na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
pokud nemyslíš že to tlakuje splodiny do vody...
když jem teď vypouštěl chladicí kapalinu tak měla krásnou modrou barvu a nebyl v ní žádnej bordel, ani nesmrděla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
ještě k tomu přidělám ventilátor a musí to být ok.
co jsem četl tak ventilátor si na exc dodával každej druhej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: Tank> taky to tak vidím.
ještě k tomu přidělám ventilátor a musí to být ok.
co jsem četl tak ventilátor si na exc dodával každej druhej...
Hele,já ti nechci brát vítr z plachet,ale to,co popisuješ ty,není totéž,co tu psali jiní. Kde s tou motorkou jezdíš? Dyť v Mikulově je to samá rovina. Kde tam uženeš EXC? A pak- proč někdo kuchal termostat?
Když si toto dávám dohromady,vychází mi to,co jsem psal.
problém jsem měl jen při výjezdech v těžebních prostorech a v pískovně, kdy zkouším nový výjezdy a občas tam zahniju...
nechám změřit obsah CO v chladicí kapalině, jak tu někdo psal a bude to jasný...
doufám že to bude jen tím víčkem...