Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
A jen do mne. Vidím to sám, blbé brzdy, mimo stopu, daleko od obrubníku...prostě hrůůůůůza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jak to tak vidim, tak pristi rok budu sakra rychlej
Doufy píše: Se vsim souhlasim, akorat s tim vyjezdem na cilovku si nejsem jistej. Gasuju tam hned od okamziku, kdy si vzpomenu na plyn . Prece jenom je to sestka. Ale na par desetinek by se k obrubniku chtelo podivat, to je jasny. Spis to ale chce ubrat par zubu na rozete, protoze tam musim po preklopeni z levy radit nahoru, jinak jsem na vyjezdu hned v omezovaci a to me rozptyluje. Az budu mit lepsi prevod, budu moct podrzet trojku do pulky zatacky a hned to bude cely vypadat jinak. Dokonce si myslim, ze mi to pomuze ubrat rekneme pul vteriny dolu .
Pravda, posuzuju z pozice litra... Ta poslední na cílovku je hrooozně široká a tak se tam dá opravdu brzo gasovat... Mně hodně pomáhá, že se po dosažení apexu zatáčky hned čumím na výjezd, přesně tam, kde chci na výjezdu skončit...
Jinak já s těma obrubníkama a správným výjezdem taky bojuju, a když se to náhodou někdy sejde a udělám minimum chyb, tak je z toho pěkný čas...
Třeba tady v Mostě jde vidět, jak se mi celkem povedl výjezd na cílovku (cca 5:30), šel jsem na brzdy jako obvykle a byl jsem naráz dlouhý...
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na nádrži akvárko, jedeš to jak kunda, výjezdy na píču...
BikerXX: Jedeš to jak kunda, výjezdy na píču, brzdy nemlich to samé...
Brno je specifické, tam je potřeba nejen rychlý výjezd, ale i rychlý nájezd... tam máš asi největší slabinu...
Gorkin: Přesně jak píše Holy. Obrácené řazení je přirozenější a zvykneš si za jednu dvacku a pak budeš přemýšlet, jak si mohl tak dlouho jezdit s klasickým řazením...
Assassin: Ani nevím, to dělá samo... Zadní brzda bohužel a asi se to už nenaučím, i když... je to pro mě výzva. Ono stačí jít tvrdě na brzdy, odlehčí se zadek a pak to lítá doprava, doleva ... a to je pro mě známka, že brzdy jsou OK...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak a teď vy do mě! (Nejlépe od 6:50)
Už to vidím... Všechno dobrý, jen jezdec stojí za hovno... Hlavně v zatáčce si přidává a ubírá a to je chyba. Některé zatáčky netrefuje, jak by měl, nevyužívá dráhu...jedním slovem AMATÉR!!!
Naposledy editováno 01.12.2011 14:09:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jiřina97 píše: .Kolda.> To radši ani nechci slyšet komentář k mojemu představení.
Pozdě...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: kolda: ja bych se na to vysral hned nastartu jak by ty motorky sly prede me, vsem to jede lip, to nema cenu
TO von jim daval naskok aby byla nejaka zabava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: TO von jim daval naskok aby byla nejaka zabava
To už ne, protože všichni zrychlili a zase zrychlí jako sviňa...hlavně ti kdo čtou tohle vlákno
Start je klíčový pro dobrý výsledek. Když ti soupeř cukne na startu o dvě tři vteřiny a jedete srovnatelné časy, tak už ho jednoduše nedáš... Kdo umí startovat a pak se orientovat v následné tlačenici (třeba jako Martin Čermák z Old Star) tak to je king... První zatáčky na špici, to je adrenalin... že Prasouši...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: To už ne, protože všichni zrychlili a zase zrychlí jako sviňa...hlavně ti kdo čtou tohle vlákno
Start je klíčový pro dobrý výsledek. Když ti soupeř cukne na startu o dvě tři vteřiny a jedete srovnatelné časy, tak už ho jednoduše nedáš... Kdo umí startovat a pak se orientovat v následné tlačenici (třeba jako Martin Čermák z Old Star) tak to je king... První zatáčky na špici, to je adrenalin... že Prasouši...
hele kdyz jim budes radit aby brzdili na 100 na Acko apod tak to s tim zrychlovanim nebude tak horky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: BikerXX: Jedeš to jak kunda, výjezdy na píču, brzdy nemlich to samé...
Brno je specifické, tam je potřeba nejen rychlý výjezd, ale i rychlý nájezd... tam máš asi největší slabinu...
Jj, já vím, já jsem všech okruhovejch kund královna. Ale to brzdění do hloubi zatáčky mám v plánu příští sezónu pořádně vypilovat, tam je asi hodně vteřin...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Presnost, vydrz materialu, atd ...
Biker_xx píše: Jj, já vím, já jsem všech okruhovejch kund královna. Ale to brzdění do hloubi zatáčky mám v plánu příští sezónu pořádně vypilovat, tam je asi hodně vteřin...
hele tak tohle umim perfektne.. akorat pri tom brzdeni hluboko do zatacky jedu rovne (tzn v mym pripade neokruhovyho pilota do protismeru).. to az vychytam....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Ozzy_> Teď jsem zrovna na R6R 08 lamina od Bikeplastu pořizoval. Nemaj chybu, mám z Ducny zkušenosti s Motoforzou a BP je úplně jiná liga. Perfektně seděj, zpracování o několik tříd jinde, cena hodně dobrá, v ceně za kit je i sada rychloupínáků a oček. Maličkost, ale potěší.
Tohle podepisuju... Bikesplast nejlepší...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
+1z by zlepšil výjezdy z technik a krátce tu šestku na 13,5 můžeš podržet
Chválím umístění kamery. Konečně vidím na trať, na otáčkoměr a slyším motor. Díky.
Jiřina97 máš buď nechaný (zapomenutý) pastorek (+1z) ze Slovače a nebo bys měl přidat +3z na rozetě. Bez ohledu co jedou druzí.
Dyť třeba dolů z Áčka dáš krátce 4...
A cílovku krátce 5, ani ji nedotočíš a zdá se mi, že tam pak lupneš 6 a hned dolů na 4...
Jak s tím můžeš jet tak rychlo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Co delas od dubna do zari?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: To už ne, protože všichni zrychlili a zase zrychlí jako sviňa...hlavně ti kdo čtou tohle vlákno
Start je klíčový pro dobrý výsledek. Když ti soupeř cukne na startu o dvě tři vteřiny a jedete srovnatelné časy, tak už ho jednoduše nedáš... Kdo umí startovat a pak se orientovat v následné tlačenici (třeba jako Martin Čermák z Old Star) tak to je king... První zatáčky na špici, to je adrenalin... že Prasouši...
Adrenalínek na startu... Mno ještě teď je mi špatně ... Jinak teď letím do sauny a pak tam pošlu 3 plzničky a krásně odpočatě-načatej přijdu domů, zkouknu tvé video a začnu radit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Jiřina: Ty vogo, co tam máš za převod? To vypadá, jako by ti to moc nejelo... Jinak ty výjezdy nejsou optimální... Brzdy, využití dráhy... chce to ještě pracovat... Tak a teď vy do mě! (Nejlépe od 6:50)
Jestli chces slyset moji laickou radu, tak delas dve chyby. Nevyuzivas celou sirku trate (skoro jako bych to ridil ja ), coz neni zase takovej problem. Hlavne ale strasne brzo zatacis a pak cumis u vnitrniho obrubniku a cekas... a cekas... a cekas. Vnitrek musis v Brne jenom liznout na pozdnim apexu a pryc. Zacni min brzdit a zatoc rychlejc a pozdeji. Ja tuhle chybu delal do lonska, letos jsem na tom makal a cas letel dolu jako svina. Odhadem ti tam lezi nejmin 2 vteriny jenom v tomhle. Zbytek uz tak nejak vyplyne ze zmeny najezdu.
P.S. ja osobne jsem to trenoval tak, ze kdyz uz jsem mel fakt silny cukani zatocit, tak jsem jeste chvilku pockal .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37039 | Dnes v 08:10 Kubik19 |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |