300 zatáček Gustava Havla
FOTO VIDEO ACTION
Naposledy editováno 18.03.2012 09:01:29
Já jsem byl tenkrát 12-tiletý "hajzlík", ale pamatuju si,jak po najetí na Miletínskou silnici někteří s padesátkami museli do kopečka tlačit! Jinak dík!
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
28.9.1969 DACHOVSKÝ TROJÚHELNÍK
125 ccm
II. v.t. 1. KOTÍNSKÝ ČZ
2. DAVID ČZ
3. TESAŘ ČZ
250 ccm
II. v.t.
1. Jiří ŠAFRÁNEK JAWA
2. ČÍŽEK JAWA
3. KRÁL JAWA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
docent píše: Ševče, drž se svého kopyta. Myslím, že jsi fajn kluk, ale nesnaž se fušovat do oblastí, o kterých zjevně nic nevíš
Většina peněz, co vydělám na motorky pochází z toho, že předělávám a upravuju data rádoby "umělců" (např. z Corelu). A věř, že i jednoduchý design zabere podstatně víc než hodinu....
Sorry, ale moje kopyto je i grafika. Hodina byla trošku přestřelená, ale uznej sám že ten design není složitý a opravdu to moc času nezabralo.... Mám na to někde i papír že tomu "rozumím". I když se věnuji pouze reklamě, tak mi 18 papíru za tak jednoduchý design přijde hodně.(předpokládám že blueprint helmy byl už hotový)
Naposledy editováno 14.01.2012 23:10:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
matrixbiker píše: Sorry, ale moje kopyto je i grafika. Hodina byla trošku přestřelená, ale uznej sám že ten design není složitý a opravdu to moc času nezabralo.... Mám na to někde i papír že tomu "rozumím". I když se věnuji pouze reklamě, tak mi 18 papíru za tak jednoduchý design přijde hodně.(předpokládám že blueprint helmy byl už hotový)
A já jsem si myslel,že ten návrh dělal Larry a on to dělal nějaký profík
Hořice byly jedinej okruh, který od roku 1961 přežily
(vyjma dvou roků)
přežily 3 generační výměny lidi
přežily požár i Kirilla
přežily i režim
přežily i to, že ne všichni diváci neplatí vstupný
ač by to měla bejt jakási "stavovská" povinnost
kdysi se jezdilo v ČR téměř v každým městě
pak zbyly jen Hořice
teď patří velkej dík všem, kteří se do toho dali znova
a rozšířili řady příroďáků
a dotaz na tebe Krenas
proč nepřibejvaj další??
najít propojení ulic , aby to dalo "kolečko" není přece nic složitýho
sehnat pár peněz , ještě na tom vydělat
dát nízký startovný a vstupný
kolem tratě postavit pár balíků
diváci přijdou sami
depo bejt ani nemusí
takhle mě tady někteří školili
že co z toho dělám za vědu...
proč tedy není přírodních okruhů víc??
co chybí??
Naposledy editováno 15.01.2012 09:45:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
L&B píše: A já jsem si myslel,že ten návrh dělal Larry a on to dělal nějaký profík
vtipálku
3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Jěštěže s nimi nezačli"blbnout" i v Hořicích - havárií by i zde ,dle mého názoru,
přibylo "Kyjovják" L&B by k tomu třeba mohl říci víc (?)
Naposledy editováno 15.01.2012 11:27:56
IvanDvoutakťák píše: PietroT, v názoru na retardéry zcela"harmonýrujeme"...
Jěštěže s nimi nezačli"blbnout" i v Hořicích - havárií by i zde ,dle mého názoru,
přibylo "Kyjovják" L&B by k tomu třeba mohl říci víc (?)
Hořice a retardéry? To by bylo jako nosit dříví do lesa!
A co ten tradiční,nejlepší a nenahraditelnej okruh? - Tomu by retardéry slušely jako krávě sedlo!
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
a k tomu jestli bych se zucastil? ja jo jenze nas nechcou pustit s sp mezi gp pac mame samostatny zavod ,ale cca tri roky zpet kluci jezdili obe tridy
Naposledy editováno 15.01.2012 15:26:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
jen o Fr.Srnovi na okruhu na bratislavkém Slavíně)
A neí ani nutný,Pietro, aby do retardéru přijel"balík"jezdců, stačí dva
a když žádný z nich nezměkne, už "to lítá" ... a o "projížděcích"
ani nemluvě,když ten, co to nějak"ukočíruje"skrz, NEMÁ většinou přehled
o pozici jezdců, co jedou za ním a vjede jim rovnou do stopy
Např. to, co jeden rok "zkusili"v Kyjově na cílové rovince, mě přímo děsilo :
dokud tam nebyl,tak mohli jet vedle sebe třeba i tři jezdci, držet plněj
a ještě na sebe dělat grimasy ..., ale přijet do toho retardéru 2-3 zároveň,
tak bych nechtěl vidět, co by se mohlo dít mezi těmi stoletými stromy a diváky
pár metrů od trati ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Prusa #94 píše: Larry> mě tak napadlo, jely se někdy i třeba jenom pro srandu, Hořice obráceně?
Průšáku
kolik máš v sobě kořalky??
hele tak odezírej.......
start u Věže směrem na Dachova...o.k.
ale co dole u hospody??
kolik lidí by tam nezahnulo??
nebo spíše, kolik lidí by tam umělo zahnout vlevo???
esíčka a Vracák a Lošánka, dejme tomu
a teď pod Halířovejma
Vodojem dolů...no znám to osobně, taky žádnej med
Jabloňák opačně...dobrý, až na tu zeď na výjezdu
klesáš níž a sež U Hroníků, nebo-li U Schodů
smrtelná záležitost
pak Hasičárna ještě horší
a pak čeká zeď u Koruny
no jinak výjezd nahoru ke startu z města
to by byla lahůdka
ale Kudrnáčka v plným kvaltu opačně...záhul
takže opačně jely Hořice jen cyklisti při MČR
a v 1968 polský tanky
Naposledy editováno 15.01.2012 19:39:12
IvanDvoutakťák píše: PietroT, v názoru na retardéry zcela"harmonýrujeme"...
Jěštěže s nimi nezačli"blbnout" i v Hořicích - havárií by i zde ,dle mého názoru,
přibylo "Kyjovják" L&B by k tomu třeba mohl říci víc (?)
"předcílovej retarder" v Těrlicku je na ho..........
možná tak pro diváky dobrej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
to mě jenom tak napadlo no neubrzdit to od Křížku k Vodojemu tak bysme lítali rovnou na Jabloňák ne?
Prusa #94 píše: Larry> střízlivej naprosto
to mě jenom tak napadlo no neubrzdit to od Křížku k Vodojemu tak bysme lítali rovnou na Jabloňák ne?
to už historie pamatuje
z Vodojemu jel Sali senior
a jaksi špatně odřadil
a za Vodojemem se skulil dolů na Jjabloňák
a moh´ jet znova, ale byl dole bez motorky, ta zůstala nahoře
a opačně v r.89 jely polský tanky od Křížku do města
a U Vodojemu to jeden tank nevytočil a spadl do zahrady
a ostatní tanky jely dle světel toho prvního
a na zahradě se válely tanky
jak brouci na palouku