Téma: Ze sveta Husqvarny
 
30.12.2008 v 20:20
vypada to ze se konecne dostane do prodeje dlouho pripravovana TC250 viz "The 2009 TC250 is an all new bike" v UK by mela byt v prodeji koncem unora



www.husqvarnaracingclub.cz



Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

30.8.2011 v 21:20 | Nahoru | #511

Honza XT píše: To mne prijde nejak hodne. Ja tam mam tak 500 ml v TE 2007.


tak ty mas treba prumer vidle 45 a ja 50mm,nevim

Naposledy editováno 30.08.2011 22:20:40

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

31.8.2011 v 20:19 | Nahoru | #512
Tyger...8>
Ne, ne. Mam taky 50 mm. Ale tolik tam bylo kdyz jsem ten olej menil a tlumilo to pekne, tak jsem tam dal pro jistotu stejne. Nicmene ty tlumice by mely byt poladeny od LK, takze tezko rict, jestli je to moje mnozstvi naky smerodatny...

Ze sveta Husqvarny

1.9.2011 v 07:35 | Nahoru | #513
video s vymenou oleje
uz sem to tady nastudoval a radsi to udelam jeste jednou a presne tu hladinu 120mm jak ma bejt,udelal sem si nato i tu jeho vychytavku stym odsavanim pomoci ty trubicky,sem teda zvedav kolik tam bude....jen by me zajimala malickost v manualu je hladina u TE 120mm a u TC 90mm .... maji te a tc stejne vidle?nevi nekdo

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

3.9.2011 v 11:48 | Nahoru | #514
Tyger...8> tolik tam nemůže mít. otevři vidli, vyndej pružinu, zatač vidli na doraz a změř např šuplerou hladinu, má tam být 120mm od okraje. Pak to zase smontujěš a to je celý. Víc jak něco přes litr se ti tam nemůže vejít. Jinak TC mají jiné vidle proto jiná hladina. Marzzochi dělá více průměrů. Tyto jsou 50mm, ale na přechozí jsem měl 48mm a jsou také 45mm a u každých je hladina jiná.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

3.9.2011 v 13:42 | Nahoru | #515
dnes sem to delal znovu,mel sem tam 7 hladinu takze sem to ubral a dal tam presne 12mm ted mi to vychazi ze do kazdy vyslo nakej 625ml

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

3.9.2011 v 18:54 | Nahoru | #516

Tyger...8 píše: dnes sem to delal znovu,mel sem tam 7 hladinu takze sem to ubral a dal tam presne 12mm ted mi to vychazi ze do kazdy vyslo nakej 625ml


12 mm ? Není to náhodou 120 mm ?

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

4.9.2011 v 11:05 | Nahoru | #517
Antigos> jasne ze ju sorry

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

25.10.2011 v 00:35 | Nahoru | #518
Zdarec, mam mensi problem s elektrikou asi. Motorka (HSQ TE 450 rv2006) valila normalne bez problemu. Dojel jsem dom, umyj jsem ji (wapkou) a pak jsem po necelym tydnu delal udrzbu atd, chtel ji nastartovat a nic
Na starter nereaguje, ani v tom necvaka, baterka je nova dva tydny a tu jsem zkousel a je OK. Pojistka byla spatna, dal jsem novou, ale stejne nic. Jiskru nehaze, tvari se to, jak kdybych mel vypnuty zapalovani.. Kabely jsem zkusil zhruba projit, kontakty a konektorky jsem promazal (stejne byly ok). V elektrice se skoro nevyznam a vim, ze takhle z netu to asi nikdo nepozna a ze to stejne budu muset dat nekam na opravu, ale chtel bych jen zkusit, jestli to neni jen nejaka blbost a nekdo se s tim uz nesetkal..
Jinak motorku umyvam wapkou stejnym zpusobem uz pul roku a nikdy jsem s tim nemel problem..

Jo a jeste me napada, ze se to chova stejne, jako kdyz jsem mel spatnej ten snimac spojky (to jak to neslo bez zmacknuty spojky nastartovat). Ten spinac jsme si nechal oddelat, ale nevim, kam od ty spojky vedl, ze bych to zkusim tam zkontrolovat? Jeslti neni zrada tam..

Vim ze to pisu jak tatar, ale snad to z toho aspon trosku pochopite a zkusite pomoct, diky

Ze sveta Husqvarny

25.10.2011 v 11:09 | Nahoru | #519
Viděl bych to na ten spínač spojky, nemohlo to vést z páčky do spínačky?? Nebo vadná spínačka? Jen tipuju

Ze sveta Husqvarny

26.10.2011 v 07:36 | Nahoru | #520
mne kdyz jednou nehazela jiskru tak sem paknasel ze pod nadzi byl spatnej kontakt na ty maly civce

Ze sveta Husqvarny

11.12.2011 v 10:19 | Nahoru | #521

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

11.12.2011 v 10:34 | Nahoru | #522
Drake89> měl jsem tu samou a zlobil tam spínač startování na řídítku voda bordel atd. v sedlčanech na startu mě to nechytlo pak při závodě samovolně chcípalo ten spínač je blbě vyřešenej

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

11.12.2011 v 11:11 | Nahoru | #523
sxs525> uz to mam vyresene, ale zapomnel jsem to sem napsat Byl to fakt ten spinac zapalovani..

Ze sveta Husqvarny

11.1.2012 v 18:28 | Nahoru | #524
tak sice trošku s křížkem po funuse, ale stejně sem tu Concalvesovu krasavici musím dát

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

11.1.2012 v 19:32 | Nahoru | #525
téé brko
a proč tam nejede Honda .. víte proč ?? protože je to sračka !!!

(tak a tedka to čte Prackař)

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

11.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #526
Mirek12>

Lepší tlačit kolo než řídit Hondu

Naposledy editováno 11.01.2012 19:42:49

Ze sveta Husqvarny

11.1.2012 v 19:45 | Nahoru | #527
Honda šla, len sa Cody Quinn rozsekal...

Ze sveta Husqvarny

12.1.2012 v 17:09 | Nahoru | #528
A koukám, že se ta Huska dá u Speedbrainu pořídit, akorát praktický využití všech těch kevlarových vychytávek atd. je fakt jen pro pořádný střelce. Navíc při ceně 35 tisíc éček bez DPH by mě musel sponzorovat alespoň Kalousek Cody nejel špatně, ale ty kotrmelce byly docela nehezký, ještě že to rozdýchal relativně cajk. To samý Barreda, ten měl trošku víc štěstí. Ale poslední etapa se mu povedla náramně.

Husqvarna TE 449 RR by Speedbrain

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

13.1.2012 v 15:37 | Nahoru | #529

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

13.1.2012 v 17:59 | Nahoru | #530
rostik55> jak jsi byl spokojený s 310? nemáš srovnání jaký je to rozdíl oproti 450?

Ze sveta Husqvarny

23.1.2012 v 22:33 | Nahoru | #531
dnes jsem byl pro dily na husqvarnu s omrknul 449 vitku... to je svine

2 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 14:24 | Nahoru | #532
Jak je na tom v dnešní době Husqvarna s dílama? Dostupnost asi od vstupu BMW nebude problém, ale co ceny? Stejné jako všude jinde? Vybírám 250 4T a Huska by se mohla zařadit mezi možné kandidáty... :)

Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 14:50 | Nahoru | #533
chlapi jak vymenim chladici kapalinu u husy? teda spis by me zajimalo uz jen doliti,kdyz mam vypusteno tak nalevam jen do praveho chladice?? jde mi o to ze se mi tam nevesel ani litr,jestli se to musi nejak dostat do druheho chladice nebo jak,zadni nadrzka ma byt prazdna nebo se do ni take leje

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #534

RadoTP píše: Jak je na tom v dnešní době Husqvarna s dílama? Dostupnost asi od vstupu BMW nebude problém, ale co ceny? Stejné jako všude jinde? Vybírám 250 4T a Huska by se mohla zařadit mezi možné kandidáty... :)

je na tom uplne stejne jako jiné motorky, jekej koliv díl mám budto hnedka ,nebo do 14dnů ,, zadnej problém tedka jsem bral dily na potkanou 410sitku a to je rok 97 a všechno bude, včera jsem byl se zeptat a v pátek budu mít všechno potřebné pro skládání.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 18:44 | Nahoru | #535
Můžeš mi jen pro info poslat ceny některých dílů, cos objednával?

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 18:44 | Nahoru | #536
RadoTP> jde sehnat všechno relativně rychle, jen musíš vědět kde. Běžnej spotřebák jsem měl vždy do tejdne doma a to to bylo ještě přes člověka, kterej pro mě "dělal" ceny. Sada plastů je docela mastná, ale jinak co jsem postřehl je to všechno +- nastejno třeba s KTM a jinýma mašinama. ALe radim dobře, od starší 250 4T ať už TE nebo TC bude rok od roku daleko hůř prodejná. Já šel u WRka dost pod cenu, a to jsem na prodej nijak nechvátal. Možná bylo jenom blbý období.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

24.1.2012 v 18:54 | Nahoru | #537

RadoTP píše: Můžeš mi jen pro info poslat ceny některých dílů, cos objednával?

cca 8tis (bez ventilů,které pujdou použít,jen se přebrousí. )

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

27.1.2012 v 08:36 | Nahoru | #538
Pepik Kulhavý

No prosím pěkně to se nám ukazuje hezká spolupráce, jen škoda že u nás není stejně poctivý a pořádný dovozce HSQ jako v Německu kde je HSQ uplně rovnocená značka KTM stejně tak i v Anglii. U nás bohužel HSQ tahnou jen jezdci. Praha je a jejich jakože zastoupení je o ničem.

Ze sveta Husqvarny

27.1.2012 v 10:03 | Nahoru | #539
na nové modely Hus po převzetí BMW díly jsou to co se dělalo před je nezajímá rozprodávalo se to v itálii po burzách něco málo existuje v druhovýrobě jinak řada věcí byla výkresová specielně pro husqvarnu vyrobená ložiska atd. i s blbou páčkou spojky je problém na ty starší babičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

28.1.2012 v 22:01 | Nahoru | #540

Kubajz438 píše: Pepik Kulhavý

No prosím pěkně to se nám ukazuje hezká spolupráce, jen škoda že u nás není stejně poctivý a pořádný dovozce HSQ jako v Německu kde je HSQ uplně rovnocená značka KTM stejně tak i v Anglii. U nás bohužel HSQ tahnou jen jezdci. Praha je a jejich jakože zastoupení je o ničem.

Kontaktuj Karla Ceasara nebudeš mít z ničím problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist