poslední dobou mě čím dál tím víc láká myšlenka, pořídit si kus ještě "starýho poctivýho železa",prostě motorky,kde se ještě nehledělo na nějaký to kilo,ale zase to byla bytelná "nezničitelná" konstrukce a to pokud možno v trošku sportovnějším podání a to ve 2 válci nejlépe vzduchem chlazeným ...
Nemyslim v žádnym případě veterána, ale něco , co se vyrábělo cca od 98 do cca 2005.
Určitě do toho nechci investovat nějaký velký peníze a tak by to měly bejt "nedoceněný" kousky, co šly s cenou hodně dolu,ale na trhu se dají sehnat v pěkným zachovalym stavu jako např. BMW R 1100S.
Co by jste si koupili vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
Yura píše: To je moc mladý. Mě se velmi líběji starý BSA z období konce jejich výroby. A z těch mladých mi imponuje GSX 1400, na kterou se pomalu "připravuju", no snad se dočkám.
jj taky se mě moc líbí jj
kus železa najdeš v kovošrotě alespoň trošku specifikuj co by se ti líbilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
HornisGSX píše: jj taky se mě moc líbí jj
kus železa najdeš v kovošrotě alespoň trošku specifikuj co by se ti líbilo
spíš napiš, co bys koupil ty, já kandidáty mám, když si to pročteš tak je zjistíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
mari píše: spíš napiš, co bys koupil ty, já kandidáty mám, když si to pročteš tak je zjistíš...
mě se to nechce číst jsem líný ale známej prodává starou poctivou hondu cx 500 rv 1980... není to sice přesně to co bys chtěl ale je to tomu poměrně blízko
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
I japonci dělali poctivý kusy želez, ale musel bys víc do 80' a začátku 90'let (XS, GS, GPZ)
No a novodobější asi ZRX, GSX a CB...myslím ...s tím dvouválem to de facto určuješ směrem do Itálie...Japonci žádnej klasickej, charismatickej a těžkej dvouvál nikdy neudělali ...
takže zbývá Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
HornisGSX píše: mě se to nechce číst jsem líný ale známej prodává starou poctivou hondu cx 500 rv 1980... není to sice přesně to co bys chtěl ale je to tomu poměrně blízko
lenochode!, tak se neptej tak blbě... nic ve zlém...
Ta honda to jsou už třetihory.., ale jinak určitě bytelné strojovna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
mari píše: lenochode!, tak se neptej tak blbě... nic ve zlém...
Ta honda to jsou už třetihory.., ale jinak určitě bytelné strojovna
jak řekl kamarád na adresu CX... ono nemělo rádo když se to honilo, ono nemělo rádo když se to nehonilo, ono to prostě nemělo rádo nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
t_freedom píše: Ta specifikace je jak " chci si najít holku ... musí bejt krásná, ale nikdo za ní nesmí pálit. Musí to furt chtít, sexovat jako kurva, ale musí bejt věrná a pro rodinu, žehlit, prát a vařit "
I japonci dělali poctivý kusy želez, ale musel bys víc do 80' a začátku 90'let (XS, GS, GPZ)
No a novodobější asi ZRX, GSX a CB...myslím ...s tím dvouválem to de facto určuješ směrem do Itálie...Japonci žádnej klasickej, charismatickej a těžkej dvouvál nikdy neudělali ...
takže zbývá Guzzi
pravdu díž, i jkdyž tady máme Voxánka Cafe Racera,Ducnu MH 900e a jiný exoty, jako např. Buell XB9R Firebolt...
a ty Guzzinky maj taky něco do sebe
ovšem zatím pro mě zůstává No.1 Brambora v tomhle podání:
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
HornisGSX píše: mari> ale ani jedna není zrovinka za páru peněz
kromě Brambory, ty se daj kolem kilča už sehnat, s trochou štěstí a když né, tak se veme vobyč(edit:jako obyčej) za pár peněz...
Naposledy editováno 06.01.2012 12:54:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
Teda kromě toho že to má jiný lakování, jinak zrcátka(u původní se mi líbí víc ty na kapotě, než později na řidítkách) a výškou sedla...
Je mezi první úpravou Boxer Cup nějakej rozdíl v podvozku s obyč. verzí R1100S???Protože u tý druhý verze Boxer Cupu jsem zjistil, že by měla mít v základu lepší podvozek a laďáky Laser tušim...
edit: teď koukám, vono to má kardan z druhý strany, to bude nějaká békovina, zřejmě zrcadlově otočené foto...
Naposledy editováno 06.01.2012 12:57:18
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
YOSH_BOY píše: Starej dobrej V-MAX...
vše v poho až na ten sport a 4 vál...Naposledy editováno 06.01.2012 13:19:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
kawajawa píše: jediný co si zaslouží ital s amíkem (dělával jsem je oba) je hodit do škarpy, zapálit a jít domu po svích
do toho tedy počítáš i Guzziny V11?
Naposledy editováno 06.01.2012 14:01:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
mari píše: do toho tedy počítáš i Guzziny V11?
všechny italky, to neumíš číst zasvěcený a obsáhlý komentář přeplývající relevantními a objektivními informacemi?