thor1403 píše: tuning jak píšeš si tady někdo předsatvuje jako potočením šroubku takže ne nebylo to jen poštelování ale vzadu je jiná tlumící jednotka ale jaká ať se mě nikdo neptá páč jsem do toho nezasahoval jen to řešil kamoš a předek je taky jinak ale ne trubky ale pajšl vevnitř
jo, to je tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev píše: assassin> jenom doplním že to chce ještě přetryskovat, teď je to fest bohatý po tom co jsem dal zpátky papírovej filtr. Ale tak nějak mám představu co s tím, jenom si říkám že kupovat na vtr karkurátorovej kit bylo asi zbytečný. Podle všeho stačí hlavní trysky, volnoběžný, zaslepit díru a pohrát si s výškou jehel, jehly samotný jsou prej dobrý
noo asi joo a propustnej filtr se evidentne kloudne nedoladi ani s pomoci celyho kitu :(
chybama se clovek uci .. ja sem se u toho tveho VTR taky naucil dost novejch veci o karburatorech
GRASSEL píše: TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc
PROČ?!
Jen sem chtěl znát tvůj názor na tyto dva stroje. A máme téměř shodný názor. Dík
Stev píše: má pověst zabijáka a je hezčí
e: aby nedošlo k nedorozumění, takový to něco navíc opravdu má, a jelikož se na motorce hraje i na emoce beru to jako argument že je tele zajímavější.
Víš já mám pocit že všechny Hondy s přízviskem "F" jsou prostě takový nemastný, neslaný... možná kecám kraviny ale CBR 600f, CBR1000f, VTR1000F..... já nevím ale všechny tyhle motorky jsou takový že nejsou ošklivý ale ani hezký, nejsou nezajímavý ale ani zajímavý...
Já nevím, možná je to schválně ale takhle mi to příjde
a to mi příjde ještě horší než hnusná motorka páč ta zaujme každýho
Naposledy editováno 06.01.2012 15:52:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
ale VTR-f oproti TLs je už prostě tím vzhledem taková prostě nevím, taková nezajímavá. To Tele je krásnej stroj ať jde o R nebo S....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: assassin> Tak já mám osobně taky radši když si někdo vymazlý starší motorku než koupě nový motorky ačkoliv to dnes většina nechápe, je to prostě na úhlu pohledu...
ale VTR-f oproti TLs je už prostě tím vzhledem taková prostě nevím, taková nezajímavá. To Tele je krásnej stroj ať jde o R nebo S....
jo to je hodne subjektivni ale me prijdou ty dve motorky hodne podobny na stormu mi vzdy prislo ze ma jen moc "obycejne" svetlo.. ale nejak me to preslo a zacal se mi libit.. prijde mi ze na stormu i na TL neni tolik videt jak je to stara moto.. treba CBR600F stejneho roku vyroby vypada podle me dost "zastaralejsi" je to asi koncepci.. na celokapotovanejch motorkach se tvar a velikost kapot v prubehu let dost menily, u polokapot je to tak nejak furt stejny.. kde nic neni ani cert nebere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: assassin>ale VTR-f oproti TLs je už prostě tím vzhledem taková prostě nevím, taková nezajímavá. To Tele je krásnej stroj ať jde o R nebo S....
Já nemám problém přiznat že se mi TLS vždycky líbilo víc (TLR až časem, vlastně je hnusná furt, ale má velký charisma), ale nějak se mi časem začala moje motorka líbit, má takovej vzhled kterej hned nezaujme, ale ani moc nezestárne, jak píše assassin. Takže jsem vlastně se vzhledem čím dál spokojenější
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
TLS je od pohledu taková kurvička, taková sviňka zamračená, zajímavá
TLR se mi kdysi dávno taky nelíbilo ale je to úplně to samý co SRAD, na fotkách takový divný ale na živo a při zkoumání detailů je to prostě libovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
RomanSS píše: To je hezké, že do 10 má SV navrch, ale to je ti u sprintu na nic ne? A od kdy má SV větší krouťák?
No pokud to je sprint na 50 metru tak bych si na to SV i vsadil. Jinak je jasny ze jak musi SV radit tak ctyrhrnek ujede. Jinak SV ma lepsi kroutici moment az nekam do 8500 otacek. Pak ho ctyrhrnek dotahne. Samozrejme kazda motorka je trosicku jina. Jako orientacni meritko budiz grafy z dkracingu. A jelikoz v nizkejch otackach je ta ztrata ctyrhrnku opravdu dost vyrazna tak to nepresnosti mereni neokecas.1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
A ten design dle mého ještě ani dnes vůbec nevypadá na 19 let...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Pak ještě taková byla 999... ta se mi taky moc líbí ale 1098 ačkoliv je hezká tak už je to taky takový "komerční" a myslím že je na stejný úrovně designu jako japonci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: italšrot> Ja byl strasne zklamanej kdyz jsem sednul na litrovy SV jako na prvni litrovej dvouval pod mym zadkem. Cekal jsem buh vi co a ono nic... Rad jsem to vratil a ednul si zase na tu moji hravou potvoru. Zato RSV mi prislo docela fajn. Bylo takovy pekne dravy. Na tom bych se umel predstavit. Kdyby byly penize....
No to je přesně ono... ve spojení s V2 se tu píše jako o motorkách pro chlapy, brutalita, masakr, spodek jak hrom, neuvěřitelné kladivo atd. pak na to sedneš a prd. Pak jedině zkusit sednou na jiný V2 a pokud stále nic jsi čistokrevný čtyřválista.
Stev píše: Já nemám problém přiznat že se mi TLS vždycky líbilo víc (TLR až časem, vlastně je hnusná furt, ale má velký charismaTLR až časem, vlastně je hnusná furt, ale má velký charisma )
Aaa,o toooom tooo je! Já chtěl před TLR koupit GSX1000R K1, ale utekla mi o hodinku co jsem volal prodávajícímu, tak jsem si řekl, TLR se mi vždycky líbilo jedu pro něj a jsem very happy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
No a 1098, ta je holt udělaná tak, aby se co nejlíp prodávala, co naděláš... Ale i tak bych řekl, že motorově to bude i do budoucna jedna z nejzajímavějších Ducati , protože to je ještě ta stará koncepce z dob 916tek, která jak se zdá bude už pomalu historií! Takže já bych se jí teda nebránil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
DMC.motobiker píše: assassin> Ale stejně je ta Ducati ve srovnání s VTR nebo TL jak z jiného světa!
A ten design dle mého ještě ani dnes vůbec nevypadá na 19 let...
996 (aspol) je proste krasavice... hlavne to ze kdyz na ni sednes mas pocit ze je to "dvaca"... 999 jde v tomhle jeste dal. Krasna mi ale urcite neprijde, 999 u me patri designem do kategorie "ta je tak oskliva az se mi libi" stejne jak treba ma oblibena bimota SB8... eleganci 916 nema ani jedna z nich ale charisma maj obe neskutecny.
1098/1198 uz maj takovej "lacinej" libivej design, ale jeste stale se mi neokoukal.. dokazal bych si ji predstavit doma asi hlavne proto ze je to V2 ktery "jede" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
assassin píše: 1098/1198 uz maj takovej "lacinej" libivej design, ale jeste stale se mi neokoukal.. dokazal bych si ji predstavit doma asi hlavne proto ze je to V2 ktery "jede" ...
.... a pak bys to prodal a nechal si tele protoze 1198 byla strasny peklo a nekde by ses na tom zabil. Stejne jako s K1.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: .... a pak bys to prodal a nechal si tele protoze 1198 byla strasny peklo a nekde by ses na tom zabil. Stejne jako s K1.
sem zase o hezkejch par let starsi a preci jen to neni tak "bycejna" motorka jako gsxr1000 :) ja bych si ji v garazi dokazal predstavit a streetfightera taky
italšrot píše: No to je přesně ono... ve spojení s V2 se tu píše jako o motorkách pro chlapy, brutalita, masakr, spodek jak hrom, neuvěřitelné kladivo atd. pak na to sedneš a prd. Pak jedině zkusit sednou na jiný V2 a pokud stále nic jsi čistokrevný čtyřválista.
Ještě že takhle mládež nepřichází na sexualní orientaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
assassin píše: sem zase o hezkejch par let starsi a preci jen to neni tak "bycejna" motorka jako gsxr1000 :) ja bych si ji v garazi dokazal predstavit a streetfightera taky
V době kdy ty si měl K1 bude i stejná doba pro 1098 (1198) a věř mi že bude úplně stejně "tuctová" páč už dneska jí vidím víckrát jak kdejaký gsxr, zx........
Právě o tom to je 999 vidíš jednou za uherák a ten design jde vlastní cestou ale 1098 a 1198 bude asi první tuctovej sport Ducati
Naposledy editováno 06.01.2012 21:29:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |