Mám husku 125 2-t a zkoušel jsem se sní trápit v lese ,ale je to fakt trápení ,kvuli pruběhu výkonu motoru.Delší prudké výjezdy nejsem schopen dát :( ,prostě motor jak jednou padne pod výkonovou špici je to v prd...Chvilku jde ještě spojčit ,chvilku se modlit a pak jen najít strom o zapření.Chtěl bych vedět jak je to s vetším dvoutaktem jako třeba ktm 300 nebo třeba gas gas 300.Dá se pruběh srovnat se 4-t (450) ? Je to bez kopancu ?Dva takty se mi líbí nerad bych se snimi zatím loučil.
Díkes
no to jako ne - vono já si furt předsavuju ty mrdaly od nás jak lítaj po lesních cestách a myslí so že sou mistři světa. Když se řekne jízda v lese, tak mě málokdy trknou takovýhle podmínky - musim si to taky někdy zkusit, abych měl možnost posoudit i druhou stranu - zatim lítám a vždycky sem lítal mx, po lese pouze přejíždim a před cca 2 rokama sem měl odbobí výletů, ale to je tak všechno
2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
Čistě teoreticky a obecně si myslím, že při enduru se jezdí i MX část, takže to budou taky znát ........ale zase třeba na letošní 6D snad vybrali spíš motokrosaře. :/
Když ten jezdec umí, tak je to asi jedno.
http://sport.idnes....131659_motorsport_ot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Jo, s Kadleckem, to nevim... :/
Jinak jsem rad, ze jsme se vyhli vsem tem debatam s Autorem :D
2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
PetrTM píše: Já se s Autorem klidně pohádám rád, pokud na 2T UMÍŠ JEZDIT, tak s ním bez problémů vycukneš to co na 4T. Navíc má 2T 250 a vejš na rozdíl od motokrosovejch 4T sametovej průběh spodku. Stačí jen naučit se trochu pracovat se spojkou a pak po lese budeš král...přece jen o nějakejch 20 kg vyšší hmotnost u 4T se musí někde projevit. nedávno jsem testoval betu 525 07, a po zpětném přesednutí na moji TM 300 jsem se cítil jako king a bylo mi jasný že o výměně nemůže být ani řeč :cool: . Mou další vyvolenou je nyní GG 300 08 :)
PS.: a když porovnáš nároky na údržbu + pořizovací cenu + cenu dílů 2T versus 4T, není pro hobíka myslím moc co řešit :)
Netřeba se hádati,netřeba někoho žrát.... každý nechť má to,co mu po chuti...
Škoda jen,že jsi zdaleka. Mohli jsme to vyzkoušet v praxi. Rád bych si to nechal předvést,jak 2T má navrch nad 4T. Opravdu. Já osobně tomu nevěřím(2T u nás jezdí)ale třeba by jsi mě to opravdu dokázal.
Minule mě o tom samém přesvědčovaly čtyřkolky. V praxi totálně propadly. Ale keců na skle a v hospodě měly tolik,že jsem přemýšlel,že prodám motku a půjdu do 4kol... :)
Po předvedení v praxi plky ustaly,ale jen vůči mě. Neznalému o5 vnucovaly svoji propagandu o tom,že s tím jde vyjet i Macochu...:D
1 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
Já jsem si taky zkoušel 2T a byl jsem z něho zase unavenej víc, ale asi to bylo tím že s tím neumím.. + DR-Z je teda extrémně neunavující čtyřtakt (jet třeba na nějaký těžším ostřejším šestikilu tak asi mluvím jinak)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Mám enduro 125 husku wr. Ten krouták v spodních táčkách mi příjde jako alfa omega v lese.Tam kde 4-t v technický pasáži jen vbrblá dávám spojce co proto.Příjde mi ,že pokud ji jednou v kopci podtočím ,chce to nejdříve vypláchnout motor aby zpět chytnul vrch sílu.Ale to už stojím :D .Jinak suběktivně jsem se schodli (uplný hobíci) .že 4-t (450) unavý méně.Asi je to tím kopance či co ,prostě nás boleli víc ruce zté dvacky.Ale je to jen pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ? [/quote]
Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol:
Jestli někoho 4T utlouká nebo nevyjede výjezd - tak blbě vybral motorku nebo neumí jezdit - chvíli se to dá svádět na ...gumy ....motorku ....4T .... pak se stane že přijede týpek na starý 4T vráně s ojetou gumou a prostě to DÁ. :)
Po vlně 4T prichází vlna 2T - těm co neumí to nezabírá!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ? [/quote]
Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol: [/quote]
Zase tady někdo oblbuje... :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
MikiberG píše: [quote=Prda1][quote=Antigos]
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ?
Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol: [/quote]
Zase tady někdo oblbuje... :lol: [/quote]
ani ne vcera si kamos dovezl FE 400 ze servisu GO hlava + pist a par veci okolo 36 000 :P ale musim rict tedka to jede pekelne takto ten husar v zivote nejel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Zase tu 2taktari nedelejte ze 4T takove drama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Řekni taky B: kolik do toho motoru kdo vrazil do teď. ( do 2T musíš dávat po troškách furt)
Už to tady řešil tuším Karlos a dopočítal se tuším k tomu že to je +-0 možná trochu pro 4T
No já už něco rozdělanýho měl a navíc dělám ve službách a vím že ND + repasy se dost nastavujou aby byla práce za co nejmíň protože tu lze porovnat a většina laiků podle ní vybírá.
Pro prču sem můžeme hodit náklady 4T + 2T :)
4 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
18000,-Kč benzín při 5l/100km/30kč/l (bere mezi 4-5l)
5250,-Kč olej měním po 10hod - 1litr
1050,-Kč filtr dávám ho každou 5výměnu
3000,- Kč rolny + rozvoďák (oboje po 170 hod)
součet : 27300,- zhruba za 2roky
náklady na 1hod motoru jsou cca 80,-Kč
No a teď sem hoďte někdo 250/300 2T náklady motoru bez vzduch. filtru.