mám teď už druhý rok starou Hondičku CBF600N PC43-PGM-FI(stříkačka, model 2009, zakoupena 2010)
Po zajetí cca 1200km jsem to začal trochu protahovat,a zdá se mi, že jde pomalu do otáček, jakoby to brzdil katalyzátor, takže jsem začal hledat nějaký laděný výfuk....nakonec jsem zkončil u Akrapa...13tyček za lauf.... Řekl jsem si zkusím ten katík odstranit a uvidím, když se nepodaří koupím Akrapa...prece se mi nebude v garáži válet origo. Vrtačka, majzl a kladivo, a je venku bez jakéhokoliv poškození...čistě jen katík. Namontoval jsem ho a paráda motor si krásně vrní a jde i lépe do otáček(zvuk se nijak nezkurvyl ) jen jde více slyšet ...bohužel je zima a nemohu to otestovat....
Pomůže to zásadně rychlejšímu nástupu výkonu?
Když jsem už šel do tohoto, tak jsem začal bádat na netu zda jde zvýšit výkon. Takže se ptám lze? Dle výrobce je to stejný motor jako je použitý v:
CBR600RR 88,1 kW / 13 500 ot./min-66 Nm / 11 250 ot./min,
v CBR600F i CB600F(Hornet)75 kW 12000 ot/min-63,5 Nm 10500ot/min
a CBF600N/S pouze57 kW (10 500 ot. za min)59 Nm (8250 ot za min).
Dle konektorů to vipadá, že minimálně na CBF600N/S a CB600F(Hornet) na Partsdepotu je "stejná" řídíci jednotka za cca 9300Kč. Stačí je pouze vyměnit, nebo jde i o jiné díly....stačí jen řídící jednotka a nemusí se kupovat spínačka(HISS)? Jsou jiné vačky a ventilové vůle....díky různým rozsahům otáček? Popřípadě je lepší koupit řídící jednotku od Ignitechu cca za 10tis a nechat si tam nahrát mapu i za cenu ztráty HISS? Měl jsem Srada 600 a ten šel aaaaaž od vrchu.....toho nechci docílit....
NEBO se to mám vy-sr-at :D a popřemýšlet o jiným naháči?
Jinak mám v merku MT-01, FZ1N, kámoš má Fireblade 900 jako streeta a vipadá GOOD, bo třebas zkurvit TL1000 S na streeta....
Jenže mám novou Hondu..........
Díky za rady/názory
Edit: 26.2.2012
Včera s moto najeto 100km....a výsledek oddělání katalyzátoru.....PARÁDNÍ
To je to co jsem chtěl....zdálo by se že taková blbost a ono to fakt pomohlo...né že by to mělo větší výkon, ale kurňa rychleji se vyplachuje motor(rychlejší akcelerace) i zvuk, a dokonce jde motor i cítitmezi nohama...předtím to bylo, jak sedět na vysavači...
Jinou moto tuto sezónu řešit nebudu. Moto čekají jen širší řidítka a nové pneu.
Uzavřeno 26.02.2012 v 08:24 uživatelem Mlceks
Otevřeno 03.06.2012 v 22:44 uživatelem Mlceks
Naposledy editováno 26.02.2012 08:24:33
Naposledy editováno 21.01.2012 00:02:29
za ty prachy co do ní nasypeš abys dejme tomu dostal 10-15koní tak máš jinej stroj s motorem nad 900 a pojede jinak protože celý je postavený jinak...na jiný průběh výkonu atd...
a uplně mě dojmou kluci co si koupí 250 a pak chtějí aby to mělo 100ps ...boha jeho kam to spěje ta mládež
ja sem musel...je to tu furt dokola ..
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
edit: to že mi bude lhát tacho mi těžkou hlavu nedělá, to lže už teď
Naposledy editováno 21.01.2012 09:17:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?
- zrychlení = ubrání zubů na předním, nebo přidáním na zadním, nebo oboje. A tím klesá maximálka! - fyzika a ne perpetum mobile.
Jinak Kawasaki nejsou žádný béčka, motorku je udělaná tak jak má být. Každá změna povede k návratu zpět. Něco jiného je použití pro stunt.
Nedělej to budeš litovat A pak dojde na moje slova " já sem ti to říkal" (z filmu - Temný Rytíř)
Naposledy editováno 21.01.2012 10:07:34
Naposledy editováno 21.01.2012 10:26:13
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
Proto, že jsem 2roky před koupí mé motorky seděl na nové Yamaze FZ6N 98koní při 12000ot/min a 63,1 při 10000ot/min.... a motor byl úplně boží ....pro mě dostačující a šel relativně i od spodu....
