Uzavřeno 22.01.2012 v 21:52 uživatelem KrosarTom
z-x-r píše: kawajawa> no jo na zabeh je 300v nejlepsi..ja uz tak zabiham 35tis na zx10ce a na krosce take a kamos ji lije i do sekacky ze ji ma moc.
No,na prvotní záběh 300V moc dobrej není,tam je lepší nějaká 5100 a pod. A po první výměně dát teprve 300V.
Edit- aha,já nečetl kawajawu,ty jsi reagoval na něho. Další blbost,co napsal. BOŽE TEN SI Z NÁS ASI DĚLÁ PRDEL,PROTOŽE JINAK TO NEVIDÍM.
Naposledy editováno 17.01.2012 15:21:56
1 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
"ufikni" předchozí zapálenou debatu (jsou to "jen" další a další názory
a nemá to konce) a najdi v jakýmkoli bajkšopu PŘEVODOVÝ(!!) olej 10W40(!!!)
jakékoli značky a když se Ti podaří na zadní straně najít, že je to MINERÁLNÍ
olej, bude nejlíp .
Možná to s tím "jakýmkoli bajkšopem a jakoukoli značkou" přeháním, ale
ne zas tolik ! Ona ta Tvoje RM už není žádnej HiTech 2011 a to,co pro ni
předepsal výrobce, bude pro ni dobrý ažaž
Hlavně se nepouštěj do DALŠÍCH debat s personálem bajkšopu - nabízeli/nutili
by Ti "to nejlepší pro Tebe" a ne to, pro co jsi tam přišel
Stál jsem za pultem bajkšopu 10let, tak o tom "něco" vím...
když už Ti to bude stát zato "shánět" KONKRETNÍ PŘEVOĎÁK(!)PRO DVOUTAKTY(!!!),
tak já(RG500), na radu mýho anglickýho DVOUTAKTNÍHO "guru",
jezdím
CASTROL MTX Part Syntetic SAE 80W a myslím,že bude dost dobrej i pro Tvou RM ...
Nepatří k těm nejlevnějším, ale budeš mít(když budeš chtít!) jistotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
prackarr: na záběh horší olej
Naposledy editováno 17.01.2012 20:32:36
1 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
IvanDvoutakťák píše: Sice mě výrok kawajawy "lichotí", ale stejně mám pro KrosařeToma JEDINÉ :
"ufikni" předchozí zapálenou debatu (jsou to "jen" další a další názory
a nemá to konce) a najdi v jakýmkoli bajkšopu PŘEVODOVÝ(!!) olej 10W40(!!!)
jakékoli značky a když se Ti podaří na zadní straně najít, že je to MINERÁLNÍ
olej, bude nejlíp .
Možná to s tím "jakýmkoli bajkšopem a jakoukoli značkou" přeháním, ale
ne zas tolik ! Ona ta Tvoje RM už není žádnej HiTech 2011 a to,co pro ni
předepsal výrobce, bude pro ni dobrý ažaž
Hlavně se nepouštěj do DALŠÍCH debat s personálem bajkšopu - nabízeli/nutili
by Ti "to nejlepší pro Tebe" a ne to, pro co jsi tam přišel
Stál jsem za pultem bajkšopu 10let, tak o tom "něco" vím...
Uz mam tak nejak jasno ze pujdu pro 10W-40 znacek Motul, Agip, Denicol. Zkratka ty co u nas tady prodavaji v shopech, jelikoz to nema smysle kazdou chvili objednavat z internetu. Prave premyslim jestli bude lepsi pro tu mokrou spojku mineral nebo syntetika.
1 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
5100 je syntetika, motul trnasoil je mineral a tohle?
a určitě bys nechtěl,aby Ti začala prokluzovat.
Taky AUTO-oleje "nemám rád",protože mají aditiva, který "nepočítají"
s tím, žeby v nich běžela spojka (spíš"myslí" na SUCHOU!) .
Asi měníš často a tak Tvoje"cesta", kterou zmiňuješ, je správná -
ŽÁDNEJ dnes vyráběnej olej není"šunt" a tak Motul/Agip/Denicol 10W40(!!)
bude OK.
Taky se zamýšlíš, co si máš "představit" pod pojmem POLOSYNTETIKA :
není to žádnej technologickej zázrak - všechno, co není označeno jako
PLNÁ s,Full S.,100% S.,je"prachobyčejná"SMĚS minerálu a plné syntetiky.
No a na závěr už jen to, že ten"můj"Castrol(viz #64), označený jako
"Part Syntetic", je TAKY "polo"syntetika . Nelze, samozřejmě, zjistit,
poměr takové SMĚSI, ale NEKLOUŽE mě to(spojka! ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
KrosarTom píše: Ze by polosyntetika nebo co si pod tim predstavit? http://www.znackove...UL-5000-10W-40-4T-1l
5100 je syntetika, motul trnasoil je mineral a tohle?
Já už ti vše,na co ses ptal,napsal. A ty se ptáš znava,jako kdyby jsi to nečetl. Ty nečteš vlastní vlákno? Do 2T převodovky můžeš dát jak 2T převoďák,tak 4T motorák.
Jestli je to syntetika nebo minerál je skoro jedno,ale minerál nemusí splňovat třídu. Já do všech 2T dával 4T 5100ku od Motulu. Stojí 189kč,tedy o cca 20kč na litr více,jak 2T převoĎák,což při náplni 3/4litru činí zanedbatelný rozdíl. Píšeš,že ho nechceš každouchvíli kupovat,tak proč si ho nevezmeš naráz třeba 5litrů? To ti pak vydrží třeba na rok,nebo na dva.
Naposledy editováno 18.01.2012 08:45:52
1 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
prackarr píše: Já už ti vše,na co ses ptal,napsal. A ty se ptáš znava,jako kdyby jsi to nečetl. Ty nečteš vlastní vlákno? Do 2T převodovky můžeš dát jak 2T převoďák,tak 4T motorák.
Jestli je to syntetika nebo minerál je skoro jedno,ale minerál nemusí splňovat třídu. Já do všech 2T dával 4T 5100ku od Motulu. Stojí 189kč,tedy o cca 20kč na litr více,jak 2T převoĎák,což při náplni 3/4litru činí zanedbatelný rozdíl. Píšeš,že ho nechceš každouchvíli kupovat,tak proč si ho nevezmeš naráz třeba 5litrů? To ti pak vydrží třeba na rok,nebo na dva.
Vlastni vlakno ctu a pisu aniz bych resil motorka vs. prevodak. Pisu ze se rozhoduju mezi mineralem a syntetikou a oznaceni 10W40 tam zkratka bude. Nicmene nevim jakou tridu myslim ze nemusi splnovat, kdyz v manualu nic vic uvedeno neni nez ten teplotni rozsah pouziti oleje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
Naposledy editováno 18.01.2012 13:44:51
Pračkař: ale i stím tuplovaným hovnem co vím nemusím otravovat v servisu aby mi opravili mašinu
Naposledy editováno 18.01.2012 21:10:16
kawajawa píše: IvanDvoutakťák> čeče ty máš víc rozumu než my všichni dohromady, nelze než s tebou souhlasit, prostě člověk od fochu . Už toho bylo fakt dost. Utnout,zamknout téma. Doufám že pračkař(ikdyž je mi u rektálního otvoru), to nebere osobně, já to beru jako pouze ostrou výměnu názoru a ostatní jsou mi taky u prdele, páč vědí tuplovaný hovno.
Jedinej,kdo tady prokázal,že ví tuplovaný hovno,seš ty.
KrosarTom- jde o třídu(SG,SF,apod.)aby ti po nějakým "moc dobrým oleji" nezačala klouzat spojka.
1 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
XTeZeto píše: To je sice pravda,ale nesmí být ta spojka slepená tak,že ti při zařazení jedničky chcípne motor.
A proč?
Ty když ti motorka dlouho nejede,ji neprotáhneš přes spojku,než ji nastartuješ?
Při dlouhé odstávce lepí každá druhá spojka a na oleji to až tak nezáleží. Viděl jsem to na motorkách při různých značkách použitých olejů. Je to pořád více o té spojce,jak o tom oleji.
Apropo- pořád lepší slepená,jak klouzavá,a na to argument budeš hledat marně.
idealista píše: prackarr> Jezdím od r. 1959 a na 15 motorkách jsem si oleje dobře odzkoušel, proto se dost divím dnešním (hlavně mladším) motorkářům, že mají lepší možnosti a zůstávají na mizerné úrovni, hlavně po stránce teorie.
Jasně,já to myslel,jako bonmot. Ale oleje od roku 1959 taky prošly mnoha revolucema,to snad víš,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
XTeZeto píše: prackarr> Nemám důvod ji protahovat.Když vím že po zahřátí tam jednička klapne vždy jak po másle. O tom že klouzavá spojka je špatná se nehádám.Ale pro mě resp.pro motor je špatná i slepená spojka.
A čím je to špatně? Ty když se ti bude lepit spojka,tak ji vyměníš?
Já myslím,že je to věc,která nestojí ani za řeč.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky prevodovy olej do krosky?
prackarr píše: A čím je to špatně? Ty když se ti bude lepit spojka,tak ji vyměníš?
Já myslím,že je to věc,která nestojí ani za řeč.
XTeZeto píše: Koupil jsem mojí polovičce YZ 80.Původní majitel do ní lil Motul jak do převodovky tak do benzínu.Když jsem pro motorku přijel tak ji přede mnou nastartoval a když se chtěl rozjet tak motor zhasl.Tak mi říkal že to po delším stání občas udělá,že s tím stačí zalomcovat.Jak řekl tak se stalo,po asi minutovém lomcování se spojka(dva měsíce stará podle majitele,jestli kecal nemůžu vědět) umoudřila.Motorku jsem projel,spojka neklouzala a vše bylo v rámci ceny v pořádku. Po třítýdením stání se spojka opět slepila.Tak jsem ji rozlepil pomocí lomcování .Takto se to opakovalo několikrát až přišlo na výměnu oleje.Jelikož vlastním YZ250 a původní majitel do ní lil Denicol,rozhodl jsem se pro změnu i v YZ80. Slepování spojky se i nadále projevovalo jen né s takovou razancí jako s předchozím olejem.Proto jsem se rozhodl i pro výměnu lamel a opět nalil Denicol a problém se slepováním už není.
Mě na všech motorkách,co jsem kdy měl lepila spojka jen na dvou. Na Betě,co mám,tam lepila na repsol tak,že jsem musel rozjet motorku a se zmačklou spojkou brzdit. Po přechodu na 5100 se to zlepšilo na tolik,že jde spojku odlepit na studený motor před nastartováním. A druhou motorkou byla CBR,která to dělal právě na denicolu. Po 5100ce to přestala dělat,tak mi to vysvětli,když je to podle tebe olejem.Hm?
Nehledě na to,že na ten denicol byla daleko hlučnější převodovka. Rozhodně si stojím za tím,že je Motul lepší olej,jak denicol. Už jen dle toho,že kamoš když jezdil superbike ho dostal sud od sponzora,sud skončil u mě a on začal jezdit jiný,protože na denicol mu nešlo vůbec řadit automatem. Ale nechci tu vířit vášně,každej,jak myslí...
Naposledy editováno 18.01.2012 20:32:01
2 reakcí na tento příspěvek Jaky prevodovy olej do krosky?
ALE jeho RM "už není zrovna nejnovější MX-model od Suzuki"(řečeno citlivě)
a tak si myslím,že ten "kolotoč" o tom, jaký olej do její převodovky,je dost přehnaný...
Přiznám se, že mně následující napadlo až při zmínce o MOTULu TRANSOIL (nevím od koho)
v předchozí debatě :
TOTO je PŘEVODOVÝ(!)olej určený PRO DVOUTAKTY(!!!) a v době,když jsem
stál(10let)za pultem bajkšopu Sumotov Brně(původně i dealera Suzuki!),
jsme tohoto oleje prodali "neurekom"(= moc).
A bylo to tenkrát do NOVÝCH(!) RM ...
IvanDvoutakťák píše: Nechci se KrosařeToma nijak dotknout - už "jen"proto, že jezdí mou milovanou značku,
ALE jeho RM "už není zrovna nejnovější MX-model od Suzuki"(řečeno citlivě)
a tak si myslím,že ten "kolotoč" o tom, jaký olej do její převodovky,je dost přehnaný...
Přiznám se, že mně následující napadlo až při zmínce o MOTULu TRANSOIL (nevím od koho)
v předchozí debatě :
TOTO je PŘEVODOVÝ(!)olej určený PRO DVOUTAKTY(!!!) a v době,když jsem
stál(10let)za pultem bajkšopu Sumotov Brně(původně i dealera Suzuki!),
jsme tohoto oleje prodali "neurekom"(= moc).
A bylo to tenkrát do NOVÝCH(!) RM ...
Přesně toto si myslím taky. Řešit olej do tak staré motorky je dost zbytečná debata,dyť ta motorka schrupne všechno.
Transoil je dobrý olej,já ho nepoužívám jen proto,že mám většinou 4takty a do těch mám 5100. Vzhledem k tomu,že transoil stojí jen cca o dvacku méně,jak 5100ka,nemá pro mě cenu mít doma 2 druhy olejů,když 5100 namaže všechny motorky,co mám.
Apropo- tys dělal v Sumotu na Cacovické?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |