti roste spotreba (samozrejme i moment). Pokud chces stejnou kompresi jako u atmosfery tak tam musis nacpat vic smesi (tim vyplnis prostor a stoupne tlak) ale tim taky dostanes vyssi moment. Pokud chces ale stejnej moment tak tam nemuzes cpat vic smesi nez u ty atmosfery. Tim ti klesne kompresni pomer a zhorsi se ucinnost. Aspon takhle to chapu. Chtelo by to toho Assassina.
dneska v dobe vstriku naprogramujes presne davku paliva jakou chces ne? Turbem dofouknes kompresy o kousek vejs, nebo na stejnou uroven jako u atmosfery a prdnes tam odpovidajici mnozstvi paliva nezatizeny euro problemama s emisema a kdyz se to podari opravdu dobre jak kluci pisou, muze bejt vysledek lepsi nez u serie.. mě zase uklidnuje muj vesnickej selskej rozum.. pokud se bavime o nejakym rezimu kde neni pozadovan vysoky vykon, nybrz nejaky stredni, dle meritek puvodniho papiroveho vykonu motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
assassin píše: obecne se da rict ze motor preplnovanej turbem muze byt uspornejsi nez stejne vykonej motor atmosferickej ... ucinnost je vyssi o to ze se vyuziva energie vyfuk plynu ktera jde jinak bez uzitku pryc. v praxi je to ale o konstrukcnich omezenich, velky turbo ktery da tlak ve velkejch tockach obvykle nenaplni motor v nizkejch apod... proto se to resi ruznejma konstrukcema s dvojici ruzne velkejch dmychadel, kombinace kompresoru a turba, hybridni turba.. atd atd...
nebo s trojici? ...M550d
1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
A poslední dovětek k tématu zda poladěný auto dokáže jet za míň- jasně, že jo, pokud ho uporavíš na podmínky provozu, kterej provozuješ nejčastěji, navíc se dělá víc úprav najednou, takže se mnohdy i doladí drobné nepřesnosti (tolerance) z výroby. Na druhoui stranu nacpat do auta 50 000 Kč a ušetřit pak litr na sto, to se pak bude vracet asi hodně dlouho. Čiptuzingům nevěřím (a i tak stojí solidní čip tuning kolem desítky- záleží na druhu auta).
1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Nicmene debata se zvhla jinam, je chci rict, bacha na tyhle stary nenapadny krapy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše:
Nicmene debata se zvhla jinam, je chci rict, bacha na tyhle stary nenapadny krapy
JO
... taky bych jeden takovej křáp rád časem ustájil, poslední dobou pokukuju po mk III supře... ale to zas neni tak nenápadný auto a sehnat ho ve slušným stavu bude docela oříšek... a mk IV která se mi líbí víc, to už je pro mě totálně mimo realitu
Naposledy editováno 24.11.2011 15:37:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: FiZzeR> Mel jsem moznost svezt se v obou typech a za me rozhodne MKIV, pac to aspon ma nejakou vydrz, vykon a podvozek, tak setri
hm, nebo se odstěhuju do UK, s volantem na špatný straně je "za pusu"
ještě jsem uvažoval nad šestkovou celicou... ale civil má zase prozměnu poháněnou tu nesprávnou nápravu a gt four je stejná situace jako supra
Naposledy editováno 24.11.2011 16:09:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: FiZzeR> Me z toho nejlip vychazi E36 M3 3.2
cenově určitě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: cenově určitě
No jizdni vlastnosti jsou taky vyborny Prej teda, to je jedno z mala auta, v kterym jsem nejel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
SPIJKER píše: dneska v dobe vstriku naprogramujes presne davku paliva jakou chces ne? Turbem dofouknes kompresy o kousek vejs, nebo na stejnou uroven jako u atmosfery a prdnes tam odpovidajici mnozstvi paliva nezatizeny euro problemama s emisema a kdyz se to podari opravdu dobre jak kluci pisou, muze bejt vysledek lepsi nez u serie.. mě zase uklidnuje muj vesnickej selskej rozum.. pokud se bavime o nejakym rezimu kde neni pozadovan vysoky vykon, nybrz nejaky stredni, dle meritek puvodniho papiroveho vykonu motoru.
Jenomze davce paliva musi odpovidat taky davka vzduchu abys byl na nejakym optimalnim pomeru. Kdyz das malo paliva a hodne vzduchu tak to bude chudy a budto to ani nezapalis a nebo ti to propali pist. Proto musis davkovat palivo podle toho kolik tam cpes vzduchu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
pylot píše: Jenomze davce paliva musi odpovidat taky davka vzduchu abys byl na nejakym optimalnim pomeru. Kdyz das malo paliva a hodne vzduchu tak to bude chudy a budto to ani nezapalis a nebo ti to propali pist. Proto musis davkovat palivo podle toho kolik tam cpes vzduchu.
Neres to Zapominas na atomizaci paliva, tlak v palivove soustave atd.
1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
ad spotreba - je to vec nastaveni systemu na provozni rezim, tzn kdyz nekdo u TDI zvedne plnici tlak v otackach kde danej pilot jezdi (predpokladame nekoho kdo jezdi podle predpisu treba) tak se mu po tom chiptuningu muze spotreba snizit... samo u vyrobce dost mozna ten tlak v danejch otackach nesundali jen tak pro nic za nic a ma to negativni vliv na dalsi veci..
pylot: atomizace paliva, jeho vrstveni pri primym vstriku atd umoznuje to ze to nedetonuje na smes kde by to uz v jinejch pripadech detonovalo... tzn bud chudsi smes - nizsi spotreba, nebo moznost vyssiho plniciho tlaku... u tech preplnovanejch aut se pak delaj psi kusy s predstihem, vstrikovani benzinu, lihu atd... vse kvuli tomu abys tam dostal vetsi tlak bez detonaci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: No jizdni vlastnosti jsou taky vyborny Prej teda, to je jedno z mala auta, v kterym jsem nejel
me zas vsichni rikaj ze proti srovnatelnejm japoncum ty jizdni vlastnosti nic moc...
ale tak za ty prachy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Stev píše: assassin> mně to teda nepřijde jako nějaká láce, pořád kolem 200 tis.
i tak se to da brat, draha hracka co umi jeste spolykat slusnou porci penez...
ale tak jeste se to da jakz takz provozovat jako normalni auto.. a do toho dal 200k kdekdo...
me se o tom dobre vyklada kdyz ty prachy nemam.. ale mit je, cert vi jestli bych je vyhodil za starej sportak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Stev píše: assassin> jako jo, já si myslím že to za ty peníze stojí, přece jenom je to auto vejš než překoňovanej hatchback nebo sedan. Ale bohužel stojí už tolik že nastupuje rozum, jak píšeš
jak rikam, jeste ze ty prachy nemam.. s mym rozumem je to totiz na povazenou
jinak souhlas, to ze civic type R apod. bude vsude rychlejsi je dost mozny, ale ja bych mel lepsi pocit z tohodle... ze uz je to postaveny na takovym "dospelim" zakladu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |