poslední dobou mě čím dál tím víc láká myšlenka, pořídit si kus ještě "starýho poctivýho železa",prostě motorky,kde se ještě nehledělo na nějaký to kilo,ale zase to byla bytelná "nezničitelná" konstrukce a to pokud možno v trošku sportovnějším podání a to ve 2 válci nejlépe vzduchem chlazeným ...
Nemyslim v žádnym případě veterána, ale něco , co se vyrábělo cca od 98 do cca 2005.
Určitě do toho nechci investovat nějaký velký peníze a tak by to měly bejt "nedoceněný" kousky, co šly s cenou hodně dolu,ale na trhu se dají sehnat v pěkným zachovalym stavu jako např. BMW R 1100S.
Co by jste si koupili vy?
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
Pocitej s tim, ze novejsi boxercup bude hodne drahej, rekl bych na urovni R 1200 S. A ta je uplne nejvic .
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
2 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
[img] Výborný komiksy!!! Oba!
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
tak ten druhej je vostrej!!!
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
Naposledy editováno 07.01.2012 12:51:32
mrkni na tenhle kousek,ten je libovej, ale radim vypnout zvuk http://www.youtube.com/watch?v=iBfVgiOw3pM
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
Autorovi vlakna bych doporucil treba Triumphy T300, neni to sice dvouvalec ani vzduchac, ale u nas rozhodne masina, kterou jen tak nekde clovek nevidi ...at uz je to puvodni Street Triple, Daytona 900 nebo i Sprint 900 ....rozhodne vsechny tri ale splnujou podminku poctivosti, zelezem se rozhodne nesetrilo, natankovana hmotnost mezi 230 a 250kg ...vkladany mokry vlozky valcu z litiny, uvnitr motoru vsechno krome vacek hnany ozubenejma koleckama, vsechno dimenzovany na 150kobyl ctyrvalce 1200(prevodovka, spojka, olejovy hospodarstvi). ram svarenej z poradny ocele se 120kou trubkou pod nadrzi ...proste tank a u nas nedoceneny motorky, ktery tu nejsou, protoze jako novy se k nam nedovazely a jako ojety uz nebyly lukrativni pro vetsinu jezdicu z toho duvodu, ze bezny japonci stejnyho stari byli provarenejsi a vykonnejsi.
Naposledy editováno 07.01.2012 14:35:05