Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
na mysli několik vteřin po zavření plynu,kdy už "nehovořily"výfuky Taky si toto
vybavuju. A chtěl bych potvrdit GSXJardovi,že to byla "hrozná vražda", ten úsek od odbočky
z Jinolic doprava na silnici Turnov-Jičín, víc jak 4 kilometry a jen ti "menší srdcaři"
před mírnou přes horizont u Ossaria "klepli" o kvalt níž... Nejpikantnější byl ale vjezd do
závěrečné pasáže tohoto týrání motorů, do aleje vzrostlých stromů mezi domy Jičína
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
tak vážně jako dnes, je i tato fotka, kde je jasně vidět, že i přesto, že se už tenkrát
jezdil"pěknej trap", tak největším"hitech" kombinéz bylo zdvojení kůže na ramenou,loktech,
bocích a kolenou ... Ani "nějakej škrábanec" na přilbě nebyl hned důvodem výměny za novou Jak o tom svědčí i některé následující fotky z MS-GP500 a FIM-F750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
vřava" - na fotce lze napočítat snad 40 jezdců
Tříválcová Suzuki TR750, vycházející ze sériovky GT750, byla tehdy hlavně v GB "oblíbeným
nářadím" - spojku "nasucho",líp načasovat "kanály" a bylo tam místo sériových 70HP hned
116 ...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Nelze zapomenout,jak při jedné z jeho VC Československa "obložil" Reada i Agostiniho
ve tř.350ccm - sledoval jsem na konci Libušina údolí při vjezdu do Pisárek, jak v jednom
kole přijel cca 200metrů za MV-dvojicí, příští kolo už"se vezl"s nimi a v následujícím přijel už s minimálně stometrovým náskokem ...