Proto jsem šel do 6tky.
Jinak díky všem za názaroy/rady ....nezbývá mi nic jiního...než čekat na jaro....a popřípadě si sednout na jiné motorky.....
Akorát mi ještě vrtá hlavou jestli stačí u mé moto dát jinou řídící jednotku např. z Horneta 75kW....bez jiného vrtání v motoru...vačky, ventilové vůle....?
Mlceks píše: Akorát mi ještě vrtá hlavou jestli stačí u mé moto dát jinou řídící jednotku např. z Horneta 75kW....bez jiného vrtání v motoru...vačky, ventilové vůle....?
CBF:
vrtání 65 x 45.2 mm
komprese 11.6:1
Hornet
vrtání 67 x 42,5 mm
komprese 12.0:1
Takže to nejde, vykašlal bych se na to úplně a koupil bych toho horneta, úpravama to akorát rozvrtáš a většinou stojí hodně peněz aby motor pak fungoval tak dobře jako v sérii.
e: jsou tam jiný vstřikovače, vačky, písty, zapalování ...
Naposledy editováno 21.01.2012 11:03:38
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
Mlceks píše: Proč se někdo míchá do dikuse, které zřejmě nerozumí...
nepotřebuju tomu rozumět... pač dle mého skromného názoru tahat z šestky nějaký osly navíc je pokud se nejedná o motorku na okruh uplně zbytečné vyhazovaní peněz...
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?
pribor píše: mag.> na to si nehraju! jenom myslim, že by to tak bejt mělo né? když se sejdou zatáčky, tak potkávám kolikrát takový exoty na překoňovanejch hektolitrech, že mi je trapně za ně
taky potkám i na těch 6tkách kterýh je víc než na těch litrech
Jednou jsem jel za 1l Hondou, rovinka dal si mě na GSX650F a v zatáčce jsem málem do něho vlítnul jak jel jak posranej "debil" měl jsem chuť ho donutit zatavit a dát mu facku - jsem hroznej agresor na tohle.
Naposledy editováno 21.01.2012 19:30:32
Mlceks píše: Stev: Na stránkách Honda je u CBF600 a Horneta stejné vrtání a zdvih:vrtání 67 x 42,5 mm, ale jiná komprese...
tak vrtání a komprese je stejný se starším hornetem, porovnával jsem to s novějším. Ale jenom vačkou se to nenažene. Starej motor byl karbec, tohle je vstřikování, minimálně tady je úprava nutná. Počítal bych i se zapalováním. A bůhví jakej by byl výsledek ...
mag. píše: taky potkám i na těch 6tkách kterýh je víc než na těch litrech
Jednou jsem jel za 1l Hondou, rovinka dal si mě na GSX650F a v zatáčce jsem málem do něho vlítnul jak jel jak posranej "debil" měl jsem chuť ho donutit zatavit a dát mu facku - jsem hroznej agresor na tohle.
dobře, tak na těch 6kách to eště jakštakš beru... ikdyž začít by se mělo od začátku (125 - 500ccm). Nedovedu si ale představit týpka V 21 letech na stopětadváce... Ale když dojedu motorkáře za gixxeru, ninje atd a vybrzdí mě do zatáčky a při předjíždění je eště nebezpečnej a jede zalehnutej jak já v 16 na cebru malym, potom mi to zase ,,nandá,, na rovince a v další zatáčce se to opakuje , to mi rozum nebere... Ty lidi natom neuměj a sou eště nebezpečný... Fakt ne! ještě si Hornetka dlouho nechám a pak si dobře rozmyslim, jestli je už těch cca 100 koní fakt málo...
Jo! a fakt nic proti gixerum, nebo ninjam!!! jen to sou běžně potkávaný motorky
Naposledy editováno 21.01.2012 23:33:47
1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBF 600 N [1, 2] Honda CBF 600N | TurboLover | 31 | 7.7.2024 v 12:00 ja1 |
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 39 | 3.5.2024 v 11:20 Koudy01 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Honda CBF600N Honda CBF 600N | Puyol | 5 | 30.7.2023 v 23:12 Czechy |
Honda cbf 600n problém s chlazenim Honda CBF 600N | PoTaK | 9 | 1.5.2023 v 22:52 Kohlstein |