1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Kweni píše: ja som presiel z 2V na 4V .. 650 na 1340 ccm.. 25(v " ") na 145 kw .. nelutujem
Ty jo, to je skok, z takovýho brutálu 2V na takovejhle vysavač :))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: To je hlavní když někomu motorka sedne o tom taky celej tenhle magořinec je...
Mě zas firestorm nesednul vůbec, hlavně podvozek je strašnej ale .... jeden rád vdolky a druhej holky bylo by debilní kdyby každej chtěl to samý....
souhlasím každopádně s podvozkem si musí pohrát člověk co tomu opravdu rozumí a ne aby se v tom vrtal každej kretén a "ladil" mě to dělal kamoš tady v OL a ted už je to v poho ale když jsem ji koupil tak máš pravdu že to byl děs.Každopádně každá mařena má svoje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
thor1403 píše: souhlasím každopádně s podvozkem si musí pohrát člověk co tomu opravdu rozumí a ne aby se v tom vrtal každej kretén a "ladil" mě to dělal kamoš tady v OL a ted už je to v poho ale když jsem ji koupil tak máš pravdu že to byl děs.Každopádně každá mařena má svoje
Myslím, že to bylo myšleno tak, že firestorm má strašnej podvozek. Tečka! A žádné "ladění" mu nepomůže. Na cestování (k čemuž je i určena) postačuje, ale při sportovní jízdě nestíhá. Na to je tady SP! U VTR F ten špatnej podvozek neschováš ani za řeči o brutálním V2, protože on spolu s SV1000 nepatří mezi "brutální" V2. Bez urážky, ale mně na VTR F zklamal jak podvozek tak motor. Ale jak píšu je to cestovní bajk a na to to postačuje. Na druhou stranu je obrovská škoda, že Honda už žádný podobný litrový V2 nevyrábí.
Naposledy editováno 05.01.2012 10:06:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
bracha s SV650S na sprintech na 300m v pohode prekonaval GSXR6(06+) takze ten 2val taha jak dabel a nie je to nejake slabe prditko ..
Kweni píše: Sefo> je to skok ale podla mna Hayabusa nie je vrazebny nastoj .. to je jenom takova turisticka moto s velkym motorem a velkym vykonem .. ale mne staci bezne(na 90%) otacky 1500-4500 kde ma najkrajsi zvuk Busa
bracha s SV650S na sprintech na 300m v pohode prekonaval GSXR6(06+) takze ten 2val taha jak dabel a nie je to nejake slabe prditko ..
SV 650 je slabé prdítko (když použiju tvůj příměr) a V2 tahá dole líp jen ve srovnání s čtyřválcovou šestkou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev píše: italšrot> vtr f není cestovní motorka, je to sportovní motorka na silnici. Výkony nechám stranou, ale na cestování není vůbec uzpůsobená. S tím že podvozek se u něj poštelovat moc nedá souhlasím, chce to trochu větší zásahy.
No sportovní O.K. nebudu se přít. Na cestování s velkých V2 jedna z nejlepších.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
e: A teda třeba na mille jsem nejel, ale nevidím důvod proč by měla bejt nepohodlnější, naopak je tam víc místa pro nohy.
Naposledy editováno 05.01.2012 10:33:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
3 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
stev ma na firestormu taky "ladenej" podvozek a ja myslim ze to funguje moc pekne... myslim ze pri srovnani se soucasnejma supersportama bys nenasel vyraznou slabinu.
kweni: kdo na naky novejsi GSXR projede sprint s SVckem tak neumi jezdit :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev píše: Sefo> jo, souhlasím, já bych teda jel stejně rychle na silnici asi na všem, jezdim jak stíhá hlava A po zadním bohužel ještě neumím, nějak mi zatím přišlo líto to trápit, i když se to vyhoupne snadno, to je fakt
Po zadním musíš :) neříkám, že jezdím kilometry ve svíci, ale takhle od semaforů by mi nedalo to nezvednout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 05.01.2012 13:45:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev píše: italšrot> vtr f není cestovní motorka, je to sportovní motorka na silnici. Výkony nechám stranou, ale na cestování není vůbec uzpůsobená. S tím že podvozek se u něj poštelovat moc nedá souhlasím, chce to trochu větší zásahy.
o seřízení a větších zásazích jsem mluvil ikdyž jsem to možná napsal blbě
má pravdu ten chlapec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
thor1403 píše: o seřízení a větších zásazích jsem mluvil ikdyž jsem to možná napsal blbě
To co jsi psal jsem nějak moc nekomentoval, protože nebylo jasný co přesně jsi na podvozku dělal. Ono tady se říká tuning i tomu že vyměníš blinkry a plexi, takže nevím co jsem si měl představit pod tím co píšeš, taky to mohl být jen vyměněnej olej ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
300 m je skoro čtvrt míle, tak se podívej jaký se dosahujou časy a rychlosti v publik bikes na závodech dragsterů a musí ti bejt jasný že to bylo rukama, takovej čas neudělá sv ani volným pádem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Pak věřím že to bude fungovat dobře
Jinak ale VTR fire je opravdu takovej, já nevím no.... bez urážky, ta motorka mi příjde nemastná, neslaná, ničím nezajímavá pokud není nějak upravená prostě taková hrozně FOR ALL.... chápeš
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Pri lemym sprintu na dvojku se da rict to samy protoze tam jeste prevody vicemene odpovidaj. Na trojku uz je to dost sporny protoze tam ma GSXR uz kratsi prevod takze nejspis dorovna vyssi tocivej moment SVcka a na ctyrku uz by melo navrch asi spis to GSXR protoze uz tam je dost rozdil v prevodech.
Naposledy editováno 05.01.2012 20:18:56
Nicméně sprint jsem zažl vs gsxr 600 97 a i to byl dost razantní újezd takže vůbec nepochybuju o novým gixxeru páč 600 srad nebyl zrovna žádnej zázrak narozdíl od sedumpade která v tý době byla pro SUZUKI taková sportovní vlajková loď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Rogerer píše: GRASSEL> přijde ti i TLS resp. Raptor 1000 hrozně FOR ALL ?
TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc
PROČ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: SV 650 ma nad GSXR 600 navrch jenom do nejakejch 10000 otacek. Pak musi preradit a v tu chvili mu gixero ujede. To je na jednicku do cca 80km/h.
Pri lemym sprintu na dvojku se da rict to samy protoze tam jeste prevody vicemene odpovidaj. Na trojku uz je to dost sporny protoze tam ma GSXR uz kratsi prevod takze nejspis dorovna vyssi tocivej moment SVcka a na ctyrku uz by melo navrch asi spis to GSXR protoze uz tam je dost rozdil v prevodech.
To je hezké, že do 10 má SV navrch, ale to je ti u sprintu na nic ne? A od kdy má SV větší krouťák?
GRASSEL píše: Jinak ale VTR fire je opravdu takovej, já nevím no.... bez urážky, ta motorka mi příjde nemastná, neslaná, ničím nezajímavá pokud není nějak upravená prostě taková hrozně FOR ALL.... chápeš
To je pravda, ale to snad assassin nezpochybňuje. I když osobně si myslím že TLS v sérii a VTR v sérii jsou u sebe docela blízko, budu to muset někdy zkusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc
PROČ?!
má pověst zabijáka a je hezčí
e: aby nedošlo k nedorozumění, takový to něco navíc opravdu má, a jelikož se na motorce hraje i na emoce beru to jako argument že je tele zajímavější.
Naposledy editováno 06.01.2012 08:55:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev píše: To co jsi psal jsem nějak moc nekomentoval, protože nebylo jasný co přesně jsi na podvozku dělal. Ono tady se říká tuning i tomu že vyměníš blinkry a plexi, takže nevím co jsem si měl představit pod tím co píšeš, taky to mohl být jen vyměněnej olej ...
tuning jak píšeš si tady někdo předsatvuje jako potočením šroubku takže ne nebylo to jen poštelování ale vzadu je jiná tlumící jednotka ale jaká ať se mě nikdo neptá páč jsem do toho nezasahoval jen to řešil kamoš a předek je taky jinak ale ne trubky ale pajšl vevnitř
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc
PROČ?!
mel sem moznost ject na nekolika kusech TLS a 2 VTR... jedno serie kamose (na tom sem najel celkem dost) a na te stevove...
u seriovejch motorek je dojem z TL akcnejsi.. me prislo VTR takovy moc hodny, nevyraznej motor... ale i tak je stejne rychly jako TL jen to tak nevypada.
to stevovo proti tomu druhemu jelo na motor znatelne lip este nez sme se v tom zacali vrtat .... upravy co ma na tom stev odstranily ty nedostatky co jsem na tom videl - brzdy(v serii brzdi uzasne dokud clovek nejede jak idiot, pak zacne bejt znat ze slabnou) to same podvozek a i motor je v serii "nevyraznej" ... ted to stevovi brzdi hodne pekne, podvozek jistej ..hlavne po nasich rozbitejch okreskach mas pocit kontroly i ve slusnym fofru a motor ted v 6ti za to vyrazneji zabere a tahne do omezovace pocitove silneji nez TL ... na jednicku to jde na zadni krasne i jen prudkym pridanim, zadny ubirani... vespod to s tima ladakama ozilo dost, to jde takhle plynem zvednout v podstate z 3tis ot.. to me tenkrat dost prekvapilo jak se to zmenilo a jak to taha proti TL... pak ten spodek ale zabil pruchozi filtr, ale ten uz tusim stev zmenil zpatky na origo papirak...
na technictejsim useku kde se pojede do tech cca 240 si myslim ze ted to VTR udrzi krok klidne s modernim ctyrvalcovym litrem.
jasny v upravach na to padlo dost a dala by se za par poridit gsxr1000 ktera umi dost veci lip uz v serii , ale prijde mi ze to je prave to kouzlo u te komunity VTR a TL, ty upravy..
seriovy TL/VTR bych v dnesni dobe nechtel.
jinak stevovo VTR bohuzel funguje ve vsech smerech lip nez moje TL.. a upravy mam na svem v podstate v podobnem rozsahu:( je ale fakt ze to moje je v takovem zanedbanem stavu.. nakej cas a financni injekce by to dost zlepsila ... ale s podvozkem si stale nemuzu poradit:( mozna mi jde motor o malinko lip v nejvyssich otackach..
Naposledy editováno 06.01.2012 10:54:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 29 | Dnes v 08:17 TomasRA |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |