1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
Naposledy editováno 18.01.2012 19:33:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
2 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
2% je údaj z říše snů... 5%se už člověk začíná probouzet, ale už se začínáme pohybovat na hranici reálnýho vnímání.
Jinak je to samože způsobený ztrátama v převodech, ložiscích a sekundárním přenosu síly.
Na tvým typu biku to může klíďo dělat rozdíl 12-15HP... origo se výkon pohyboval někde kolem 170-180HP /131kW ... takže jdeme někam 16O-165HP na kole ...
...no vidíš, už máš o cca. 10HP víc ...
...koně nejsou všechno...jde o to kde je máš...a taky je důležitej jeden trochu opomíjenej faktor...říká se mu "kroutící moment"(a jeho poloha)...ale to my dvouválisti víme dobře
Naposledy editováno 18.01.2012 20:45:42
1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
U většiny biků je to někde kolem 10% ...ale ono je to jedno. Lovci "Dynokoní" jsou pak většinou zklamáni, že je ve sprintu porazí i stroje o 20HP slabší...a to je právě ta pohádka o krouťáku(a to se nebavím o okruzích...tam se nůžky rozevírají mnoha dalšími fatory)
Já jsem nacpal do moto"tůnění" asi 40tCZK ... no a kolik mi to dálo? 10-15HP? 15-20Nm? ...To mě každej newtonmetr stál 2litry a kobyla ještě víc... a co je to v reálným životě?...jedna blbě odbržděná zatáčka v Mostě ... ...
Já ale musel, mě by to s dunícím vejfuckem na základní mapu prostě nejelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
originál v papírech: 181-189/113
originál na kole: 157/86
po úpravě na kole: 172/114
po úpravě na motoru - odhad: 198-207/149 (při výpočtu se ztrátou 15-20%)
Nevím jaké mohou být ztráty. A o koně stejně nejde. Mám výkon a jezdím pomaleji v zatáčkách než na R6.
Ještě dodám, že teď je to Yamaha R1 2008, bez kat, jen koncovky, powercommander.
Naposledy editováno 18.01.2012 21:16:57
2 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
Durex píše: Taky se mi líbí,jak každej operuje koněma,ale to je jednotka nezměřitelná a motor jí neprodukuje. Jen ten krouták ...
Tak oni ty koně jsou pak poměrně jednoduše dopočítatelný z toho krouťáku, ne?
Mimochodem, je docela vtipný udávat výkon s přesností na dvě desetinný místa.Když jsem viděl jakej rozdíl dovedou ukázat dvě různý brzdy...
Ty ztráty se u motorek uvádějí většinou kolem 10%
Naposledy editováno 18.01.2012 21:31:46
1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
Po uprave 114Nm 9442ot/min
172PS 12146ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
disk píše: Šinky>
originál v papírech: 181-189/113
originál na kole: 157/86
po úpravě na kole: 172/114
po úpravě na motoru - odhad: 198-207/149 (při výpočtu se ztrátou 15-20%)
Nevím jaké mohou být ztráty. A o koně stejně nejde. Mám výkon a jezdím pomaleji v zatáčkách než na R6.
Ještě dodám, že teď je to Yamaha R1 2008, bez kat, jen koncovky, powercommander.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
Poměry v převodce nejsou na webu nic tajnýho - a v příručce výrobce je taky najdete. Řetěz, pastorek a rozetu spočítám i já
No a honění koňů na brzdách...každej kdo má 4 a 1/2 pohromadě ví, že ty prachy co do toho nacpe jsou prostě jen utopený pro dobrej pocit. A hromada těch co mává papírem a grafy by nepoznala úbytek 10HP na motoru co má 140-150HP ...
Je to honba za chymérou... ve finále tě na techničtějším okruhu stejně někdo udělá na brzdy. Koně jsou na nic dokud neumíš jezdit
Zvláště pak to platí pro můj stroj(royal enfield),tam šlo opravdu o dobrej pocit a o vyladění odezvy na plyn a jiný takový taškařice,ale v e finále z toho bylo ladění hodné závodního stroje,protože to jinak nešlo a nebo by to i šlo ale stálo by to za prd a bylo by to nedotažený.
Naposledy editováno 19.01.2012 09:02:04